7. 4. 2013

Barevné šeptání s Maybelline

color whisper
Milí čtenáři, znáte mě a víte, že ikdyž píšu, nebo natáčím o něčem, co zachvátí blogový svět, musím to mít vždycky trošku jinak. Je tolik možností a proč tedy všechny nevyužít. Bohužel se mi nedostává tolik času je všechny realizovat a tak se pokusím ozvláštnit tuhle recenzi alespoň maličkostmi.

color whisper 120
Prvně mě nechte se zastavit nad obaly. Proč zase češky dostaly zbytky, či co to je ? Nějací levní kamarádi pro dovoz ? WTF ? Proč nemůžeme mít hezký obal stejně jako ostatní? OK, když přejdu nápis a to, že balení je vlastně skorem stejné jako u Maybelline rtěnek nebo jejich Popsticků (ze ,,zrcátkem,,) na konci víčka, proč jsou tak úzké a proč vypadají úplně jinak, než na videích amerických vlogerek ?
Vybrat odstíny pro mě bylo celkem těžké, protože jsem očekávala daleko větší pigmentaci a tady bylo všechno tak lehce vidět, že se zdály vhodné všechny!! Nechtěla jsem nic jasného jako rtěnku. Těch mám doma dost. Chtěla jsem něco, co lehce zabarví rty a to se tedy Whisperkám povedlo. Abych z balzámu vydolovala trochu barvy musím nanést, chvíli počkat a pak šmrdlat dále. Nádech tam ale je.
color whisper 130
Petal rebel (120) je více do fialkova a je hodně světlý. Má být asi s neonovým nádechem, ale na to je moc slabý. Je vhodný pro opravdu lehounké přirozené líčení a na jaro (jestli nějaké bude) se mi zdá vhodný k pastelovým stínům třeba. Pink possibilities (130) do toho šlape trochu víc a pigmentace už je o něco lepší. Stačí přetřít dvakrát a máte na rtech moc pěkný růžový nádech. Řekla bych, že je to odstín jen o pár levelů tmavší, než jsou moje přirozené rty. Hned se stal mým oblíbencem hlavně do práce.
Jak vidíte, nemohu souhlasit s názorem, který jsem si přečetla na hodně blozích, že nezalézají do vrásek. Asi mám tedy extrémně vrásčité rty, ale mě se do rýh prostě dostanou a zůstane tam tak větší množství balzámu a není to pěkné až do té doby, kdy si promnu rty o sebe. Pak to zmizí a zůstane jednolitá barva.
stabilita
Hodně diskutovaná je výdrž. Dle mého názoru je to tedy nic moc. Na rtech zůstane ,,intenzivní,, barva asi jen do prvního napití či větší hlasové komunikace. Pak už jsou rty jen lehce zabarvené. Vytrácí se rovnoměrně, netvoří skvrny. Odhaduji výdrž kolem hodiny max dvou. Je dobré je mít tedy při ruce a mazat, mazat. Díky odrazové fólii na víčku je to záležitost vteřinky.
Balzámy jsou hodně jemné, bohužel o nich nemohu prohlásit, že jsou krémové, jako některé jiné uživatelky. Kdo zná YSL rtěnky, prostě už jen tak o něčem neprohlásí, že je to krémové, ale to je jen moje postižení. Hydratace je také věcí rozbrojů a za mě nee. Rty nevysuší, ale mám prostě pocit, jako když na rtech nemám žádný balzám. Hydratace tedy nefunguje vůbec. A abych pod ně dávala jiný balzám? To už by pak tak nešla navrstvit barva a nebyla by žádná pigmentace.
Pátrám v paměti, co jsem vám ještě nenapsala a jediné na co mi ještě přilétla myšlenka je parfemace. Ta není skorem žádná, což si myslím, je trochu škoda. Kdyby tam hodili třeba nějaké to ovocíčko ! Ale možná je to lepší. Už takhle trochu smrdinkají uměle. Takže za mě plus, že nesmrdí, ani nevoní.SAM_2017
Teď mi řekněte, proč jsou v americe tak populární a proč jsou tak oblíbené, když si do nich taková hnidopišská češka dovolí rýt? Je to jen můj maloměšťácký názor, nebo je něco špatně? A víte co vám řeknu závěrem? Že je mám vlastně ráda a určitě si pořídím ještě nějaký odstín, protože mi stejně přijdou fajn a takové to lehké a ne moc výrazné mazání se mi hodí !! Vlastně jsem si jistá, že je využiji daleko více, než třeba tu nádhernou fuchsiovku od Rimmel, na kterou prostě musím mít náladu. A jaký názor na ně máte vy, fakt mě zajímá !?
PS: aktuálně zakoupíte v drogeriích Rossmann za 139,- a zdarma k nim dostanete Great Lash řasenku ;)

©Bezega

17 komentářů:

  1. Psala jsem u sebe vesměs to samé, prostě nevěřím tomu, že se k nám dostaly TY opěvované Color Whispers!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=9CxbIhcDSWw stačí se podívat na tohle video třeba, slečna má vlastně stejný odstín co já, Petal rebel a ten můj rozhodně není tak pigmentovaný.

      Vymazat
  2. Ahoj Bezego :-) Jen pro doplnění - v DM za 159,- je k nim lak (takže Rossmann vede), kéž bych to zjistila dříve :-) Mám 130 a moc se mi líbí, ale Maybelline už udělala i lepší rtěnky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Barbut ;) o téhle DM akci taky vím, ale přišla mi lepší ta v Rossmannu, tak jsem napsala o ní, vzhledem k ceně.

      Vymazat
  3. A nebude to jako se vším ostatním? Že pro střed Evropy dělají trochu jiné výrobky? Např. Nesquick v Anglii ve stejném balení chutná jinak než u nás...stejné je to i s některými značkami oblečení. My to tu prý stejně koupíme i méně kvalitní. Je to dost smutné. Nicméně ty barvy vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, je to tak :( Horší kvalita za vyšší cenu. Nevím, jak tyto rtěnky, ale oblečení, jídlo a podobně.. ano.

      Vymazat
    2. Jo přesně tak, například i Milka se pro nás vyrábí v Polsku, protože Švýcaři se o ni dělit nechtějí a ta jejich prý chutná taky jinak. Holt výrobci sou šmejdi a cpu nám sem to nejhorší a myslí si, že to nevíme.

      Vymazat
  4. Já se obávám, že k nám zase přišly nějaké "šunty" - jako je to se vším.

    Ale barvy se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teda ani trochu nezaujaly - odstíny pro mě až na 2 vyjímky absolutně o ničem a na rty bych si je nedala ani za zlaté prase, pigmentace skoro žádná. Co mě také překvapilo je fakt, že na FB stránkách Maybelline o nich není skoro žádná zmínka, o jejich českých webovkách ani nemluvím. Nění to něco, co bych musela mít a peníze za to fakt nedám.

    OdpovědětVymazat
  6. Já se na ně tááák těšila... Na normální rtěnky si pořád nemůžu zvyknout, jsou na moje rty takové "těžké", používám max lesky nebo barevné balzámy (labello). Ale dle recenzí za to ty prachy asi vyhazovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
  7. A to jsem na ně měla zálusk. :D Moc děkuji za tuhle recenzi.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé ta vypadá krásně, tu chci ! :DD

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem s ní vcelku spokojená, ale vydržet by mohla víc. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě ty rtěnky celkem zaujaly, ale nepořídím si je, protože se nimi roztrhl pytel a já jdu většinou proti proudu :D. Jinak díky za tuhle trochu jinou recenzi ;).

    OdpovědětVymazat
  11. ano je pravda že aj na Slovensku sa predávajú v tak neskutočne umelovom obale čo sa mi nepáči zaslužilby si tento obsah lepšie balenie ale na mojich perách je ta pigmentácia dobrá ale musím povedať že sú podobné Meibelinky ale večší obsah no balenie isté no vôňa tam niej skoro žiadna ani našťastie nesmrdí . No sepsáno a podtrženo je pekný ale dizajnovo nič moc.

    OdpovědětVymazat
  12. Vybrala jsi si krásné odstíny:) já je ještě nevlastním, ale asi si budu muset nějakou koupit jinak mě zavrhne zbytek blogového světa:D:D

    OdpovědětVymazat
  13. Já ještě nenašla barvu rtěnky přesně podle mých představ..(korálová, nebo růžovooranžová) ale tyto vypadají opravdu dobře :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....