23. 3. 2013

Nepublikujeli Bezega

Jak se to se mnou vlastně má?

Mám v hlavě tisíce nápadů na videa, chci dotočit videa , která mi tu čekají na zpracování. Možnosti nové techniky natáčení díky kamarádovi, kterého jsem konečně ukecala, aby mě něco víc naučil a já tu přemýšlím nad tím, že blog ukončím. Zjistila jsem, že s novou prací aboslutně nestíhám. Sice mi doma nepláče žádné mimi, ale s tím, že volné mám jen víkendy, na které se smrsknul můj osobní život, kdy trávím většinu času právě mimo domov, je to velmi složité. Víte, že mě blog a videa moc baví a tak jen doufám, že jednou, až se více zaběhnu do stereotypu, budu se moci zase věnovat i blogu. Teď tady polemizuji nad tím, jestli tu blog ponechat svému osudu a občas publikovat nějaký ten článek, nějaké to video a nebo to raději na pár týdnů zabalit. Srdce mi to rve, protože mám před sebou kus své práce a hlavně určitou formu relaxu a nechci se jí jen tak vzdát. Ale vzhledem k tomu, že domů se dostanu až kolem šesté hodiny, občas si něco dobrého uvařím, poklidím, občas stíhám limču s kamarády a najednou je večer a já musím spát, protože druhý den je další pracovní. No určitě to většina z vás zná. Nechápejte mě špatně, za práci jsem ráda. Chytila jsem ten nejlepší kolektiv a super šéfa. Všechny okolo sebe jako nováček otravuji, pořád se na něco ptám. Školení mi zabralo opravdu hodně času a že jich bylo požehnaně a ještě jich mám hodně před sebou. Tím pádem začal trpět blog a hodně z vás mě atakovalo dotazy, kdy bude další video. Inu plánovala jsem, organizovala a najednou jsem zjistila, že to co slibuji svým čtenářům, slibuji i sama sobě a pak stačil jeden telefonát a já musela celý plán překopat, jet pryč a blogové plány byly v trapu.

Špatně to snáší všichni okolo. Předtím jsem totiž měla práci s volnou pracovní dobou a mohla jsem si to přizpůsobit svým a jiným potřebám. Teď už to tak jednoduše nejde. Taky se pro mě stalo problémem, stihnout cokoliv, co je otevřeno stejně jako je má pracovní doba. S poštou se setkávám narychlo v posledních minutách otevření a pracovnice přepážek se mnou tak jednají jako s parazitem. Holky, ksichty stranou, já jdu taky z práce a nestíhám !! Má milovaná knihovna je v čudu úplně. Musela jsem vše dát mamce, aby knihy vrátila, protože jinak bych jim na pokutách zaplatila nové oddělení. Nemluvě o zrdavé stravě, pohybu atd. V tramvajích mě pouštějí sednout v domění, že jsem těhotná. Mám už 3tí kalhoty do práce, do kterých se nevejdu a všechny krásné halenky, kostýmkové sukně, které jsem si nakoupila do zásoby, mi visí ve skříni. Já chytrá je totiž nedopnu.

Ale konec stěžování, můžu si za to sama. Kdo chce, vždycky si najde čas na cvičení. Jenže teď babo raď, co s blogem :(.


©Bezega


11 komentářů:

  1. Udělej jak myslíš, ale tvůj blog mi mega chybí :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu že to nestíháš .. ale tvoje videa a tak všechno ostatní mi neuvěřitelně chybí ....

    OdpovědětVymazat
  3. Připadá mi zbytečné končit jen proto, že momentálně nestíháš. Podle mě se totiž všechno tak jako tak nějak srovná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud jsi nově nastoupila, tak věř, že se to srovná a naučíš se lépe organizovat čas. Mně by jsi chyběla...nech tu blog viset a piš podle nálady, někdy jednou za týden, někdy za měsíc...vždyť to není tvá povinnost...ale někdy prostě na tu budeš mít chuť, tak si ho tu nech.

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně nemazat! Ještě to tu nemám všechno přečtené a k některým článkům se vracím i několikrát. Nech blog být. Však to je jen zábava a ne povinnost. Sama vím jak je to s prací někdy na prd, články sepisuju na kolenu v buse, vlaku a na zastávce. Nech tomu chvilku čas a až si přivykneš určitě bude i víc času jak na video tak třeba i na psaní. Jsi v blogování i v točení videí velice dobrá a fanoušci tě jen tak neopustí jen proto, že teď je nestíháš. Přeju hodně štěstí a úspěchů v nové práci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nech blog jen tak samo sebou,určitě nezanedbávej svůj život pracuj,vydělávej,užívej si a za nějakej čas se vypravíš na nějakej luxusní výletek a tam budeš relaxovat,spát,psát na blog a .. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nemazat, až to půjde, tak to půjde. "Pár" věrných tu na Tebe bude vždy čekat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jen si dej pauzu a netrap se blogem. Má to být přece zábava.
    Budu se na Tebe zase těšit. Hlavně, abys zvládla osobní život, zvykla si na nový životní styl (nebo jak to nazvat).
    Měj se moc hezky a přeji pěkný konec týdne.

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tak, nemaž, nech blog zatím jak je a netrap se, že nepřispíváš :) Byla by škoda smazat kus tvého života, ne? Navíc tu máš hodně článků, které by mohly někomu "novému" pomoct a my staří si je rádi přečtem znova :)

    OdpovědětVymazat
  10. Radši to tu nechej!!! O to budeme klidnější, že se dříve nebo později vrátíš a o to více tě to bude lákat se vrátit až zaběhneš do stereotypu, protože když tenhle blog úplně odstraníš a pak budeš chtít z5 ti bude trvat strašně dlouho, než se k tomu vůbec budeš chtít dokopat. Já sama to znám. Nedávno jsem rozjela blog... ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Díky všem. Blog rozhodně nesmažu a budu se snažit přispívat vždycky když bude trocha času. Jak říkáte, až se zaběhnu do stereotypu, tak to půjde lépe ;). Jsem ráda, že na mě nezanevřete a že ve vás mám podporu, plus mě hřeje u srdíčka, že někomu chybím.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....