31. 3. 2013

Jarní/letní wishlist 2013 – kosmetika

Je asi trochu vtipné, psát v takovém počasí o nějakém jaru, ale moje vnitřní hodiny jsou už prostě biologicky nastavené na střídání 4 ročních období a tahle paseka jim ani trochu nevyhovuje. Proto budeme o tomhle období, které mám moc ráda, alespoň mluvit a pojďme si alespoň představovat, jaké by to bylo, kdyby jaro bylo.
Musím říct, že už dlouho nekupuji žádné zbytečnosti a nastavila jsem si i své budoucí přání tak, aby toho nebylo hodně, spíše základy, ale aby to bylo kvalitní a mě plně vyhovující. Odmítám se chlácholit tím, že to přeci stálo jen 39,- a tak od toho nemůžu chtít zázraky (asi už fakt stárnu). Samozřejmě, že i s drahou věcí mohu šlápnout vedle, ale víte co? To se mi nestává!! Když je totiž něco dražšího, našetřím si na to a v mezičase, kdy se ukájím pohledem do výkladních skříní, popřípadě na eshopech, si čtu miliony recenzí, zjišťuji si informace na internetu, od známých, které už s tím či oním produktem mají zkušenosti, porovnávám s jinými produkty, sháním vzorečky (více vzorečků, abych mohla dostatečně vyzkoušet danou věc, když už je to sakra tak drahý) a teď přijde ta nejtěžší část, nekupuji nic okolo. Vím, že teď budete namítat, že když vám dojde makeup, přeci nebudete čekat s poďobaným obličejem x měsíců, než si našetříte! Ale já si to teď párkrát vyzkoušela a dá se to. Jelikož, došel mi můj milovaný a opěvovaný Clinique makeup Stay Matte. Do drogerií přišla řada nových makeupů, já si četla recenze na blozích a řekla si, že nebudu čekat, až budu moct vypláznout 8 kil za makeup a koupím si náhradu a co se nestalo, moje zhýčkané já, bylo samozřejmě zklamané, protože to prostě nebylo ono. Hamba mi, protože na druhou stranu, kdybych nikdy nezkusila nic dražšího a nenechala se tím namlsat (a to jsem ještě neměla různé jiné fajn věci, dražší věci na ksichtík), v klidu bych si vychvalovala makeup od Dermacolu a byla na sto pro spokojená. Odtud asi pramení mé recenze, kdy mi píšete, že jsme věčně s něčím nespokojená. Holt, kdo jednou zkusí, nechce jinak. Takže drogerii se vyhýbám obloukem, protože chtíč je sviňa a už se vidím, jak bych odcházela s plným košíkem věcí za 500,- o kterých stejně vím, že jsou na nic. Samozřejmě, že na svoje levné miláčky, kteří fungují daleko lépe, než leckterá věc za desetitisíce, nedám dopustit a budu si je kupovat dál a asi ani nebudu hledat náhradu, když jsme s nimi spokojená (třeba Top coat lak od Essence). Tákže, co tím chtěl básník říci? Trochu to berte jako odpověď na jeden ,,anonymní,, mail, který mi přišel. Dotyčná mi vyčetla můj plat, který tedy nevím, kde si zjistila (PS: byl velice fiktivně vymyšlen) a začala hudrovat, že teď už nebudou recenze pro ,,normální,, lidi (jak já nesnáším výraz – my obyčejní občané), ale budu mít nosánek nahoru a recenze budou pro vyšší sortu lidí ( what the fuck ? asi umí věštit budoucnost) a proto, že i chápe, že netočím videa, protože si musím nejdřív, co nejvíc nahrabat Veselý obličej s otevřenými ústy.  No, není to celý mail a je to hoodně zkrácený, ale fakt jsem se na něm pobavila. Takže vážení, tady máte můj nafrněný wishlist a všichni jako pěkně záviďte, protože tohle je jediný, co já od vás chci přece. Proto ty videa a recenze dělám. Taky si připravte peněženky, protože já si jedu příští týden válet šunky na Havaj, kde si na letišti koupím půlku Duty free shopu a pak to na vás vyvalím ve velkém, ou jéé. A teď mi ukažte, kde že mám v tom wishlistu nějaký ten CHANNEL a DYOR a já nevím co….

cosmetics2
  1. Body splah – parfém mi na nějaké to letní slunění přijde moc násilný, ale nechci zase dělat službu mouchám a tak si přeji nějaký květinový, lehký sprej
  2. Tvářenka – už dlouho si chci pořídit nějaké ty tvářenky od Benefitu a mám už i vybraný odstín, zkoušela jsem je, takže vím, že s nimi nešlápnu vedle. Když nebude Benefit, tak nepohrdnu Nars tvářenkou.
  3. MAC rtěnka – vím, že jsou lepší, ale mě okouzlily při poslední návštěvě jejich matné rtěnky a na jaro už mám také vybráno
  4. Just Cavalli parfém – očmucháno v Sephoře a prostě musí být moje
  5. Real Techniques – kdo sleduje můj FB, popřípadě Instagramový profil, tak ví, že Paní mi říká už několik kousků těchto super štětců a já mám v plánu si doplnit sbírku.
  6. Color whisper – ha a přeci jsou tu věci z drogerie – tuhle věcičku na rty pozoruji už několik týdnů na youtube videích zahraničních blogerek a tiše jsem si oáchala nad jejich odstíny. Takže od 1.4., kdy mají být k dostání v drogerii Rossman za 139,- budou určitě moje !!
  7. Great lash řasenka – taková malá legenda mezi řasenkami a já dodnes nechápu, jak jsem ji mohla vynechat, mezi všemi zkoušenými. Není to úplná pecka, ale na jaro si ji chci pořídit. Plus sháním nějakou opravdu voděodolnou řasenku na cachtání ve vodě. Kdyby měl někdo tip, tak sem s ním !!!!
  8. Inglot stíny – už dlouho mi zeje prázdnotou pár posledních okýnek v paletce a tak si musím pořídit nějaké pěkné pastelové barvičky
  9. La Roche – má stará láska, ke které se ráda vracím. Už mám od nich dva krémy a nemůžu si je vynachválit. Takže až mi dojde Bioderma, jdu do jejich micelárky a další věci budou na řadě….
  10. Crest bělící pásky a pasta – spíš se asi uchýlím k variantě pár pásků a jedna pasta na udržení bělení chrupu

Tak si myslím, že tak náročný a zazobaný můj wish list rozhodně není. Myslím, že se držím hodně při zemi a zjistila jsem, že toho tolik zase nepotřebuji a hlavně vše nevyužiju. Takže ne, nemusím mít 200 tvářenek, stačí mi dvě/tři kvalitní a dobře pigmentované.
Jaké jsou vaše přání a přejete si něco splnitelné, nebo raději lítáte hlavou v oblacích a přejete si nesplnitelné?


©Bezega

14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To měla být ironie :)

      Vymazat
    2. Aha, tak to jsem pochopila až teď, když jsem si všimla i dvou n ;) jinak Just Cavalli jsem si musela koupit hned, jak jsem to očuchala ;)

      Vymazat
  2. Pěkný wishlist. :) Crest bělící pásky a pastu používala jedna moje známá a údajně to byly vyhozené peníze. Já si nechávala kdysi bělit zuby laserem a to pomohlo, zuby jsem měla krásně bílé, ale jen půl roku. Pokud piješ často čaje nebo kávu.. jsou to vyhozené peníze. :/

    OdpovědětVymazat
  3. já ani nevím co si přeji, chtěla jsem rozjasňovač od Benefitu, ten tekutý, ale já potřebuji něco pudrového, takže se podívám v jiných vodách :-), nejdřív, ale budu muset pořádně našetřit, takže to vidím až za hodně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro Color Whisper taky v úterý pofrčím do drogérky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. just cavalli - krásna vôňa.

    OdpovědětVymazat
  6. Real Techniques chci taky. Zatím nemám, narozdíl od tebe, žádný štetec od této značky, ale dostanu k narozkám celou sadu :)) Inglotí stíny jsem hrozně chtěla, ale článek na jednom blogu mě docela odradil. A pro Color Whisper si určitě půjdu :) Jinak.... když si něco přeji, tak si to většinou i koupím. Podle mne jsou tkřka jakákoliv kosmetická přání splnitelná. Někdy je potřeba šetřit a třeba si nějaký čas počkat,ale...jak píšeš. Lepší je toho mít méně, ale kvalitnější :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já určitě chci taky Benefití tvářenku Bella Bambu ;) a rozjasňovač růžový od sephory :P :D chech jo to si našetřím :D + sigma štětce :D

    OdpovědětVymazat
  8. ke color whisper maj v rossmannu zdarma great lashes, tak si to můžeš odškrtnout najednou :)

    OdpovědětVymazat
  9. http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_Get_Big_Lashes_WP-Brush_05.png Tak na tuhle voděodolnou řasenku jsem slyšela chválu i u GetTheLouk. Takže myslím, že za to asi stojí :-) Jinak tvářenka od Benefitu je taky můj sen :-) Chtěla jsem se tě zeptat jestli nemáš tip na nějaké levnější štětce... Pořád sháním v Douglasu, ale tam mají houby :-( A když po nich něco chci tak většinou ani neví o čem mluvím...

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.essence.eu/uploads/tx_cosnovaslider/ess_Get_Big_Lashes_WP-Brush_05.png Taky je tip na voděodolnou řasenku :-) používá ji i Lou z GeTheLouk a to už je podle mě co říct, když je podle Lou dobrá :-) Bělící pásky na zuby od Crest znám. Chtěla jsem si je taky koupit, ale kamarádka mi říkala, že když je používala tak ji po nich zbělaly dásně a měla je pak šíleně citlivé. A potom co si přestala dávat ty pásky měla zuby zase žluté. Jinak jsem se chtěla zeptat jestli nemáš nějaký tip na kosmetické štětce, které by byly levnější, ale taky ne žádné šunty...

    OdpovědětVymazat
  11. Voděodolná řasenka, kterou budeš mít problém smýt, i když už to budeš chtít :D, je Colossal Volum Expres voděodolná nebo všechny tyhle voděodolné Colossalky od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....