4. 3. 2013

Carpisa kabelkový ráj


Pro rozptýlení není nic lepšího, než si pořídit něco hezkého. No, alespoň já to tak mám. Pokud se navíc jedná o kabelku, jsem rázem happy jak dva grepy, ikdyž je venku fujavice a nepěkné počasí. Do Zličínské metropole jezdíme s mamkou celkem často. Přeci jen je to kousek, je tam kino a vůbec…takže pro mě bylo celkem překvapením, když jsem šla okolo krámku, na který jsem nikdy předtím nenarazila. Nejdříve jsem ho chtěla jen obejít, ale když mamina zahlásila: ,, Podívej, mají kabelky!,, Tak bylo jasno dámy a pánové. 
Jedná se o Italskou značku kabelek. Obchod na Zličíně funguje teprve od prosince a myslím, že už teď se těší oblibě zákaznic. Soudím dle toho, kolik nás tam bylo okukovat. Paní prodavačky byly moc milé a vše mi ochotně ukázaly na požádání. No a když jsem na ně vyrukovala s tím, že se jich na pár věcí pozeptám, ochotně mi odpovídaly. Napadlo mě, napsat o tomhle obchodě i vám, protože tajně doufám, že nejsem jediný kabelkový maniak a třeba tím někomu dám tip, na zajímavý nový obchod. Takže tímto ještě jednou děkuji za možnost focení v obchodě a teď se do toho pustíme..
První obchod s kabelkami, zavazadly a doplňky byl otevřen v pražském nákupním centru Arkády Pankrác. Značka, kopírující aktuální trendy dražších módních domů, přichází se čtyřmi kompletními kolekcemi ročně. V posledních letech firma výrazně investuje do marketingu, pořádá speciální promo kampaně nebo podporuje sportovní akce pro veřejnost. Propojila se s další rychle expandující italskou značkou Yamamay, prodávající především spodní prádlo a plavky. Značka je typická zelenými obchody a svým logem želvičky.

Nabídka je velmi pestrá. Na své si přijdou milovnice klasického designu, ale i pro milovnice infantilností (tam patřím i já) je nabídka pestrá. V současné době probíhají doprodeje starších kolekcí, takže krásné kabelky seženete jíž od 500,-. Materiály nehledejte příliš luxusní. Plast, koženka atd. Ale díky své osobní zkušenosti mohu říct, že kabelky hodně vydrží a jsou kvalitně ušité. Jedna se mnou přežila týdenní cestování MHD !! A to je sakra zatěžkávací zkouška.
20130216_13320420130216_133320
Čemu jsem naprosto propadla, je jejich nabídka kufrů. Od nejmenších velikostí až po správné loďáky. Na příští dovču už vím, že jeden bude určitě můj. No není ten Tweety k šežrání ?
20130216_13314520130216_133244
Obchod má v zásobě i nejrůznější doplňky, jakými jsou například peněženky (jedna se mi také dostala za nehty a musela být moje), zrcátka, etue na kosmetiku, malé manikúry do kabelky. Vše můžete mít u vybraných kousků v jednom designu.
20130216_13321820130216_133256
Kdo hledáte nejrůznější šperkovnice na uložení vašich sběratelských kousků šperků, je tu alternativa i pro vás. Carpisa myslela na parádnice i v tomto ohledu a v nabídce tak najdete nejrůznější šperkovnice. Různé velikostí, tvarem, designem.
20130216_133102
Není to kouzelné ? Musím říct, že jsem oáchala tak dlouho, než jsem se odhodlala a přeci jenom si jednu krásnou kabelku odnesla domů. Společně i s peněženkou už jsem za ně sklidila velký obdiv, takže snad jsem nešlápla vedle. Měla jsem z nich ohromnou radost. A hádejte co, bylo dál ? Žádný konec, protože mamka, kterou jsem dokonale nakazila svojí kabelkovou posedlostí, se rozhodla, že si také jednu pořídí. Schválně, jestli uhodnete, kterou z výše uvedených na fotkách, jsem si vybrala ?
20130216_170325
20130216_170345
Líbí se mi, jak mi kabelku a peněženku prodavačky zabalily, aby se nikde nepoškrábala při cestě domů. Dostala jsem i katalogy, které jsem si později při dobrém čajíčku pročítala a už už jsem vybírala další kandidátky do mé sbírky.
20130216_17044620130216_170500
No a tady už je moje baby. Tak komu vyšel jeho tip ? Ve skutečnosti vypadá ještě lépe. Omlouvám se, ale nemám teď vůbec čas fotit přes den a tak jsem odkázána na umělé osvětlení. Vedle můžete vidět i peněženku.Jelikož a protože jsem nakupovala okolo valentýna, probíhala v obchodě akce na náramky. Ke každému nákupu, jste si mohli vybrat ze tří barev. Já si vybrala šedivý, který mi půjde pěkně sladit. Náramek je plastový, ale krásně měkký, takže nepřekáží a ani neškrtí.
20130216_17502720130216_17504520130216_175107
Mamina se tu taky chtěla pochlubit, ale protože si kabelky často půjčujeme, je vlastně napůl i moje.
20130216_174947
Pro podrobnější informace vás odkážu na oficiální stránky Carpisi, kde najdete i aktuální katalogy kabelek. Obchod můžete sledovat i přes FB.

©Bezega

16 komentářů:

  1. výraz: happy jak dva greppy sa mi páči :)
    a mimochodom kabelka vždy poteší :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja odtial mam tiez jednu staroruzovu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ten náramek je boží! Jinak já mám Metropoli taky kousek, bývám tam celkem často, příjemně se tam nakupuje - neýbá tam totiž tolik lidí, zboží není tolik probrané. Třeba se tam někdy potkáme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna o vikendu jsem se tam na skok stavil a uz mam predvybrany 2 kousky...krasne modre psanicko a jednu oversized zluto-hnedou kabelku.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak me uplne uchvatil ten naramek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me se taky mooooc libi...ale moje srdce porad touzi po originalu MBMJ a rozum rika nebud blba, kus gumy ;)
      Kazdopadne po nem silham uz od podzimu...

      Vymazat
  6. U nás v Žiline sú otvorený asi dva roky a za ten čas sa mi podarilo vytvoriť si celkom slušnú zbierku kabeliek, kozmetických taštičiek a peňaženiek so "želvičkou" :-) Úplne ich milujem a z každej ich kolekcie si viem vybrať ďalšie :-)
    Ale práve včera ma nahnevali - mala som tam vyhliadnutý organizér do kabelky (fialový s bodkami...achhh :-)) a kolekciu práve vymenili za novšiu, takže asi nenávratne preč... :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat, kolik cca stála ta peněženka? Je úžasná! x)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, Carpisa je moja srdcová záležitosť :) Palec hore za vynikajúci článok! :)
    http://quidogirl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. boží aaa :-D miluju kabelky jsou užasný

    OdpovědětVymazat
  10. Já si neodpustím malé rýpnutí, protože mě prostě dostalo označení zatěžkávací zkouška ve spojení s týdenním cestováním MHD... Co je na tom tak zvláštního? Mně by tedy připadalo divné, kdyby kabelka začala po tak krátké době odcházet. Protože jsem líná přendávat si věci, nosím od října během týdne prakticky pořád jednu tašku (a jezdím vlakem, tramvají i metrem) a zdá se mi naprosto normální, že drží...

    OdpovědětVymazat
  11. Mám z tohoto obchodu kufr a uvažuji o kabelce... :) nedávno jsem viděla za výlohou, tak krásnou kabelku, že asi nebude dlouho trvat a půjdu si nějakou koupit... ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Na jejich obchod jsem taky nedávno narazila, ale podívat jsem se (zřejmě bohužel) nebyla, což je škoda, ulomilo se mi držadlo u kufru, tak že bych šla do Supermana?:D

    OdpovědětVymazat
  13. Carpisu znám už déle, od otevření obchodu v OC Nový Smíchov. Mám asi 4 kabelky od nich a jsem s nimi velice spokojená, 3 jsem koupila ve slevě, takže doslova za hubičku :-) Slevy v lednu a v červenci si nenechávám v Carpise nikdy ujít :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....