17. 2. 2013

Oteklonákupy



SAM_1901Momentálně se cítím sledem okolností hodně vyčerpaná, smutná a pokořená. Nic prostě nevychází tak, jak jsem si předsevzala. Snažím se protloukat a bít se ze všech sil, ale cítím se chvílemi jako využívaný symbol reprodrozd (pardon, právě dočítám Hunger games). Proto ani nenatáčím videa. Na ty musí být nálada a já je beru jako odreagování, navíc dají práci a já tak nechci mít videa spojená s něčím nepříjemným. V sobotu, kdy už na mě mamina nemohla doma koukat, vytáhla mě z postele a pyžama a zajely jsme si na Zličín (máme to kousek, ale já tam moc ráda nejezdím, protože dle mě, tam skoro nic nemají), ale příjemně jsem se odreagovala. Odvezla jsem, naprosto neplánovaně, jednu nákupní tašku a co bylo obsahem, tak o tom vám chystám článek!!


V čem jsem vyrazila, tak to jsme stihly vyfotit ještě před odjezdem.

1


Na sobě mám: push up legíny – Calzedonia, vestička – H&M, dlouhé triko šaty – Gate

2


Detaily: boty – Deichmann, návleky s kožešinou – ebay, náhrdelník – mamka dárek, rtěnka – YSL, stíny - MUA

3


PS: kdo se mě lekne, má u mě virtuální lízo za omluvu !!



©Bezega

21 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. suhlasim :D velmi pekne su :)

      Vymazat
    2. Taky se připojuji! Nádherné, ta barvička :)

      Vymazat
    3. Souhlas, luxusní vlasy

      Vymazat
  2. ty boty- to je joke?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jo. Hrůůůza. :-o
      Daniela

      Vymazat
  3. Ty vlasy jsou super :) Máš to tmavší o trochu viď :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyměnit boty a bylo by to fajn.. Promiň, ale ty vážně nejsou ničím hezký, ani zajímavý

    OdpovědětVymazat
  5. na hunger games se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teďka taky blbé období, nejsi sama. Určitě za to může to blbý počasí, nedostatek sluníčka a vitaminu D. Už aby bylo jaro.

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že bude líp. :) S jarem přijde stopro lepší nálada. :)
    A abych nezapomněla... Máš nádherné vlasy!

    OdpovědětVymazat
  8. Máš nádherné vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se pridavam k oslavnym odam na tve vlasy!:-)

    OdpovědětVymazat
  10. K tomuto outfitu bych asi volila jiné kozačky. Nicméně boty samotné jsou moc hezké a velmi roztomilé. Moc by se mi líbily k prvorepublikovému stylu: krajky, fiži, kabátky s honzíkem atd., ale nějak moderně pojatému.

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší Ti to ...máš krásné barvy, super objem..a ta déélka a barva..ách..:) Jinak co se mi tedy nelíbí, tak jsou boty..:(

    OdpovědětVymazat
  12. Začala jsem číst a ... "sakra, vždyť to je jak kdybych to psala já!". Doufejme že brzo přijde zase nějáký to úspěšnější a spokojenější období.Jednou jsi dole jednou nahoře...

    OdpovědětVymazat
  13. Moc Ti to sluší! Ach, ty vlasy! Co na ně prosímtě používáš? Jsem ohromena :)) A ten outfit je na nákupy jako dělaný, fakt super, jenom ty botky bych vyměnila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky nemám zrovna šťastné období. Celkově začátek každého roku bývá u mě krizový. Ale věřím, že na jaře bude zase lépe! I Tobě!;) Snad se budem brzy těšit ze sluníčka a teplejšího počasí! Máš úžasné vlasy a neskutečně rychle Ti rostou.

    OdpovědětVymazat
  15. Na té úvodní fotce Ti to ohromně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Šikovný svetřík! A neboj, bude líp :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....