9. 2. 2013

MUA rtěnky

MUA lipsticks 1
Mua objednávka přišla jako blesk z nebes. Rychle a pro mnohé měla vražedné následky na kreditních kartách. Ještě, že ta moje proběhla v rámci objednávání vánočních dárků pro kamarádku a maminku. Na své jsem si ale přišla i já a tak vám tu teď mohu poreferovat o první části balíčku, který mi došel.

MUA lipsticksNejdříve si povíme něco o přístupu eshopu. Stránky MUA byly tak přetížené v době akce, že jsem po hodině své zkoušení s prstem na F5 vzdala a nechala objednávku na pozdní večerní hodiny v klídku. Nenervovala jsem se a přeci se na mě dostalo v pohodě vše to, co jsem plánovala objednat (nesnáším davové šílenství okolo elf, lush objednávek a já nevím čeho všeho). Jsem raději, když si mohu na eshopu v klidu vybrat z množství, které je dostatečné a nemusím se bát, že mi to kolemjdoucí vyfoukne z košíku.

Dodání tedy byla věc druhá. To mě dost zklamalo. Čekala jsem tři týdny a protože jsem chtěla dát mamce dárek pod stromek, když balíček nebyl nikde ani kolem 18tého prosince, mírně jsem už rostla a psala na podporu. Z té mi nikdo neodepsal, až asi po třetím e-mailu se ozvali, že balíček byl odeslán a neví, kde je chyba, že číslo balíčku mi dát nemohou, protože oni mají nějaký zvláštní dodávkový servis, kde to nejde a blablabla. Nakonec jsem zjistila, že balíček byl odeslán až toho 18tého. Překvapením bylo, že najednou vše šlo dobře a už 21. jsem měla balíček doma. Chápu, že v akci toho měl eshop na starosti opravdu hodně, ale přeci jen by se na větší zátěž měli připravit. 

Zabaleno bylo vše na jedničku. Nic se nerozbilo i přes levné plastové obaly výrobků. 

Cena: £1.00


Odstíny mě docela překvapily u tmavých rtěnek. Hledala jsem swatche na internetu a bylo jasné, že odstíny se dost liší a ikdyž někomu přijde 14ctka, u jiného vypadá úplně jinak. Takže jsem si naslepo vybrala to, co se mi přibližně líbilo dle fotek z oficiálního eshopu. Je fakt, že tu tmavě červenou rtěnku má kamarádka úplně tmavě vínovou a u mě je spíš do oranžova. Ta tmavě růžová mi přišla až do fuchsiova, kdežto kamarádka ji má opravdu jasně růžovou. Jinak už jsou oba světlé odstíny v pohodě. Jeden krásně tělový, druhý světle růžový se třpytkami.
MUA swatches lipsticks



Výdrž hodnotím jako průměrnou. Je jasné, že ty tmavé vydrží daleko více. Na nějakou divokou líbačku to s nimi ale moc dobře nevidím. Plus si předem zjistěte, kdy se vrací maminka vašeho drahého domů, protože ten si bude dost dlouho smývat třpytky z pusy. Ta růžová jich má totiž nehorázně moc a navíc jsou dost znát na rtech. Pokud si ji nanesu a promnu rty o sebe, mám zvláštní pocit, jako kdybych na rtech měla písek. Konzistence ostatních rtěnek je dost tuhá, ale na rtech se nakonec dobře rozpijí a nanesou se bez problémů. Tmavé se slévají do vrásek rtů poměrně dost a dost rty vysušují. Ty světlé jsou na tom o něco lépe. 

MUA lipsticks 2
Balení je z plastu. Design se mi zdá poměrně vydařený. Zaujala mě možnost vidět odstín v průhledné dolní části rtěnky. Nedívala jsem se nikam na internet a tak jsem na možnost tuhle barevnou část odšroubovat, přišla až po týdnu používání. S radostí jsem si myslela, že dole bude lesk, ale bohužel se jedná zase o rtěnku. To trochu nechápu a proč bych chtěla mít rtěnku dvakrát? Navíc je rtěnka v onom kalíšku hrozně tuhá a kalíšek je opravdu maličký, tak, že i štětec na rty má co dělat, aby se vešel. Po nanesení rtěnky štětečkem je výdrž ještě horší. Balení rtěnky je 3,8 g, což je klasika a produktu je dostatek. 

Shrnutí:

Celkově mě rtěnky docela zklamaly, protože jsem o nich četla hodně kladných recenzí. Hodně mi vysušují rty a tak si je nechávám stranou a používám k nim lesk na rty, který je zvláční. Celkově se jedná o hodně dobrou cenu produktu, bohužel kvalita odpovídá nízké ceně a znovu si rtěnky už nepořídím. Na vyzkoušení ale v akci vyšly na pěkné penízky a tak nelituji koupě. 



11 komentářů:

  1. Mě opravdu strašlivě smrdí :-( příšerně chemicky.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě vyhovují asi dvě, ale jinak ostatní mi strašně zvýrazňují jakoukoli chybičku na rtech... musím pod ně dávat tuny balzámu

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tedy odstín, který skoro vůbec nebarví, je do voskova, hned se mi díky své špatné konzistenci ulomila, no prostě šílené =/ Jediné co to snad "zachraňuje" je ta cena...
    Inhotblog.blogspot.cz
    Kkiss

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem s nimi spokojená, vydrží mi docela dlouho, jsou hodně pigmentované a nezalézají mi do vrásek. .Řekla bych, že odstíny, které mám já snad i hydratují, protože jsou hodně krémové :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnku od této značky nevlastním, ale líbí se mi odstín 15. Ovšem podle tvého názoru a komentářů tady asi o nic nepřicházím.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  6. keby sa im ozveš ešte skôr to by si ho možno mala doma už dávno ? ani ja nemám rada takéto zmätky a chaos, veľa ľudí stačilo mi tesco tuším deň pred Vianocami..to je ale zvláštne, že sa tie odtiene tak líšia... tu aj s tou kvalitou je to skôr o šťastnom kúsku

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám odstíny 8 a 10 a jsem naprosto spokojená. Pigmentace super a ta výdrž mě doslova šokovala, byla jsem s přítele na večeři, tudíž jsem jedla a pila a rtěnka prostě držela :) Uprostřed rtů byla malinko vybledlejší, ale to jsem po větším zkoumání viděla jen já :) Asi záleží kus od kusu nebo odstín od odstínu, ale jsem jsem opravdu mile překvapená.

    OdpovědětVymazat
  8. este nemam nic z tejto znacky takze sa ku kvalite vyjadrit neviem, ale farbu maju peknu :D

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je mazec! rtěnky 3 a 5 mám taky doma, ale jsou úplně jiné něž ty tvoje. o tom, že se odstíny rtěnek liší vím, ale to co máš jako 5 ty a já jako 5 mě dostalo! moje 5 je totiž v podstatě tvůj odstín 15. hodně světlounce růžová se třpytkami. na ty rtěnky musí nasazovat snad špatná víčka nebo co... :-D

    OdpovědětVymazat
  10. to tak na různých blozích čtu, mám pocit, že jejich kvalita značně kolísá.. já si objednala tři odstíny, přišly mi za týden (a to u toho byla samozřejmě Undressed, tvářenky, řasy...:)) a ze dvou jsem úplně nadšená. Rudá (13) drží neuvěřitelně, ani se neslévá (kdysi jsem byla takhle nadšená z Diorky, ale tahle drží ještě líp) a přitom nevysušuje. A pak odstín 10, který používám skoro každý den a je krásně krémový... naopak 15 je mizerná. Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Co kus - to originál. Já mám odstín 2 , vypadá úplně jinak, než na stránkách. Pomalu si na ni docela zvykám, protože kvalitou je úžasná. Perfektně hydratuje, vydrží tak 3 hodiny. Nemám výhrad. Jen ten výběr odstínů ....

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....