11. 2. 2013

MUA presovaný pudr


MUA pressed powder shade 1

Tato část objednávky byla trochu jako sázka do loterie. Nevěděla jsem o pudru žádné podrobnosti. Nečetla jsem na něj žádné recenze a tak skončil v mém košíku úplnou náhodou.


Cena: £1.00
Dostupnost: http://www.muastore.co.uk/index.php/pressed-powder

Jedná se o klasický presovaný pudr. Odstínově jsem si vybrala jedničku. Pudr jsem chtěla jen na občasné zafixování makeupu a přepudrování do kabelky. Nejedná se o vybledlou barvu, ale tahle jednička mi přijde spíše neutrální odstínově. Krytí je velmi lehké. Pudr je velmi jemně namletý. Doporučila bych ho spíše na normální až sušší pleť. Na mastné totiž příliš dobře nezastává funkci matování. Matná pleť mi s ním vydržela jen kolem dvou hodin.
MUA pressed powder 2

Balení je o trochu bytelnější než u tvářenek, ale zase se jedná o lehký plast. Jako výrazné mínus je pro mě absence zrcátka. To mě vždycky nakrkne i u pudrů z drogerií, kdy je dosti nereálné držet v jedné ruce rtěnku, labutěnku, pudr a zrcátko, no znáte to a když člověk je někde bez velkého zrcadla, nastává problém a nejedna z nás si přeje být chobotnicí. Houbičku také celkem postrádám. Na rychlé přepudrování ji totiž docela využívám a tady mi tak nějak chybí. Nahradila jsem ji jinou z pudru, který už jsem dopoužívala.

Celkově hodnotím jako průměrný pudr, který mě oslovil snad jen svojí jemností. Jinak zůstávám věrná svým favoritům (Stay Matt od Rimmel nebo NYC pressed powder).
MUA pressed powder složení
<---------Složení:


















Zkoušel jste ho někdo ? Někdo kdo má stejně mastnou pleť jako já a vyhovuje mu ?

©Bezega


4 komentáře:

  1. Značku vobec nepoznám, ale vyzerá fajn.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku také neznám. Zase vím něco nového.

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle pudr vůbec neznám, já jsem zase věrná jednomu od balea:)s tím jsem spokojená maximálně

    OdpovědětVymazat
  4. púder som chcela vyskúšať ale nemali ho na sklade pri mojej objednávke :(
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....