25. 1. 2013

Plesáme 2013

SAM_1879Vím, že v těchto šatech nesplňuji zrovna společenské normy. Nejsou dlouhé, tak jsem přes ně alespoň hodila vestičku. Do punčocháčů mě ale nikdo nedostane. Nesnáším je a nosím jen ty do zimy (tlusté a černé nejlépe). Tak jsem si nohy namazala alespoň tělovým krémem s jemnými třpytkami a vypadá to, jako bych měla silonky (né ty hrozné blýskavé nebojte). Doplněné psaníčkem z Gatu, kterému jsem schovala dlouhé ouško, ale až mě bude bolet ruka, mohu ho kdykoliv vytáhnout a nosit klasicky jako kabelku. Bohužel jiné v tělové barvě nemám a tak jsem musela vzít tohle bílé. Botky jsou nude, protože šaty už jsou dost o sobě výrazné a nemusím na sebe upozorňovat za každou cenu. Už takhle se v šatech cítím mírně nesvá. Ty flitry totiž hrozně řežou a byl horor si je obléci bez toho, abych na sobě měla milion malých řezných ranek. Ještě, že je v nich  všité kombiné, takže to neřeže na těle při nošení. Moje pózy raději nekomentuju, jsem hrozně ne fotogenický jedinec …

12
Šaty: Camaieu, boty: Humanic, psaníčko: Gate, vestička: F&F

Líčení jsem zvolila trochu výraznější, ale ne příliš. Zase kvůli výrazným šatům jsem se držela při zemi a vsadila na barvy, které najdete i na šatech.
SAM_1880
Tady nějaké ty detaily :
SAM_1882
SAM_1891
Prosím o prominutí s mojí nehtovou kůžičkou, ale když jsem nervózní, tak hryžu. Před odchodem si musím namazat suché ruce.

Teď mi jen držte palce, ať po cestě nikde neumrznu nebo se nenatáhnu, protože rozparek na šatech fakt neplánuju. Jsem ráda, že po dlouho době uvidím své holky z gymplu a spolužáky, které jsem neviděla no..hodně dlouho. Co vy a plesy ? Jdete, nebo plánujete jít? Jde to mimo vás a nebo dokonce letos bude váš maturitní ples/stužkovák či jak se tomu v různých částích republiky říká ? 
©Bezega


45 komentářů:

  1. líčení, nehty a doplňky se mi líbí moc, škoda, že nejsou vidět šatky celé bez té vestičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám takový ten mindrák z tlustých paží ;)

      Vymazat
    2. cože ty? Tak to vůbec nemusíš :)

      Vymazat
    3. já ho mám taky :D tlusté paže nemám, ale prostě mi to z nějakého důvodu vadí no..

      Vymazat
  2. Jeeej, Bezego, ked som zbadala prvu fotku, napadlo ma len slovo: krasavica :) Velmi ti to svedci :) a neboj, aj ja budem mat na plese kratke saty, mama tiez, treba si to uzit, kym sme mlade :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, jak líčení tak šaty :) a to věřím, že ty glitry řežou, já si zkoušela jeden svetr, který těch glitříků měl tedy pár (asi tak 20 na každé straně) a jedním jsem se štrejchla přes záda tak, že jsem tam měla krvavou lajnu, takže co teprva ty tvoje šaty, brrr.. ;) ale hezké jsou a sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně moc ti to sluší. Opravdu moc. Jen bych si nedávala tu vestičku, ale je to jen můj názor. :)) Ty boty jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. wau, moc ti to sluší :))
    to líčení je nápadité a k tobě sedí ;)
    s těma silonkama tě obdivuju já v nich chodím mnohem radši než bez :D ty nohy vypadaj tak nějak líp..
    užij si ples ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Líčení se tedy moc povedlo, krásně ti jde k šatům, ale zbytečně je nepřebíjí! Opravdu krásně zvolené. Šaty, boty a kabelka jsou také krásné. Jsi fešanda!


    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se tvůj look moc líbí! Konkrétně šaty jsou krásné, škoda, že je schováváš za bolerko:) A ten lak? Nemá chybu..super zkombinování :) Jinak já už mám sice maturiták za sebou, ale zítra nás čeká ples bývalé školy, tak se tam možná s přítelem zastavíme :))LL*

    Giveaway o stíny MAC

    OdpovědětVymazat
  8. eeeej, ale si pekna, velmi ti to pristane :) vobec ti netreba puncochace :D, licenie je krasne :)
    tak tiez planujem ist na ples. mam jedny saty ktore som uz mala na 2svadbach (nove si kupovat neplanujem ) takze som sa rozhodla ze si ich zoberiem ale mam v plane ich ozivit. neskor ak budem mat na to trosku viac volneho casu tak ich dam na blog.a na plesy sa uz dnes nemusia brat roooby ako kedysi taketo saty uplne stacia pokial nejdes na nejaky ples v opere ( ako u nas :D ) alebo podobne.
    pozyvam ta na moj blog : http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Je škoda, že šaty nemůžeme vidět bez bolerka, určitě by vypadaly lépe než s ním ;-) Závidím ti, že můžeš jít bez punčoch, což já bohužel nezvládám, mám přímo taneční lodičky a bez punčoch mě řežou do nohou. Taky jdu zítra na ples, tak doufám, že ty si ho moc užiješ :) Líčení je nádherné, určitě se tebou inspiruji :)

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší! Jak líčení, tak účes, šaty...

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi ti to pristane. Chválim za jednoduchosť :)
    Ja som sa na plesy tento rok vykašľala, nemám nato veľmi náladu a myslím, že za celý život si ich užijem ešte dosť. No zajtra som nútená ísť na svadbu takže šatám sa aj tak nevyhnem. Tiež plánujem zlatú, ale len na doplnkoch. Potešila som sa, že nie som až tak veľmi mimo. Ešte stále váham nad mojími trblietavými topánkami :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Moooc ti to sluší! Od líčení až po boty..super!

    OdpovědětVymazat
  13. Táák figu že niesi fotogenická to by si mala vidieť moje hrúza fotky takého strašidla ako ja. Ale tvoj dekolt by si zaslúžil niekedy aj zvyditelniť napríklad vyčesať jednoduchý na strapato drdol poznám množstvo aj jednoduchučké nič zložité len preto že sama mám celí život dlhé vlasy a pri sviatočnom si vyčesúvam drdoli muž môj je na nich uchylní. A tá pekná pusinka by si tiež žiadala pri tích šatočkách také až broskynkové perleťový rúž.A tie pekné nôžky ti nejedna môže závydieť.Proste a jednoducho Kočka aká má byť. :-0

    OdpovědětVymazat
  14. Au jaj zabudla som tie očká to tienovanie superné škoda že také neviem a tie nehtíky tak superné málokedy vidieť.Prosto všetko ako má byť.

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný, moc se mi to líbí a sluší ti to :) Užij si ples! :)

    OdpovědětVymazat
  16. wow, krásny make up! Klobúk dole! Jemný, ale zároveň výrazný .... naozaj ti to takto pristane, podtrhlo to tvoju krásu. No neviem sa vynadívať!

    OdpovědětVymazat
  17. Ty šaty jsou moc krásný a je dobře, že jsi vydržela "kousavé oblékání" :D moc ti to totiž sluší :)) Já se teď chystám akorát na maturák mladšího bráchy, tak uvidíme jak dopadnu já :D

    Jinak u mě právě probíhá můj první giveaway a budu moc ráda když se zapojíš :)))
    http://radkavackova.blogspot.cz/2013/01/prvni-jubilejni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  18. Kačí strašně moc Ti to sluší!! :)) opravdu skvěle sladěné a ty barvy i šaty Ti padnou jak ulité. A chci Ti pochválit i nový design, moc se mi líbí :) doufám, že jsi si ples užila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu si pomoct, ale musím Ti to napsat ještě jednou, protože se nemůžu vynadívat :) vážně Ti to šíleně sluší, včetně líčení, vlasů.. jsi jako princezna :)

      Vymazat
  19. šatky su velmi pekné a podla mna vobec nevadi, že nie su dlhé. Ved teraz sa na plesy nosia rozne aj dlhé aj krátke. Taktiež sa chystám na ples a uvažujem o šatách nad kolená, mám ich totiž radšej ako dlhé šaty.. no uvidim, čo sa mi podari zohnat.

    OdpovědětVymazat
  20. Spadla mi pusa :-O jsi kočka! Neskutečně ti tyhle barvy sluší! :) Nádherná!

    OdpovědětVymazat
  21. Okem laika (mým) ten outfit a líčení prostě nemá chybu. Užij si ples :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Kombinace se mi líbí, jen bych vynechala to bolerko, al tak chápu, že třeba nerada ukazuješ holé ruce :) A taky nesnášim silonky na plesy :D

    OdpovědětVymazat
  23. Šaty jsou krásné! Moc Ti sluší!:) A to líčení je naprosto úžaasné!:)
    Myslím, že ani tak nepohoršuješ, že nemáš silonky neboj:) Já taky byla včera na plese a ještě se na jeden chystám:)

    OdpovědětVymazat
  24. To se Ti moc povedlo, vážně krásný! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty šaty vypadají opravdu nádherně.

    OdpovědětVymazat
  26. Moc Ti to sluší :) Vše je perfektně sladěno, chválím :))

    Já jsem také byla včera na plese, ale po 5 hodinách mě začaly hroooozně bolet nohy, měla jsem vysoké lodičky na platformě a opravdu se to nedalo :(

    OdpovědětVymazat
  27. Moc Ti to sluší! :)
    Ty šaty vypadají fantasticky a líčení k nim také, vážně kočka.
    A Ty a tlusté paže? haha :D. To kdybys viděla mě, tak nebudeš mít žádné komplexy! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Souhlasím s tebou! Šaty s flitry jsou horor!! Sama jsem si jedny koupila a doslova za ně platím vlastní krví :-D Ještě jsou s dlouhým rukávem,těsné a bez zipu..při jejich oblékání se mi chce brečet :-D Ale tak..pro krásu se občas musí něco vytrpět :-D Jinak ti to ale moc sluší :) Jen se mi to celé zdá moc béžové..boty nebo bolerko v černé by podle mě sedly lépe :) Ale záleží na vkusu každého samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tyo Bez, Ty máš krásný nohy :-O moc hezký fakt! Kladno rulezz! =))

    OdpovědětVymazat
  30. nechtyy! a tá kombinácia flitrov a nude je super, neviem sa vynadivat :)
    cara mia

    OdpovědětVymazat
  31. Ty máš ombré vlasy nebo to jen zkresluje fotka? Strašně ti totiž sluší! O šatech ani nemluvím ;) Možná by byly lepší bez toho bolerka, ale sluší i tak. :) Líčení je krásné!

    OdpovědětVymazat
  32. ty šaty jsou krásný, ale to bolerko to úplně "zazdí", podle mě se k tomu vůbec nehodí a je to škoda, přes tak hezký šaty:)

    OdpovědětVymazat
  33. Krásně jsi to sladila,moc se mi tyhle barvy a kombinace líbí :)
    Jinak já mám teď v pátek svůj maturák a jsem lazená do champaně,tak jsem zvědavá,jak vše dopadne.. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Super, super, super! Tenhle outfit se ti moc povedl.. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. strašně se mi líbí tvoje nalíčení :)

    OdpovědětVymazat
  36. Šaty jsou moc pěkné a nemůžu si pomoct, ale máš nádherné vlasy.

    OdpovědětVymazat
  37. jsi nádherná a užasné nehty

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....