10. 1. 2013

Oblíbené produkty za rok 2012– část 2. Pečující kosmetika

duckshotblogTak kvákošové, jsem zpět. Musím říct, že když jsem si na silvestra přála (mimo jiné), aby tenhle rok byl lepší a hodně se toho událo, nevěděla jsem, že se od nového roku nezastavím. Je toho hodně, co se stihlo za doslova pár dní udít. Ovšem je to moje soukromí a já si nechám větší detaily pro sebe (so sorry). Něco se změnilo i na blogu, takže schválně si třeba všimněte, čím teď tak pěkně myšítkujete….kachničkáá. Jsem jak malá, já vím. Ale dost bylo okecávání. Pustíme se do oddychu. Doporučuji čajík a teplé ponožky. Druhá část slibovaného videa je tu….protože jsem video točila ještě o vánocích, omluvte vánoč.stromek jako dekoraci.

 

Tipy za Kačku: http://duckshot.blogspot.cz/2012/11/tipy-za-kkacku.html

Oblíbenci za listopad 2012: http://duckshot.blogspot.cz/2012/11/oblibene-veci-za-listopad-2012.html

 

Tak jak se vám oblíbenci líbili ? Shodla jsem se s někým v tom, co používám ? Jaké máte zkušenosti s touto kosmetikou vy ?

 

4 komentáře:

  1. Video si pustím až doma, ale "kačítko" musím pochválit už teď, to je bomba:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, je kachnička je bombastická :D

    OdpovědětVymazat
  3. A mě to kačítko vůbec nefunguje, mám tady normální šipku a s přesýpacími hodinami :( :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda, jak pěkně nám tu, Kačko, kvákáš o kosmetice. ;-) Máš skvělý nápady. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....