15. 1. 2013

Nákupák leden 2013

Tohle haul, neboli nákupní video, jak chcete vy, je velmi žádané, ikdyž  je v podstatě no… o ničem přiznejme si. Ale třeba bude někomu tipem proto, za co má utratit své penízky příště.

Doufám, že se vám video líbilo a že na mě nezanevřete i přes moji chabou aktivitu. V rámci prokrastinace připravuji další články a videa, právě o tom, jak by učení nemělo vypadat ;).

Zaujalo vás něco ? Nezkoušel třeba někdo už ten Caviar makeup nebo ten suchý šampon ? Chcete na novinky recenze ?

7 komentářů:

  1. Moc povedené videjko, krém na ruce od essence bych si ráda pořídila snad ho seženu:). Jinak můžu se zeptat odkud máš ty krásné mašličkové náušnice?

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :). Náušnice jsou od vietnamců z tržnice, s tím, že jsem si je trochu předělala. Mám je už strašně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  3. Aha tak to je asi já neseženu :D ale co se dá dělat, jinak ty amarantový lupínky mám taky strašně ráda :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se tě prosím zeptat jakou máš ve videu rtěnku? vypadá nádherně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Povedené video, musela sis s ním dát velkou práci! Jinak ty náušnice se mi taky moc líbí. :)
    Svět podle Kláry

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :-). Já se bojím suchých šamponu, že to nepujde vyčesat a zůstanou tam ty drobečky, ale viděla jsem to u kadeřníka profesionálního, že tím vylepšoval kluzkost vlasů, když dělal účes. Tak nevím, ale je to teď dost aktuální tema docela, mi připadne....jinak máš moc hezký blog, že ho pravidelně navštěvuju...kdybys náhodou měla čas a chuť, můžeš mrknout na můj. Sice teprve začínám, ale i tak pro mé povzbuzení. Pěkný večer. S pozdravem GoldPink

    http://goldpink.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. lovelycosmetics22. 1. 2013 21:14:00

    Zdravím všechny, chtěla jsem moc poprosit, jestli někdo nevíte, jak se jmenuje ten přípravek z lékárny na akné? Nějak jsem nepochytila ten název :-(

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....