16. 1. 2013

Ladybegína leden 2013

SAM_1773Tak se tu zase objeví smršť Ladypytlíků děvčata (pardon za diskriminaci chlapců, kdyžtak se ozvěte). Upřímně, jestli zase čekáte oáchání, nečtěte dále. Ani pokud mi chcete napsat, že jsem věčně nespokojená a nelíbí se mi kravinky. Tento článek bude opravdu rozporuplný a já rozhodně nechci znít jako rypna..ale ale…no jdeme na to.

Víte, že hodnotím úplně všechno. Tedy snažím se tyhle recenze pojmout jako celek. Jaký na mě celkově dělá LB dojem. Musím říct, že nejsem zrovna nadšená z volby pytlíku (opět). Na vánoce to bylo něco neotřelého, nového. Ale znovu ? A já tak chtěla další krabičku, do které bych zase úspěšně schovala něco ze zásob kosmetiky. Ale to je individuální. K designu – je super, líbiví, ale..neměly by ty vločky být spíše v prosinci a ten černý předchozí (více klasický) teď v lednu ? Tohle mi totiž přijde více vánoční/zimní. Ale vločky se mi moc líbí. Zase mě tam odrazuje ten černý nápis 100% přírodní…toť ale má fóbie, o které víte už od minulého LB.

Potěšila mě verze LB dopisu, který je na kvalitnějším křídovém papíru a je menší. Asi někdo vyslyšel mé volání o pomoc při prosincovém plakátovém vydání. Za slevy děkuju, nicméně.. asi je nevyužiju. Prospekty popravdě letěly do koše (škoda stromu).

 

SAM_1774SAM_1788

Dostáváme se k jádru pudla. Co, že jsem to vlastně vyplňovala po internetu pro lepší upřesnění? Asi jsem tedy ten zákazník z deseti procent, kteří nemohou být uspokojeni, protože veškerá personalizace balíčku je na prd vážení. Přiznám se, že jsem již včera otevřela článek a těšila se ze světlého bronzeru atd. Tajně jsem si ho přála, protože přeci, když jsem vyplňovala světlou pleť. No a prd. Dostala jsem linky. Hezké balení, roztomilé řekla bych, ale toť vše. Víte, že tmavé moc nenosím, takže mi tu asi budou ležet, nebo udělají radost někomu dalšímu. Co je ale tragédie? Aplikátor…Už ho někdo zkoušel. Já ano a musím říct, není to nic pro mé raní rychlomalovačky. Je šílené tvrdý, neohebný a spíše je to hrot od špejle mi přijde. S tím kamarádi vážně nebudeme. Navíc linku jsem dle návodu protřepala a stejně jsem v ní měla cucky, které mi na víčku jaksi kazí možnost namalovat rovnou linku. Barva je to hezká- hnědo fialová. Hodí se k laku, ale pro mě nepoužitelná díky hrotu. Navíc opět..chtěla jsem něco světlého, klidně i barevného (vesele, pastelově,neonově).

 

SAM_1778SAM_1779

SAM_1780

Tady je to jako prašť, tak uhoď. Dotazník – pleť mastná. Vzorek – krém na suchou. Ou shi…* . Takže zkoušet bude zase asi mamina. Ale jo, ten krémík na oči je dobrá volba. Vyzkouším, jestli to narovná ty moje vrásky od nepoužívání brýlí a žmourání na objekty v dáli. Tedy přesně řečeno, vyzkoušela bych, kdyby nebyl skoro prázdný.

SAM_1781

Řasenky vyzkouším ráda, což o to, ale ne ty, kterých máme v drogerii tucet do počtu. Řeč vedu hlavně o kartáčku. Mám řasy husté, dlouhé (bohužel bílé) a správně zatočené. Takže od řasenky vyžaduji pouze obarvení a nějaký ten vedlejší efekt, jako ještě víc husté a prodloužené řasy, považuji za benefit navíc. Tenhle kartáček bych si sama nikdy nevybrala, nemám ráda tyhle tvrdé uměláky. Vyzkoušeno jednou a není zase tak špatná. Ale nic, z čeho bych si sedla na zadek a myslím, že slečny, které chtějí od řasenky více, asi taky nebudou moc nadšené. Viz obrázek s linkou. Považuji ji ale za menší zlo, než linky.

SAM_1782SAM_1783

Lak se taky jaksi nepovedl odstínově. Vyplněny mám přírodnější tóny tuším. Nebyla jsem tedy vůbec nadšená, když jsem ho vybalovala. Ale..shodou okolností jsem si večer lakovala nehty a sáhla po nováčkovi. No a víte co? Barva je to luxusní. Moc se mi líbí. Takže za mě bod pro LB. Normálně bych si ho asi nevybrala, ale jo, je to hezké.

SAM_1784

Fotka z mého instagramu..kdo sleduje, mohl vidět už včera.

Šlápnutím úplně vedle je ovšem tenhle hydrofilní odličovač. Já je ráda, což o to, ale zase jsme u té personalizace. Totálně mimo, když jsem na mastnou pleť až smíšenou, dostala něco pro suchou. Alespoň, že je tam dovětek citlivou. Mastnou pleť nutno hydratovat..říkala jsem si, na jeho obranu. Tak jsem ho večer prubla a ne, je to na mě mastný prostě. Což mi jeho bráška na mastnou vůbec nepřipadal. Mluvím hlavně o pocitu, když si odličovač smyjete. Fujky, to já nerada. Ale všimněte si něčeho..jeho etiketa je do fialkova, asi chtěli, aby mi vše pěkně ladilo. Už minule jsem dostala něco od Saloos, co jsem nechtěla. Takže nechtějte, abych si tuhle moji docela oblíbenou kosmetiku zhnusila.

SAM_1785

Super bojovníkem je YR balzám na rty. Miluju vše vanilkové a tohle voní po vanilce nádherně (nechemicky). Tudíž bych ho normálně měla tendenci sežrat, ale ..nějak mě nenadchnul. Dobře hydratuje, pěkně se rozmazává, neroztéká se. Jenže takových tubičkových kámošů bez barvy, mám doma více než dost. Ale jo, jsem za něj ráda. Jen kdyby to zase nebyla věc, ze které mám pocit, že tak prostě do LB firmě zbyla. To není ovšem chyba LB.

SAM_1786

Teď vysvětlím svůj souhrn a proč tu není video, když jste na něj u těchto krabiček krásy zvyklí.

Nejsem nevděčné dítě a jsem ráda, že si mě LB vybral, jako jednu z blogerek, které od nich dostaly LB zdarma. Ale já vážně napíšu/řeknu svůj názor. Což tato společnost ví a řekla bych, že si toho cení a řídí se radami a názory blogerek a čtenářek. S čím se ovšem setkávám je to, že mi kdekdo napíše, že do všeho moc rýpu. Asi jsem nafrněná a čekám od toho příliš. Jenže dle mě, když zvážím, že bych nedostala LB zdarma, ale platila za něj? Upřímně? Byla bych dost naštvaná a zklamaná. Řekla bych, že personalizace, pokud nemůže být odvedena 100%, měl by se na ni raději LB vyprdnout. Spíš brát ,,většinový,, kus kosmetiky, tedy ten, který bude většině vyhovovat a menšina to holt bude muset překousnout. Tedy brát v potaz, že v ČR jsou spíš bledule, které se běžně nelíčí rudou rtěnkou, tmavým makeupem (to jen na příkladnou). Byla jsem na tohle vydání zvědavá, když se do prosincového LB probojovalo celkem hodně produktů. Bohužel nastala varianta, kterou jsem nechtěla a to..že se mi zdá, že je toho málo. Chápu, že poměr velké tělové mléko a lak na nehty nelze srovnávat, ale přijde vám toho taky nějak málo? Jo a pokud ty umělé obláčky (říkám té výplni obláčky) měly zamaskovat více nafouknutý pytlík, tak bod pro vás (just kidding, vím, že to mělo ochránit produkty). A proč tu není video? Bylo by už třetí v pořadí a já nechci dělat pořád to samé. Vy, co mě sledujete víte, že jsem otrávená z těch všech vln Biodermy a Ziaji apod. Takže ano, vím, že tenhle článek bude stý v pořadí a že ho proto většina z vás ani nepřečte, že vás nebaví číst a raději by jste si to poslechli, ale já na to vlastně ještě psanou recenzi nedělala. Tak teď zase jinak. Konečný verdikt? Půjčím si slova jedné mé čtenářky z FB, kdy napsala, že ji přijde, že jdou krabičky kvalitativně dolů. Mě to taky tak přijde. Ale, třeba nás ještě překvapí. Jak napsala jiná čtenářka. Vyplatí se počkat, co že tam vlastně je a až pak objednat. Nebudete to mít sice jako překvápko, ale nevyhodíte peníze za něco, co rozdáte, nebo to nebudete používat.Toť vše…

 

Doufám, že se na mě nikdo nenaštve a nepsala jsem tenhle článek s nějakou nenávistí nebo tak…jde jen o můj názor….jednu kvákavou na zobák posílám.

28 komentářů:

  1. no, mame rozdilny, nazor, ale tak kazda to vidime asi jinak... :-)

    Bohuzel obecne z Tvych clanku mam pocit, ze krabicky nejsou pro Tebe... ty proste mas rada veci tip top (protoze tak sama veci delas)... a krabicka nikdy nebude 100%....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti názor neberu, všude jsem psala, že se jedná jen o můj názor. A jestli si viděla některé mé video, tak třeba z prvního boxu jsem měla velkou radost. Když to vezmu tak, že bych za věc platila, prostě za svoje peníze nechci dostat něco, co nevyužiju a nebude dle mých představ. Pak jsou to dle mě vyhozené peníze. A nechci být hrubá, ale prosím nehodnoť to, jak dělám věci, pokud se osobně neznáme.

      Vymazat
    2. jenže boxy nejsou o tom, že chceme přesně něco, co nám vyhovuje. Je to i o zkoušení nových věcí a značek obecně. Když bud chtít vyhovující odstín rtěnky nebo řasenku s kartáčkem, která je vhodná pro MÉ řasy, jdu do drogerie, ale boxu to nemůžu očekávat :) To je taky jen můj názor. Tady to beru tak, že si vyzkouším něco, co bych si třeba normálně nezkusila a pak se rozhodnu, jestli mi za to stojí i plné balení :)

      Vymazat
    3. Rendy samozřejmě, jenže jak danou věc vyzkouším a získám na ní kladný názor, abych si koupila něco i ve velkém balení, pokud mi ten výrobek nesedí na pleť atd. ?

      Vymazat
    4. já to myslela spíš třeba s ohledem na řasenky. Že se nikdy netrefí do vkusu a potřeb. Třeba taková věc podle mě moc personalizovat nejde. Já si vážím toho, že se alespoň pokusili o personalizaci, narozdíl od minulého SB, kdy tvůrci prohlásili, že jako těžko můžou personalizovat tisícový náklad boxů a tudíž máme všichni stejně tmavé make-upy k ničemu :) Já tě chápu, většina krémů, co mi kdy dorazila byla mastná a mě taky k prdu, ale beru to spíš s ohledem na tu dekorativku. Když chci lak nebo rtěnku podle svých představ, tak si jí sama koupím a už neočekávám, že se mi nějaký box trefí do vkusu :)

      Vymazat
    5. hruba ses, protoze to posledni melo byt lichotka na Tebe... Ale jak rikam, to je Tvuj nazor.

      Vymazat
  2. Naprosto skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlas, jsem moc ráda, že jsem si neobjednala tento měsíc obě krabičky, ale jen Senzabox, který má u mě asi o jeden bodík víc... ;)

    Tak doufám, že nebudu zklamaná...

    Ty linky by barevně byly super, ale.... br.. já si tekuté neumím moc nanášet ať to má aplikátor jaký chce... myslím, že bych se bývala modlila, kdybych objednala, ať dostanu bronzer nebo tvářenku....

    OdpovědětVymazat
  4. Personalizace se týkala výrobků od Cosm'etika.
    Já mám normální pleť a tak jsou pro mě výrobky na suchou ne nevhodné, ale použiji je maximálně v zimě. Což je momentálně akorát, tak to neberu zas tak hrozně, jako bych to dostala v létě. Tam by mi to asi vadilo.

    Co se týče výrobku od Cosm'etika - dostala jsem krémové stíny, ačkoliv jsem dala spíše ne, pro stíny. Ale nevadí, použiji je =) Tvářenku/bronzer budu mít snad jindy.

    OdpovědětVymazat
  5. Já s tebou souhlasím Bezego ;) Já počkám co mi přijde teďka v senzaboxu a pak budu objednávat až budu přesně vědět co v balíčku bude :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uplne souhlasim s Bezegou, mam stejny pocit a uvazuji, ze "pytliky" odebirat prestanu. Ackoliv se mi to na zacatku hrozne libilo a mela jsem z prvnich krabicek radost.

    OdpovědětVymazat
  7. mala som prvy box, ktory som si kupila sama a nebola som spokojna...druhy mi zaslani na recenziu a bola som az veeelmi spokojna, ale rozhodla som sa ze pockam na clanky, co je v dalsich boxoch a podla toho sa rozhodnem, ci zainvestujem alebo nie...zatial ma este nepresvedcili...

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ráda jsem si celý článek přečetla. Já se příznám, že na videa moc nejsem, protože většinou články sleduji z mobilu nebo tabletu. Jinak je to první o ledn. LB, který čtu. Je to zajímavé a líbí se mi, že umíš vyjádřit svůj názor. LB zatím objednávat rozhodně nebudu.

    Jinak lak je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto nechápu ty řeči o hydrofilních olejích - čím by si jako měl člověk mastnou pleť odličovat? Agresivním gelem á la Clean and Clear? To si ji akorát ještě víc zmastí. Olej ji dokáže stabilizovat a já jsem toho nejlepším důkazem. Nechápu, proč furt někdo nadává na olej, když je to (podle mě) to nejefektivější odličovadlo pro každou pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já žádné takové řeči všeobecně nevedla. Nevím, proč se tak rozčiluješ. Tenhle mi dělá mastný pocit až po odmytí. Měla jsem určený na mastnou pleť a ten byl super ;).

      Vymazat
    2. tady souhlasim s In your face, protze sama mam veeelmi mastnou plet a odlicovaci olej je doslova lek!

      Vymazat
  10. Tak ono to tak u boxů bývá, žádný se nezavděčí všem, já třeba jsem až z tohoto konečně nadšená a taky to neznamená, že by se trefili do pleti apod. Ale přijde mi, že hodně lidí neumí číst, jak už podotkla výše Klára, personalizace se týkala pouze jednoho výrobku dekorativní kosmetiky jak LB avizovalo.
    Co se týče kartáčku řasenky- půlka lidí má ráda normální, půlka plastový, i když mezi lovery nepatřím, ráda ho vyzkouším, i proto, že se jedná o značku, kterou běžně v drogerii nekoupím a může mě jenom mile překvapit, horší už to nebude;-)
    A co se týče pleťovky, pokud se nepersonalizuje, je opět menší riziko dát krém pro suchou pleť než pro mastnou, protože ti s mastnou ho mohou použít, i kdyby jen třeba na noc, zatímco ti se suchou by krém pro mastnou spíše vysušil. A u těch olejových odličovačů si myslím, že je vesměs jedno kdo jaký dostal, furt je to "jenom olej" a buď sedne nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek. Já jsem právě čekala, co tam bude a že pak jako třeba LB objednám, ale neobjednala. Už jen kvůli tomu pytlíku, mě by se právě moc hodila nějaká pěkná krabička. Ty linky by mě taky naprdly, ta tvářenka vypadá líp.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Personalizace se netýkala celýho boxu ale jen výrobků od značky cosmetika..;)

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych řekla, že každý může napsat negativní článek o ladyboxu, protože nikomu nesedne vše na 100% a vždy se tam dají najít negativa, ale na druhou stranu, neměli bychom přesně tohle očekávat?
    Myslím, že je pecka, že tam jsou 4 plná balení výrobků a ještě tři vzorečky, podle mě super, i když se mi vše samozřejmě netrefilo do vkusu, proto si ale ladybox neobjednávám, LB mě moc baví, za to že se pokouší o personalizaci, že nemají drogérkové značky a taky za to, že produkty překračují vždy o dost cenu samotné krabičky... :)

    OdpovědětVymazat
  14. ta barva laku je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ráda jsem si přečetla tvůj názor a jak jsi psala ke konci - dělám už to právě tak, že čekám, co v balíčku je a pak případně objednám... tento tedy rozhodně ne! Díky :)

    cula

    OdpovědětVymazat
  16. Bez, v druhém odstavci máš hrubku a pak jsem tam našla ještě několik maličkých chyb...
    O kosmetiku se zajímám jen tak mimochodem, ale pokud jsem správně pochopila problematiku boxů, tak se jedná o službu, kdy si objednám krabičku ve které mi přijde kosmetické překvapení. Myslím, že v takovém případě, je nespokojenost s některými výrobky logická...

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavej článek, mě vůbec neva, že si "stěžuješ", nechápu, proč všude tolik lidí poučuje, jak by se měl člověk po otevření LB cítit (radost z překvapení ať je jakékoli a shovívavost :) Jediná moje výtka k článku je název :D Děsně mě to slovo tahá za uši :D

    OdpovědětVymazat
  18. Já těm krabičkám prostě nevěřím, radši si koupím něco o čem vím, že si to koupím. Nemám ráda překvapení, no, každopádně třeba řasenka nebo lak i lesk by mi vyhovovali.:) Ale pozdě něco dohánět.

    OdpovědětVymazat
  19. Já souhlasím s tvým pohledem na věc... já nikdy vážně nepřemýšlela, že bych si něco podobného objednala... uniká mi význám boxů, celé to jde mimo mě. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  20. Škoda, že Ladybox všude (fb, meil, stránky) neonově nenapsal, že nepersonalizoval (je to slovo správně proboha? :D) celý box, ale jen jednu věc a to věc od značky Cosme'tika. Prozatím. Do budoucna se chystá personalizace poloviny balíčku.
    Všechny slečny/paní by nás ušetřili zkresleného názoru na produkty v pytlíku/boxíku. Názor se totiž odráží z velké části od očekávání.
    Celý balíček proboha snad ani zpersonalizovat nejde! Pokud jim nějaká firma nabídne jeden produkt a ne pět verzí produktu pro odličný typ pleti tak co mají personalizovat? A poloprázdný balíček byste taky asi nechtěly, pokud by nesehnaly náhradu.
    Co se týče personalizovaného produktu tento měsíc...Sice rady někdo psal, že i přes personalizaci se netrefili, ale jsem ráda, že slečna/paní nenadává. Asi chápe, že ne vše se vždy stoprocentně podaří. A holky, nevidíme do toho...je hodně možností. Možná měli prostě od každé možnosti několik kusů a museli je mezi nás nějak rozházet :) To už Ladybox neovlivní.
    Pokud tohle bude někdo číst tak malé objasnění o tom co mi vlastně vadí na všech recenzích/článcích o Ladyboxu. Klidně holky recenzujte produkty...krém - hydratuje x nehydratuje. Lesk - voní x nevoní. To je v pohodě, kvůli tomu na blogy chodíme. Mně prostě vadí styl, kterým se pořád ,,nadává" na firmy, které krabičky produkují. Ta firma nabízí nějakou službu...vy si kupujete službu a tou službou je překvapení. Netřeba se v tom nijak moc pitvat.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....