24. 1. 2013

! Extrémní učení aneb one day before exam !

Nestíhám, nestačím, vůbec ani nesvačím….Kdo někdy prokrastinoval ještě v noci před zkouškou/testem, ruce nahoru (hrdě se hlásí) !! Put your hands up in the air a nenechte mě v tom samotnou. Asi nevymyslím nic nového a jedno vám řeknu. Pokud vám nestačí chození na přednášky, tak se na to budete muset podívat. A že vám zbývá jeden den ? No tak to je trochu málo. Nebo jste poslední den stejně prolezli všechna videa na youtube (což je statisticky nemožné, ale budiž) a nebo jste znovu sjeli videa od své oblíbené Bezegy (mrk mrk) a máte na to jedinou noc ? To jste celkem v háji vážení. Ale aby to nebylo v jeteli zeleném úplně, dáme si pár rychlo tipů na to, aby jsme prolezli s odřenýma ušima o futra, až budou svítit jak semafor. Lidovka to jistí přátelé…

Respektujte autorská práva !! ©Bezega

Koho čekají poslední zkoušky, držím palce. Kdo vyrovnává poslední záchvěvy na vysvědčení, taktéž hodně štěstí a věřte, že pilným studentům půjde odměna zasloužená lépe k srdci, než nám na poslední chvíli doháněčům. A jak to máte vy? Taky necháváte věci na poslední chvíli? Nebo se pilně učíte už dopředu a průběžně celý rok?
 ©Bezega

24 komentářů:

  1. Zítra jdu na státnice - takže dokonalé načasování (mrk mrk) :D:D

    Lil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, Lil, tak to mega mega štěstí, sil, pevné nervy. Doufám, že o vyjde ;)...

      Vymazat
  2. Super užitečné video, Bezego! zrovna dneska jdu na zkoušku na kterou jsem se učila taky jenom jeden den, tak snad to vyjde :D

    OdpovědětVymazat
  3. To by sice mohlo fungovat, ale asi ne na poslední zkoušku, která mi zbývá, a kde musím mít hlavně načteno asi deset knih. :D Ale jinak se taky občas učívám na poslední chvíli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) samozřejmě, pokud je potřeba ještě mít okolo hodně věcí hotových, tak to nepůjde takhle ,, jednoduše,,.

      Vymazat
  4. Skvělé video. Já mám většinu zkoušek ještě před sebou a zrovna hodně dní na to taky nemám. :( Metody používám stejné jako ty. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. :oD Bezi já jsem tuto metodu praktikovala pouze jednou a to u té nejdůležitější zkoušky života, MATURITY. Byla jsem hold hrozně líná se učit a pořád jsem to odkládala s tím, že to všechno zvládnu a stihnu potom. Nakonec to odkládání dopadlo tak, že jsem se začla učit den před zkouškou. Za celý den jsem samozřejmě nestihla nic jiného než si každé maturitní téma maximálně jednou přečíst :oD nakonec jsem odmaturovala nejhůře za 3 a dodnes tenhle zázrak nechápu .o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jo, tak ono to vyjde. Horší je pak, až štěstí dojde :D

      Vymazat
  6. já jsem přesně ten typ, který všechno odkládá.. takže pro mě je to video jako dělané :D zatím jsem teda "jen" na střední škole, takže to zatím jde.. ale určitě bude hůř.. maturita klepe na dveře, tak jsem zvědavá, jak to všechno budu stíhat :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, skvely video, take vzdy vsechno odkladam na posledni chvili.. muzu se prosim zeptat co studujes..? :) Sarka.. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojda,

    promiň, došla jsem ke 4. minutě a řekla jsi mi, že mám vše vypnout =o( =oD Tak třeba někdy jindy dokoukám zbytek a jdu se učit, protože v pondělí mám zkoušku, v úterý mám prezentaci z němčiny (ta prezentace ještě není hotová), ve středu zkouška ze statistiky a ve čtvrtek opravuju zkoušku ze ZEGu (Základy ekonomické geografie).

    Jinak k učení mi pomáhají tabletky na prokrvení mozku, kapky do očí a oční krém ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to hodně štěstí a sil na učení..

      Vymazat
  9. Samozřejmě všechno nechávám na poslední chvíli.. jsem lenoch! :)

    Připadá mi, že pokaždý, co se sem jdu podívat, máš jiný design :D je to dost matoucí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je už poslední změna na dlouho, slibuju :D

      Vymazat
  10. Tak.. já tě asi nepotěším :)
    Byla jsem ten student, co se učil s předstihem.. Několik dní předem, a ten poslední si to už jen přečetla zda mi to v hlavě zůstalo a šla spát co nejdřív, abych byla na zkoušce fit :) Lenoch sice jsem, občas odkládám na později dosti věcí, ale když je třeba, umím zatnout.. ano, měla jsem také hodně zkoušek, ale plánovala jsem si to tak, ať na každou mám čas, i kdybych měla jít na poslední koncem února, či koncem června, nebo až v září... to jen tak, kdyby některé slečny chtěly rýpkat, že mají v týdnu i tři zkoušky.. :)

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naopak mě těší, že je někdo takhle svědomitý. Já takové lidi náhodou svým způsobem obdivuju a fandím jim. Určitě je to lepší, než to moje honem honem.

      Vymazat
  11. To se mi bude hodit k maturitě z bižule, děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
  12. :D tohle mě pobavilo http://www.studentpoint.cz/247-pruvodce-studiem/5399-7-zarucenych-zpusobu-jak-uspesne-neprezit-zkouskove/#.UQLB3h2ZRc0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je supeer :D pobavilo maximalne :D

      Vymazat
  13. S jedinou věcí musím nesouhlasit. A to jsou ty podpůrný prášky a energy drinky.
    Asi je to individuální, ale mně prášky (na učení, koncentraci, povzbuzení, proti únavě apod.) z lékárný hodně pomůžou.
    A redbull apod.? Bomba. Opravdu super vynález. Žádná hodina energie a pak útlum.
    Já jsem se takhle s cca. 10 drinky za den vydržela učit na státnice 16 hodin denně (opravdu třeba od 7 do 23, bez přestávky, bez jídla, jen na wc). Takže to jde :-). Samozřejmě to je extrém a nelze to dělat furt.
    Daniela

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....