22. 1. 2013

♥ Dolce (zza) rtěnka–Rossa satinata

 

 

Značka

 

 

Gabriella Salvete 

Dostupnost

DM, Rossmann

Cena

99,-

Další informace……

 

 

Odstín

rosasatinata1

 

 

13 Rossa satinata 

Krytí

kryje v jedné vrstvě

Výdrž

průměrná – kolem 2 hodin

Konzistence

jemná,lehká, krémová

Hustota

krémová

Schnutí

-

Shimmer/ třpytky

-

Podtón

do růžovarosasatinata2

Typ pleti

-

Balení

4,2 g – lehký plastrosasatinata3

Účinky

-

Aplikátor

klasická šroubovací rtěnkarosasatinata4

Vůně/Parfemace

žádná

Pigmentace

průměrná-tělová barva do růžovarosasatinata5

 + plusy

barva, výdrž, konzistence, cena

- mínusy

balení, trochu zalézá do vrásek,občas má tendenci být takzvaně v pohybu

Složení

-

Celkově můj dojem: Vybírala jsem si mezi ní a jednou její kolegyní. Záměr byla lehce pigmentovaná přirozená rtěnka s pěkným odstínem. Na Rimmel Kate Moss rtěnky nemá, ale to je možná i proto, že není tolik pigmentovaná. Líbí se mi její krémová konzistence. Rtěnka nijak nevoní, ani nesmrdí. Trochu mě odrazoval obal, ale vzhledem k funkčnosti rtěnky jí to promineme. Shrnutě: Jsem z ní nadšená a právem se stává oblíbencem za leden 2013.

Hodnocení: 

               black-white-duck-mdblack-white-duck-mdblack-white-duck-mdblack-white-duck-md

/ z 5x

 

PS: najela jsem teď na systém hodnocení, plus na tabulkové řešení, které si myslím, že je hodně přehledné. Jak se to líbí vám ?

30 komentářů:

  1. Podle mě je to parádní nápad, ty tabulky!

    OdpovědětVymazat
  2. Praktičnost 100%, vzhled 0%

    Bohužel vzhledově to vypadá opravdu strašně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu. Musím se naučit ještě to nějak vyšperkovat ;)

      Vymazat
  3. Parádní nápad, krásně přehledné a člověk se v tom lehce vyzná :))

    Rtěnka vypadá pěkně, od GS ještě žádnou nemám, tak nejspíš vyzkouším :))

    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vzhled té tabulky opravdu nic moc. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká recenze, možná se na rtěnku mrknu v drogerii :)
    www.passionforbeauty.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. mám ju,len iny odtien, a som velmi spokojna, už len ten obal nejak skrašliť :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám nejraději obšírné recenze v podobě textu, raději si přečtu podrobný popis, navíc třeba uvítám na závěr textu shrnutí v podobě plusů a mínusů. Nevím, Bezi, ale mě z pohledu na ty tabulky docela bolely oči a přijde mi to moc strohé. Měj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Katie, tabulku zkusím do příště předělat, aby byla hezčí. Plusy a mínusy tam jsou, jen asi jsou špatně vyditelné. Plus shrnutí jsem tam psala, což je třeba u rtěnky těžko rozepisovatelné dále. Ale asi vím, že máš na mysli spíše takové ty článkovité recenze.

      Vymazat
  8. Asi budu pro některé zlá, ale ráda bych ti napsala svůj názor popravdě. Přiznám se, že se mi to nelíbí ani trochu. Ten systém hodnocení není špatný, ale v tabulce to nevypadá vůbec dobře. Upřímně ani ten nový vzhled se mi nelíbí a už vůbec ne to záhlaví, vypadáš tam hrozně a přitom jsi tak hezká holka. Popravdě kdybych sem zavítala jako na nový blog, tak si jej ani nepřidám do odběrů. Nějak to tu na mě nepůsobí vůbec sympaticky a co si budeme povídat, i vzhled "prodává" nejen obsah článků.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj mě se víc libil starý typ recenzí, tohle je sice jasně a stručně,ale chybí mi okolo ta omáčka :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to hezky přehledné, ale v té tabulce se mi to moc nelíbí. Mohla bys to třeba napsat bez té tabulky, podle mě by to bylo hezčí. Ale je fajn, že vymýšlíš nové věci, nové způsoby. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se tabulka líbí tím jak je přehledná ale na jejím vzhledu bych maličko zapracovala. Jinak na rténku si mě nalákala a asi ji půjdu omrknout, vyzkoušet a uvidím.

    OdpovědětVymazat
  12. Ta tabulka je naprosto dokonalá!Je to přehledné a hlavně originální :)

    OdpovědětVymazat
  13. Parádní nápad s tabulkou, že Tebe vždycky napadne něco nového a neotřelého, to se mi na Tobě vážně moc líbí :))Jinak mám úplně tu samou a jsem s ní moc spokojená, mám ráda tu její vůni, za to balení je děsný, takový otřískaný :(

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, taky se přidávám bohužel ke "kritice". Měla by si ještě trošku zapracovat na této stránce. Tabulka ano, ale udělat i pozadí šiřší, ať se tabulka vleze a není vidět, že přesahuje.. ale ty si s tím určitě ještě pohraješ.

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa, zrovna po vložení příspěvku ta stránka přeskočila na tuto aktuální verzi :) Jojo, teď se mi to více líbí ;)

      Vymazat
  15. Já bych se ráda vyjádřila ke rtěnce, protože jsem si čirou náhodou dneska tuhle koupila, odstín jsem vybírala podle testerů, jeden se mi zalíbil, byly tam poslední dva kusy rtěnky, jeden měl megaoprýskaný obal, tak jsem vzala ten druhý a doma jsem zjistila, že celá rtěnka je úplně zničená a obal zevnitř zababraný... no celkově vypadala, jakoby si ji někdo spletl s testerem :( zachránila jsem co se dalo, obal jsem půl hodiny čistila, rtěnku se snažila dát do použitelného stavu, ale jinak úplné zklamání... (je mi jasné, že za to nemůže výrobce, ale nenechaví zákazníci drogerie)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se prostě musím zařadit do tábora "TABULKY NE!" úplně to zničilo tvůj pěknej blog.

    OdpovědětVymazat
  17. Já ti nějak nevím, tohle mi moc nesedne. Mně by se asi nejvíc líbilo nahoře třeba čtyři menší fotky produktu spojené, pod to text s recenzí a pak už jen malou stručnou tabulku se shrnutím :) Tohle mi přijde takové monstrózní :-)
    Odstín rtěnky je moc pěkný :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Za mě tabulka nee :) Nejsem tabulkovej typ, přehledný to sice je, ale... Tabulka je hrozně strohá, neosobní. Líbí se mi, když je z recenze "cítit autor", tvůj předchozí styl recenzí se mi líbil mnohem víc :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuju všem moc moc za zhodnocení. Jak vidím, tak se vám tabulka spíše nelíbí. Tudíž se asi vrátím tedy ke klasickému stylu recenzí a tabulku přidám pro přehlednost jen na konec a menší. Díky všem..

    OdpovědětVymazat
  20. Tabulka je sice jasná, stručná a výstižná, ale radši mám klasické recenze, kde si víc počtu. Jinak odstín je to moc pěknej, budu se po rtěnce muset mrknout v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ja sem chodim, protoze me bavi tvuj styl psani. Takovouhle tabulku dokaze sepsat kazdej, ale napsat zabavnej a originalni clanek o crtence jentak nekdo neumi. Ano, je to asi prakticke...ale prijde mi to forma pribaloveho letaku a o tom preci blogy nejsou. Ja chci vtipnou Katku od rany a ne tabulku !!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas!!! :)

      Vymazat
    2. Souhlasim s Plum, tvuj starsi styl psani clanku byl lepsi.. :-)

      Vymazat
  22. Tabulka se mi nezamlouvá, já raději čtu text... :) Kdyby to bylo jen nějaké závěrečné shrnutí, tak budiž, ale takhle se mi to nelíbí. :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....