6. 12. 2012

Zlatavé proužky

SAM_1331Abych vás úplně nezahltila vánoci a články tak nakonec neodradily mé čtenáře, rozhodla jsem se tohle vánoční šílenství proložit články/videi s ,,normální,, tématikou. Dáme si jeden outfit, kde nejdražší věcí, kterou mám na sobě jsou legíny!

Legíny jsou z Calzedonie a jedná se o speciální push up legíny. Pokud znáte push up podrpsenky, bude vám asi jasné, jak tahle věcička má fungovat. Jenže tohle umí ještě mnohem více.

SAM_1327-horzNejen, že vám to pěkně ,,nadzdvihne,, zadek, ale taky vám to tvaruje vaše jinak rosolovité nohy. Přijdete si pak jako po hodině v posilovně. Jasné je, že to neumí zázraky a pokud se do nich narve slečna, která je více při těle, mine se to efektem. Není to zachraňovadlo typu plastická operace/liposukce pro slečny nad 100 kg. Ale pro někoho, komu se jinak rýsuje pod topem bříško, popřípadě ví, že je potřeba zapracovat např. na stehnech, je to dobrá volba. Na druhou stranu nechápu, proč si tyhle legíny pořizují slečny s postavou typu párátka, kde není ani co stahovat, tvarovat ale to už je každého věc. Jsou ve více barevných variantách (já viděla hnědé, fialové a khaki tuším). Dále si můžete vybrat délku do pasu, nebo po prsa (tvaruje to celé bříško, boky atd.). Jediné, co mě odrazovalo byla cena: 700,- . Z té jsem šla upřímně do kolen a přemýšlela jsem, jestli nemám legíny nechat v obchodě. Nakonec jsem si je ale vzala a teď nelituji. Nenosím už prakticky žádné jiné. Materiál je příjemný a na první pohled ne moc pérovací. Slečna prodavačka mě přesvědčila, abych si vzala o číslo menší, nežli nosím normálně a já byla přesvědčená, že se do nich prostě nenarvu. No párkrát jsem si doma zaskákala, ale vešla jsem se do nich a první nošení bylo trochu jako svěrák, ale podruhé už byly akorát. Moc se mi v nich líbí moje nohy a plošší břicho, když si dám nášup na oběd. Jsou i pěkně teplé, takže je klidně můžu vzít v zimě.

SAM_1327-horz

Na sobě mám: legíny – Calzedonia, nepravé Uggs, svetr – H&M,tílko – Anne Christine

A nebojte, svetr je dostatečně dlouhý, aby mi z něj nekoukal zadek Mrkající veselý obličej.

SAM_1335-horz

Prstýnek – H&M, náušnice – Levné knihy

22 komentářů:

  1. upřímně jsem si nemyslela, že by ty legíny mohly něco dělat, jsem překvapená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také příjemně překvapená. Funguje to stejně jako stahovací spodní prádlo, jestli znáš. Ale to se mi nelíbí a hlavně, nosit ho pod legíny, mi přijde divné.

      Vymazat
  2. Kati ty si každým dňom krajšia a krajšia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Teri, to určitě ne :). Děkuju

      Vymazat
  3. A přes jaký server sis je prosímtě objednávala? Nebo si je kupovala v kamenném obchodě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo v obchodě, ve Zličínské metropoli ;).

      Vymazat
  4. Sluší Ti to! ;) Já ty legíny mám také, ale už delší dobu a chystám se je brzy zase vytáhnout ... jak jsi psala jsou teplejší takže do tohoto počasí jako dělané! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší :)) Na první pohled bych ani neřekla, že nějaké legíny máš. :) Upřímně, mně se legíny místo kalhot nelíbí, ale tyhle vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o nich už taky delší dobu přemýšlím, ale 700 není zrovna málo ;) Legíny jsem si polsední dobou hodně oblíbila ale mam v nich rosolovitý nohy, to je pravda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no, tak v těchto žádný rosol nebude ;). A navíc, je to sice hodně, ale zase dlouho vydrží, nevytahají se,takže je to dlouhodobější investice ;).

      Vymazat
  7. Oooo! Ty legíny jsou zázrak. ty si musím pořídit na moji velkou prdel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale Katuan, takhle nepěkně mluvit o své zadní části ;).

      Vymazat
  8. Tobě vážně sluší! Dají se vyzkoušet v obchodě? Já ve všech legínách vypadám divně, tak abych neměla další na dně skříně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Martinko :) Myslím, že jsem někde u nějaké blogerky četla, že se dají vyzkoušet, ale raději se pozeptej v obchodě. Nechci tady plácat, když nevím přesně ;)

      Vymazat
  9. Stále těm legínům odolávám, ale vím, že si je nakonec stejně koupím :) Jinak ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky odolávala :D ale po vánocích si asi pořídím další v jiné barvě ještě ;)

      Vymazat
  10. Ten svetr je úžasný...můžu se zeptat kolik stál?
    Jinak hodně ti to tu sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a je koupený ve slevách asi za 200,- .

      Vymazat
  11. Moc, moc ti to sluší :) Ten svetřík je parádní a celkově celý outfit se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. A neudelaji se na tech leginach po vyprání takový zmolky? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Super jednoduchý outfit. Jen bych vyměnila obyčejné legíny za kožené a model bude o jednu třídu výš:) např. http://www.superleginy.cz/cz/produkt/leginy-cerne-leskle.html#13914305

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....