13. 12. 2012

Vánoční/zimní TAG

upravaTohle video se skvěle hodí k hrnku teplého čaje, pořádným papučím a vánoční náladě. Dokonce v něm najdete mou vlastní zvukovou stopu, ale trochu na chipmunkovský styl.

Pokud se vám video líbilo, budu moc ráda za komentář. Pokud máte nějaké nápady na zlepšení, sem s nimi !!

 Songy:

Kdo chce, udělá video odpověď…a dá mi odkaz sem pod článek nebo přímo na youtube. Určitě zkouknu a okomentuju!!

7 komentářů:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=wywlPmdx5mU :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Ad legíny: mě to taky připadalo hrozné, ale teď je nosím pod džínami a jak si hejsám! :D Zima mě přesvědčila..
    Ad sněhuláček: každý rok minimálně 1 na auto. To je prostě Abuova klasika. A navíc mu pokaždé přidělá nohy nebo rohy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi takový malý ptáček, že ti musí být zima pořád :D. A Abu má u mě plusové body !!! Snowmans challenge :D.

      Vymazat
  3. Pěkné video :) Máš to moc hezké v pokojíčku.. jojo Vánoce nám klepouna dveře.... Zítra jedu na nákupy do Drážďan. už se těším.je to tam o Vánoce krásné

    já neutrogenu nemusím..štve, že se nevsakuje a čekám vždycky hodinu..Miluju krémy od Essence (24 protection).. Máš pěknou šáluu.. odkud jí máš? Já jsem si chtěla teď koupit v HM, mají slevy..ale všechny koušouuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už nevím, ale myslím, že je z C&A. Mám ji už asi rok,dva. Krémy od Essence mám taky docela ráda.

      Vymazat
  4. Super videiko, navíc ti to sluší jako vždy. :) Já jsem teda pokračovala, ale jen článkem, ne videem..
    http://not-a-perfect-girl.blogspot.cz/2012/12/vanocni-tag.html

    Klárča

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....