4. 12. 2012

Vánoční věnec na zeď–DIY

SAM_1492Asi se divíte a možná si myslíte, že jsem se už totálně zbláznila a budu svíčky zapalovat na zdi, vosk mi bude kapat na podlahu a já u toho budu vesele skákat okolo. V tomhle věnci ale nejsou svíčky, ani není adventní. Jedná se čistě o dekorativní věc, která si myslím, pěkně zpestří výzdobu.

Je to jednoduché a není to drahá záležitost. Zvládne to každý, kdo chce, jen se nesmíte přilepit/popálit tavnou pistolí.

Muzy-153311

  1. Nůžky
  2. Barevné kouličky na stromek dle vašeho výběru – můžete zvolit různé barvy,velikosti- já nemohla sehnat klasické bez poutka na zavěšení, tak jsem koupila tyhle na stromek v Tescu (jedna krabička kolem 11,- v akci). Množství jsem odhadla na dva a dva balíčky a bylo to akorát na průměr mého věnečku.
  3. Tavná pistole na lepidlo a tyčinky lepidla. Nebo nějaké super lepidlo, co drží. Mě se osvědčilo tohle.
  4. Korpus věnce. Tenhle je z malého obchodu u nás (Manufaktura), kde seženete nejrůznější věci na vlastní tvoření. Stál asi 23,-.

 

Muzy-153643

  1. Roztřídíme si kouličky, ať můžeme pěkně vybírat při lepení.
  2. Odstraníme úchytku na poutko. Mě šla krásně sundat rukou (chce to trochu zabrat).
  3. Odstřihneme zbytek úchytu. Ano, jde to lehce odstřihnout. Horní část si přidržte, jinak budete střílet zbytky všude po pokoji.
  4. Začneme lepit dle libosti.
  5. Hotovo…přidáme stužku nebo nit na zavěšení a já ještě zamaskovala hřebík ve zdi mašličkou.

No a tady už je výsledek……

1

Krásné zdobení přeji…a kdo to zkusí podle mě a bude se chtít pochlubit, pošlete mi fotky klidně na mail a já je zveřejním na FB!!

11 komentářů:

  1. ten je krásny.... keby sme bývali v domceku tak si taký vycapím na vchodové dvere

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to kráásně :) moc se ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. tie ceny u vas su neuveritelne u nas taky veniec vyjde aj na 3 a viac eur a jedna taka krabicka vianocnych ozdob asi tiez tak 3 eura a vyssie ... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Terí, je to tu humus s cenama za vše :)

      Vymazat
  4. jéžiš to je pěkný ;) jsi šikovná ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Povedlo se ti to,hezké.Já letos opět dělala věnec na dveře kamarádce,chtěla zase přírodní.Opravdu mě to moc baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :) pak klidně pošli foto, ráda se pokochám. Přírodní materiály jsou taky super :).

      Vymazat
  6. to je vážně moc pěkný :) takový věneček jsem zrovna nedávno někde viděla a obdivovala jsem ho.

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý nápad ... škoda, že už mám výzdobu hotovou :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....