22. 12. 2012

Vánoční líčení podle Bezegy

SAM_1671Dlouho už tu nebyl žádný tip na líčení. Takže se do oho pustíme. Můžete použít na večeři, nebo na nějakou tu párty ve stylu vánoc, která vás třeba teprve čeká. Je to ve stylu výrazná rtěnka a světlé přirozené oči.

líčení

Co jsem použila ?

  1. Paletku Undressed od MUA – vyznačené dva stíny na dolní část horního víčka a do záhybu oka. Jen lehounce, nepřeháníme to s intenzitou, kvůli výrazným rtům.
  2. Na celý obličej Revlon Colorstay ..protože dlouho drží a hodně kryje a my k takovýmhle rtům potřebuje iluzi dokonalé pleti.
  3. Řasenku One by one od Maybelline.
  4. Mua tvářenku s jemným peach nádechem.
  5. Rimmel Kate Moss rtěnka, kterou aktuálně naprosto miluji. Odstín 60 – těmně rudá. Doporučuji jako podklad konturovací tužku, má tendence se teplem rozpíjet na hranách.

SAM_1678

Výsledek se mi moc líbí. A na fotce můžete trochu vidět i mou novou barvu vlasů, která je bílo stříbrná s místy do fialových odlesků = plavá blond (což můj foťák absolutně nezvládá). Co na to říkáte ? Jen omluvte moje divně ulíznuté háro na druhé fotce :D.

32 komentářů:

  1. Ty jo, s touhle barvou vypadáš jako sněhová královna... :) Ale mně se to líbí. A s líčením je to samozřejmě ještě mnohem lepší. (A krásně ladíš se stromečkem... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) děkuju An, sněhovku já ráda :D. A vidíš, toho jsem si ani nevšimla :D.

      Vymazat
  2. Moc hezká! Líbí se mi ta rtěnka! Tobě tenhle odstín sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Té nové barvy vlasů jsem si hned všimla, vypadá to skvěle! :) A líčení i rudá rtěnka ti taky moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí ;). Děkuju...

      Vymazat
  4. Já ti nevím, líčení je super, ale podle mě ti víc slušela ta blond, kterou jsi měla předtím. V téhle mi připadáš hodně bledá. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) ano jsem bledší, ale to jsem celkově na zimu. Tose dohoní tvářenkou a mrazíkem z procházky ;)

      Vymazat
  5. Promin ale ke svetle pleti se svetle vlasy nehodi, vypadas jako albin ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A k jaké jiné pleti, než ke světlé, by měly jít světlé vlasy????

      Vymazat
    2. Anonym: nemyslím si :) ale děkuji za názor.

      Vymazat
    3. Co je to za barvu (odstín) prosím?:-) Moc se mi líbí. Taky chci jít ze žlutější blond na platinovou. Myslím, že ti to sluší :-)

      Vymazat
    4. Plavá blond ;) a děkuju :)

      Vymazat
  6. Nevim, tohle liceni se mi na tobe moc nelibi, nevim, jestli to dela ta vyrazna rtenka, nesedici odstin vlasu k pleti nebo oboji dohromady ale za me ne

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj!! Prosím ťa, ten revlon colorstay by som aj ja chcela, ale dá sa zohnať len v zahraničí :/ nepoznáš nejaký slovenský alebo český internetový obchod kde sa to dá objednať?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí použít google ;). Jinak já ho kupovala na Aukru.

      Vymazat
  8. Mně se to líbí moc. Barva vlasů je super!(já mám podobný odstín, tak snad nejsem až takový narcis:D). A rudá rtěnka je skvělá,moc ti sluší.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Já nejsem moc fanynka těchto bílých blond, u tebe mi to přijde škoda. Na tobě a ještě Mie jsem obdivovala krásnou přirozeně působící blond, která se jen tak nevidí. Předtím ta barva byla určitě lepší...Líčení pěkný, ale líbilo by se mi s tvýma původníma vlasama ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Bože, to je nádhera! Moc ti to sluší! :)
    Jinak Ti přeji pěkné a hlavně klidné Vánoce! Hodně štěstí v novém roce, mám moc ráda Tvůj blog, jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  11. Ta barva ti sedí víc než ta teplá blond ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, ta barva se mi taky moc nelíbí :( jsem sice zastáncem, ať si každý nosí, co se mu líbí, ale přijde mi to škoda. Měla jsi kránsou blond! :) Nicméně celkově líčení ti strašně moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší,rovné vlasy,barva,líčení,úplně někdo jiný..A vypadáš mladší.Super.A vůbec poslední dobou máš i hezké modýlky,které ti sluší a mají šmrnc.Bezva.

    OdpovědětVymazat
  14. teeeda, fakt ti to sekne :) tohle líčení se mi hrozně líbí, bohužel tenhle typ očních stínů mi na mě vůbec nesedne :/ rtěnka je naprosto super a barvu vlasů můžu jen pochválit (mám dost podobnou ;)) )

    cula

    OdpovědětVymazat
  15. Wow!!! Uplně ti to sekne, ty vlasy máš uplně super!!! I na té druhé fotce, žádné omluvy nejsou potřeba!!! Je z tebe ším dál větší kočka Kači!!! :)

    OdpovědětVymazat
  16. páni, tohle líčení Ti opravdu sekne :) zraješ jak víno, jsi neustále krásnější!

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, nová barva..Koukám, že někdo to odsuzuje, někomu se v tom naopak líbíš. Já vlastně ani nevím, jak se mi to líbí či ne :D.
    Tak asi takhle.. Pro: Vypadáš takhle mladší, dravější :D, barva je moc hezká. Proti: Jseš hodně bleďounká, takže si asi teď nebudeš moc dovolit jemnější líčení, abys nebyla úplná bledule.

    OdpovědětVymazat
  18. vyzeras uzasne a ta rtenka ta je suprova velmi ti pristane

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Káťo moc se mi líbí tvoje líčení a vlůasy taky,sice ti asi více slušela ta blond :) ale jinak ti to moc sluší.Mohla bych se zeptat jestli máš skušenosti s kosmetikou miss-sporty nebo b-basic.Předem moc děkuji.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....