8. 12. 2012

Vánoční DIY z jiných zdrojů č.1

fk4Ano, není to moje práce, ani jsem to nevyráběla já, ale je to zdroj inspirace pro mé plánované výrobky. Letos už asi všechno nestačím a hlavně už mám pokojovou dekoraci dodělanou a nic víc neplánuji. Ráda bych ale ukázala i pár dalším lidem, co se na internetu najde za poklady. Takže až zase jednou budete skuhrat, jak se nudíte (to slovo nesnáším)…zkuste místo telky s pořady o vaření a nějakou přisprostlou farmou, nebo co to jde proboha teď v telce, vyrábět!! Je jedno, že jste leví jako naše nejmenovaná politická strana, stačí trocha cviku. A když se vám to obzvlášť povede, máte dáreček třeba pro babičku,dědečka atd.

Kdo sleduje můj FB, ví, že jsem založila galerie fotek, které jsou inspirativní pro mnohé z vás, ať už se jedná o makeup nápady, nebo o DIY, citáty, atd. Něco málo z toho bych chtěla přenést i sem na blog.

Muzy-222937

  1. stromeček z papíru – stačí na špejli napíchat různě veliké kousky papíru
  2. přezdobený stromek nemusí vypadat vůbec špatně – místo toho, aby jste ozdoby věšely, zkuste je přilepit. Sice tím znehodnotíte stromek a budete ho pak muset uklízet i s ozdobičkami, ale pro někoho, kdo nemění každý rok design jako já, je to dobrá volba. Hodí se spíše pro malé stromky.
  3. Stromek z filcu – stačí si udělat z papíru kužel a polepit ho filcem. Nalepíte nějaký ty glitry a je hotovo.
  4. Stromek z provázku. – Stačí do zdi nabít tři hřebíčky do trojúhelníku, natáhnout provázek a zavěsit ozdoby.

Muzy-223111

  1. andílci z kancelářských sponek
  2. sobí jmenovky z buráků
  3. sušenky na hrnek
  4. sněhuláci z knoflíků

Muzy-223227

Jestli vzpomínáte na můj ozdobný věneček, tak tyhle nápady jsou ve stejném duchu.

  1. korpus věnce omotáme stužkou/provázkem/bavlnou a přidáme nějaké dekorační předměty
  2. korpus polepíme knoflíky
  3. korpus polepíme chomáčky vaty/vatovými bochánky na odlíčení
  4. korpus polepíme kousky látky

Muzy-223515

  1. hvězdy ze slepených nanukových dřívek
  2. stromek ze starého drátěného ramínka
  3. na větévku nalepíme pom pom kuličky a rázem máme rozkvetlé větve
  4. nebo na větve přiděláme z plastelíny/fimo hmoty/tvrdnoucí hmoty kuličky

Vytváříte sami nějaké vánoční dekorace ? Já mám asi tak 90% dekorací vyrobených, protože jsem byla odkázaná na zásoby místních obchodů, kde je velmi malá nabídka toho, co bych si představovala a nebo né v té barvě, jakou jsem chtěla. Navíc je to většinou předražené a takhle ušetříte spousty peněz.

5 komentářů:

  1. Jé děkuju za inspiraci :) DIY nápady mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nápady, DIY miluji, jen tak dál :) Mohla bych se zeptat na zdroj obrázků z prostředního velkého obrázku? Ty buráky a andílci mě dostali :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, taky by mě zajímal zbroj toho obrázku s andílky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě pobavilo to s tou nudou :D Já se třeba strašně ráda nudím, prostě jen ležím a koukám do zdi a když mám cokoliv dělat, tak jsem otrávená. Nuda je moje největší záliba :D :D
    Ale ty nápady jsou super, když se mi chce (což je právě ten problém), tak jsem na tyhle věci dobrá.

    OdpovědětVymazat
  5. Já se nenudím, protože pořád něco výrábím. Jinak nápady jsi našla báječné. Hlavně je možné je realizovat s dětmi. To je pro mne důležité.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....