12. 12. 2012

Tipy na dárky z luhů a hájů české nabídky

12120024Jelikož a protože nesnáším, když něco nefunguje a mě se tenhle článek měl na blogu objevit už včera, píši ho znovu!! s pěkně nakrknutou tváří. Ale ještě, že jsem si nevymazala všechny fotky a nebudu tady ryze vánoční článek prezentovat v nevraživém duchu.Jedná se o tipy na dárky, které můžete pořídit i na poslední chvíli (tak označuji období od dneška do 24tého odpoledne) U některých si jen dejte pozor, aby ještě byly !! Nenajdete zde jen kosmetické tipy, protože přeci jenom, né každý je nadšený jen a pouze z dárků kosmetických. Nenajdete tady ani příliš mnoho kosm.balíčků typu šampon, mýdlo (nemám je ráda). Jsou to tipy na věci, které se líbily mé osobě jako případný dárek.

1212000112120002

  1. V DM drogerii mají naprosto úžasné dárkové taštičky. Když je rozložíte, zůstanou ve tvaru tučňáků, sněhuláků….to k balení.
  2. Rychlé masky/oplachové péče na vlasy od Loreal Elseve patří mezi mé oblíbené a jedny z mála, které mi fungují na konečky vlasů. Navíc krásně voní. V Rossmann na ně aktuálně najdete slevovou akci.

 

12120003

12120006Balea je vhodnou značkou, pokud chcete koupit nějaký ten dárek a máte omezený rozpočet. Pozor jen na produkty, které fungují a které voní. Doporučuji udělat například kamarádce balíček – stejně voňavý sprcháč a balzám na rty například.

12120004

Rimmel přišel s novinkou Match perfection makeup. Nyní můžete v akci sehnat makeup a podkladovou bázi v jednom. Určitě to udělá nejedné kamarádce radost. V DM za 249,-.

12120005

A zase Balea. V DM jsem objevila nové šampony a kondicionéry. Vyzkoušené je nemám, ale moc se mi líbily lesklé obaly. A ta cena je moc fajn.

121200161212001712120019

V Kappahl se mi moc zalíbily vánoční svetry. Vím, že třeba Péťa z Lovelyhair nějaké sháněla. Já tyhle svetry mám moc ráda hlavně z amerických filmů, kde má třeba celá rodina stejný motiv. Mají tam akci i na krásné župánky, domácí botky, pyžama. Ceny nejsou nejmenší, ale moc se mi zalíbily i materiálově. Cena kolem 700,- až 1000,- za svetr/župan/pyžamo. Botky kolem 300,-.

121200201212002112120022

Další super svetřík, opět z Kappahl a u kasy, až budete platit, najdete další poklad. Není to hitparáda na hydrataci, ale tak nádherně voní a mňamkózně chutnají. Řeč je o Lipsmackers, které zde také seženete. Velké balení s 6ks za 249,- a jeden za 79,-.

12120027

Krásný vánoční svetr je i v pánském provedení. Najdete ho v C&A prodejně. Nyní nově ve slevě.

12120029

Kdo hledá papučky, které patří pod každý stromeček snad každý rok v každé správné rodině, doporučuji se zastavit v Deichmannu a podívat se na jejich nabídku. Seženete již do 190,-.

12120030

Šály a moje maličkost je kapitola sama pro sebe. Nesnesu nic moc huňaté, chlupaté a nic co kouše. Miluju velké maxi délky šál, do kterých se mohu zachumlat celá i s ušima. Takové dlouhé nekousací jsou ale dle mého, nedostatkovým zbožím. Super jsem objevila kupodivu v  Takku, kam moc nechodím. Šála asi 240,-. Najít k ní do páru můžete i slušivé čelenky, pletené čepice, rukavice a návleky.

12120031

Vidíte, že jsem zařadila vyloženě vánoční věci, jak jsou svetry atd. Není špatné zvolit jako dárek věc, kterou si třeba další rok obleče obdarovaný pod stromeček. Aby vám u večeře nefičelo na chodidla, doporučuji teplé ponožky třeba s medvídkem. Venku s  nimi asi paráda neuděláte, ale mladší sestra v těchto ponožkách bude alespoň pro jednou vypadat jako andílek. Seženete s Tesco řetězcích.

1212003212120033

  1. Balíčky fakticky nemusím a považuji je za nouzi největší a taky pěknou chytačku na peněženku, protože leckdy platíme víc jenom za tu papírovou krabici, ve které je to (prý) krásně vánočně zabaleno. Hlavně máte šanci, že stejný balíček např. od Dove, dostane babička od vás i od tety, protože byl zrovna v akci. Docela se mi ale líbila varianta od Palmolive se sprchovým gelem a ještě něčím, co jsem bohužel zapomněla. Cena: 139,-
  2. Jako lepší třeba pro ségru, kamarádku, považuji variantu s parfémem. Vím, že tyhle byly jednu dobu hodně oblíbené. Takže vůně Elite s deodorantem za 259,- . Seženete v Tesco prodejně.

12120034

Jestli chcete udělat radost mamince s novým kávovarem a koukáte na reklamy, všimli jste si určitě té na Tassimo kávovar. V Tescu ho seženete v akci za 1298,-.

12120035

Dalším tipem je tenhle kuchyňský robot od Sencor, který je nyní v Tescu také v akci. Za 329,- máte dárek pro babičku.

12120037

Tohle je můj osobní tip. Kdo má rád hru The Sims, tak k její třetí řadě nyní v Tesco prodejně seženete dodatky do hry za 519,-. Dodatkové balíčky už za 299,-.

12120038

Ani na pány nezapomínám. Tohle je taková zaručená nouzovka, kterou pro pány zvolit. V Tescu opět najdete všemožná holítka a gely v akci.

12120039

No a kdo by chtěl balení hotové, pro něj je v akci i balíček se strojkem, gelem na holení nebo s tuhým deo. Varianty s lepším strojkem za 519,- nebo za 219,-.

13 komentářů:

  1. Sakra, ja tie lip smackery neviem na SK najst :( skoda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hej su, aj u nas, potvrdzujem :)

      Vymazat
    2. sakra a ja chodim po BA a vsade obzeram, a nikde nemozem najst

      Vymazat
  2. Ten dárek u Palmolive je "swarovski" přívěšek na krk, tuším ve tvaru srdíčka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat kde najdu obchod Kappahl? :)

    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Palladiu napříkla. Stačí si najít jejich stránky a podívat se na prodejny.

      Vymazat
  4. Já bych měla dotaz na to Tassimo? Kdy a v kterém Tescu jsi ho viděla? Moc děkujuuu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera v Tescu na Národní a u nás na Kladně taky.

      Vymazat
  5. Nové šampony od Balea už mám vyzkoušený, téda zatím jen ten hnědý Oil Repair a je úžasný ! Vlasy jsou sami od sebe lesklé i bez condicioneru jdou krásně rozčesat, jsou na omak hebké a příjemně voní. Doporučuju !! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju za info :) já si na ně brousím zuby ;)

      Vymazat
    2. Šampon od Balea mám hnědý a je (aspoň pro mě úúžasný).Barva na vlasech mi vydržela déééle než obvykle,vlasy jsou lesklé,krásně se rozčesávají,hezky voní,prostě,nemůžu si stěžovat.A cena je super,asi 40kč.Hezký den.

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....