15. 12. 2012

Stromek ze špulky a ván.řetězu-DIY

SAM_1380Přináším další nápad, jak si za levno ozdobit pokoj dle svých představ. Zvládnete to v klidu i za asistence dětí/mladších sourozenců. Zvětší se tím tak pole, kterým zapůsobit na návštěvníky vašeho obydlí. Když je viděla kamarádka, objednala si u mě tři na výrobu (do chodby, obýváku a ložnice), takže se snad líbí.

Co na výrobu ?

Muzy-124116

  • starou velkou špulku nití, které už nevyužijeme (tyhle jsem ,,ukradla,, mojí babi, hrozně se trhají a tak je stejně nepoužívá), nebo můžete podstavec udělat z papíru, dřeva atd.
  • vánoční řetěz
  • ozdoby (kuličky, další řetízky,mašličky)
  • tavnou pistoli na lepidlo a lepidlo (moje už je chudinka celá zašmudlaná)

Postup:

Muzy-124240

  1. Tak ten už vám asi došel…připevníme řetěz na špičku lepidlem a opatrně začneme špulku obmotávat. (pozor na mezery) Postupně si řetěz připevňujeme lepidlem, aby se nám neodmotal/nesjel ze špulky.
  2. A motáme a motáme….
  3. Na vršek připevníme hvězdičku/ozdobu/mašličku. Dle libosti…

Výsledek:

Muzy-124329

Vyrobila jsem si dva. Jeden je z více střapatého vánoč.řetězu a s mašličkami. Další s hvězdičkami a kuličkovým řetízkem. Stačí přidat hezký podstavec a vánoč.dekorace je hotová.

Doufám, že se vám alespoň trochu líbí. Omlouvám se za fotky, protože můj dědula foťák nějak nespolupracuje, asi je mu zima. Tak co, vyrobili by jste si něco podobného?

 
 

6 komentářů:

  1. Je to pěkné!! Ten střapatý se mi líbí víc!

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že špulka nemá kónický tvar :) Jinak je to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten první se mi moc líbí!!:) Druhý je taky pekný, ale "střapáč" to vyhráváá!! :D :) Jinak dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Oba jsou moc pěkné, hlavně růžové!

    OdpovědětVymazat
  5. Za mne tedy bohužel nic moc :(
    Připadá mi to kýčovité a stromek mi to tedy moc nepřipomíná.
    Tentokrát se to bohužel nepovedlo

    L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten střepatý je kouzelný :o)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....