21. 12. 2012

Rychlodekorace na vánoce–DIY

SAM_1645Asi jsem s tím DIY tvořením už divná, ale tohle je poslední článek na vánoč.DIY..slibuju !! Už se mi tu všechno krásně třpytí, všechno voní a svítí. Připraveno na malou předpremiéru s mýma dvěma kočkama na zítra, na den D s rodinou, na derniéru s bratránkem a jeho rodinou, protože po novém roce se už uvidíme asi, jen až já našetřím majlant a zaletím si za nimi (stěhují se do Kanady). Takže mám o práci na třikráte postaráno, protože si hraju na tu zodpovědnou hospodyňku a kdo mě zná, tak ví, že dokážu maximálně šílet (díky mému perfekcionismu), kdy není vše z mojí strany na jedničku. Už se ale lepším a snažím se si užít pohádky, přežiju bordel v pokoji o zkouškové a při pečení a vaření si pouštím písničky a ve svojí zástěře na vaření si tancuju a zpívám do rytmu.

SAM_1340

Postačí váza a nějaké barevné větývky. Já koupila takhle už hotové, ale dají se nastříkat jakékoliv utržené barevnými spreji a posypat třpytkami a máte hotovo.

SAM_1348

Do květníků jsem napíchala tyhle hvězdičky na špejli, taky zakoupeno hotové, ale můžete si klidně vyrobit vlastní.

SAM_1394

Tenhle válec je z umělé hmoty, ikdyž tak vůbec nevypadá a je z vánoč.světýlek, která do něj později při úklidu zase vrátím. Já ho využila na zbytky dekorací a je z toho efektní nádoba.

SAM_1395

Střízlivější adventní věnec pro někoho, kdo nemá rád přeplácanost. Nasypeme korálky, kamínky, třpytky, konfety…přidáme 4 svíčky a je to.

SAM_1404

Skleničky od svíček z IKEA, kterých mám doma hromady, se dají využít různě. Třeba do nich dát kouličky na stromek.

Muzy-123322SAM_1346

A opět v hlavní roli sklenička z IKEA svíčky. Trocha metalických dekortivních flitrů z KIKA za 45,- + zápichy dekorativní. Nasypeme, zapíchneme, dosypeme a hotovo.

4 komentáře:

  1. jeeee, ten svicen je fakt moc peknej!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi větvičky a potom střízlivější adventní věnec :) Hezké nápady.

    Přeji Ti krásné Vánoce a příjemné prožití svátků! :)

    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle se ti opravdu povedlo,tohle jo.Hezké vánoce přeji.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....