1. 12. 2012

♠Přeji si Ježíšku♠

Vánoce vůbec neberu jako materialistický svátek a tak trpím při každoroční otázce mojí maminky, co bych si přála. Přijde mi až nefér, něco si ve svém věku přát od svojí rodiny. Vím ale, že mi tím chtějí udělat radost a mají radost se mnou, když pod stromečkem zářím nad dárkem od nich. Přání je nespočet a mít bohatého sponzora, asi by byl se mnou za chvíli chudý jak kostelní myš, nesmím být ale tak marnotratná a tak si přeji……

Editor - Polyvore-014715

Svůj vánoční list přání jsem rozdělila na 4 úseky.

  1. kachnička do sbírky – gumová a zábavná prosím; My little pony – Apple Jack figurka; Hrníček s kachničkou
  2. pyžamo – kalhoty F&F nebo Tesco, tričko – s Lízou; vánoční ponožky
  3. chlupatý kobereček z IKEA a parfém Burberry The Beat , plus Bioderma sensibio
  4. Nová flashka – já je totiž ztrácím (pšššt); stativ na foťák; Kindle čtečka na knihy

Hlavní přání –růžovo bílo stříbrné vánoce ve svém pokoji !!

Jen chci říct, že je to velice zhruba orientační list přání. Kdyby se mi nesplnil jediný bod, vůbec mě to mrzet nebude. Hlavně, že se u večeře sejdeme zase všichni, které ze srdce miluji ve zdraví, uslyším dědův každoroční krátký proslov, maminka bude krásně oblečená, babička bude plakat dojetím a Ozzy čekat u stolu na svůj vánoční řízeček. Že bude mít rodina, kam postavit stromek, bude za co jíst a co jíst, nikdo se nebude hádat, nikdo nebude dělat scény za nevhodný dárek…Bude nám zase jednou dobře.

A Ježíšku, kdybych tě mohla poprosit…přeji si, aby se každý na Štědrý den na chvíli zastavil a zhodnotil, jak krásný život má i z toho mála. A kdo ne, prosím tě pak, aby sis to někde tam nahoře s někým domluvil a aby jim ten nahoře dal míň zabrat, než v předchozích letech, pokud je tam ještě takový kápo, co jsem o něm naposledy slyšela.

A co si přejete vy? Někdo mi už psal nebo postoval pod moji otázku na FB v listopadu. Tak se ptám znovu a můžete házet svoje články o přáních do komentářů, ráda se podívám.

14 komentářů:

  1. Moc pěkný článek i dopis pro ježíška. Mě by se líbila nějaké to oblečení a kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem letos hodně skromná, až se divím :) přeju si jen lak na vlasy (abych nemusela používat ten maminky), knihu autobiografii Jamieho Olivera <3, holítko a karetní hru UNO :)
    tvůj seznam se mi velice zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UNO mám a je to dobrá hra :D. Přeji ti ať dosteneš vše, co si přeješ ;).

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. ja som už darček predčasne dostala a neviem sa z neho prestať tešiť(http://leavethecrowd.blogspot.sk/2012/11/soupe-de-poisson.html):)

    OdpovědětVymazat
  5. Růžovo-bílo-stříbrné Vánoce by se líbili i mě. Úžasná kombinace barev. Líbí se mi tvůj list přání a tak se můžeš mrknout na ten můj :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/2012/10/mily-jezisku.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je krásně růžový :). A pečící zástěru jsem si dlouho přála a nakonec mám krásnou z IKEA ;)

      Vymazat
  6. Moc pěkné přání a já mám taky zálusk na kindle čtečku,ale je blbý,že nemá tu vůni knih :D víš jak to myslím??:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to víš, vůni a krásu tištěných knih to nenahradí, ale to bych ani nechtěla. Jenže já čtu často velké bichle a jak jsem na nich pak závislá, tahám je všude a moje kabelka pak je hodna udělat mi kýlu. Takže tohle bude lepčejší.

      Vymazat
  7. Moc hezký článek.. :) vnímám to stejně a těším se vždy hlavně na to, že se všichni ve zdraví sejdeme a prožijeme krásné chvíle. Mám to štěstí, že mám úžasnou celou svou velkou rodinu a Vánoce mají pro mě nádherné kouzlo. Hezky si je užij! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak má drahá jmenovkyně, to ti přeji ze srdce, aby jste se všichni ve zdraví sešli. To je nejlepší :).

      Vymazat
  8. Ten dopis od Ježíška jsi napsala úžasně. Můžu si ho opsat a poslat mu ho taky? :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....