18. 12. 2012

Ladypytlík prosinec 2012

SAM_1615Pytlík s beruškami bohužel nemám, tak vám bude stačit alespoň ten Ladyboxový. Vím, že přicházím zase trochu pozdě, ale vzala jsem to z gruntu a řeknu vám moje názory na produkty, balení a věci okolo LB. K tomu všemu přidám trochu svých chybek a na konci to za pěkné hudby shrnu !!

Doufám, že se vám bude video líbit alespoň trochu. Pohrála jsem si s úpravami, tak snad bude kvalitka lepší.

No a když už jsme u těch vánoc skorem….procházela jsem si z nostalgie stará videa a jestli si někdo pořád láme hlavu s dárky, můžete se podívat na tohle video s tipy, nebo na tenhle článek.

No a jaký máte na tenhle Ladybox názor vy ?

13 komentářů:

  1. No já teda z Ladyboxu nadšená nebyla a docela mě zklamal. Jinak tvoje video je super, podle toho co jsi dostala jsem dostaly skoro to samé:) A co mě nejvíc naštvalo byl asi pytlík a ne krabička! Já se těšim jak se do toho budu skladovat kosmetiku a oni pošlou pytlík :D To je fakt šílený :D
    Jinak je u mě na blogu první GA, takže kdyby si se chtěla ty nebo holky zúčastnit, odkaz dole :)) LL*

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to inovace, to jo :) ale krabička by byla lepčejší ;)

      Vymazat
  2. Hezké video, akorát mi připadá, že se poslední dobou snažíš typem videí vyrovnat Petře z Lovelyhair. Třeba je to jen můj pocit, ale dřívější videa se mi na tobě líbily víc :)
    N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ja s tymto nazorom napriklad nesuhlasim...podla mna ma katka uplne iny typ videi... mne sa pačia všetky tvoje videa kati :o) viac ako tie petine ju ani nepozeram pravdu povediac... :D

      Vymazat
    2. Tak třeba je to jen shoda náhod, já jen řekla svůj názor :) Petra má ve svých videích "palec nahoru" Kačka to začala také používat, Petra měla v minulém videu nazdobený stromeček, Káťa má v tomto videu stromeček, Péťa má své videa vyšperkované různými efekty a Káťa je také začala používat..to jsou pouze mé postřehy, o nic mi nejde. :)
      N.

      Vymazat
    3. Ahoj N. Moc mě mrzí, že se ti novější videa nelíbí. Nicméně já bych neřekla (s úctou k Pétě), že máme stejná videa. Tématicky možná, když už děláme na něco stejnou recenzi, ale obsahově se hodně lišíme a to, že jsem začala používat efekty atd, do videí, tak to jen značí, že se snažím lépe pracovat s programy, trávím hodiny nad tutoriály a načítám si postupy. Rozhodně nechci nikoho kopírovat nebo napodobovat. To, že mám u vánoč.videí stromeček, tak to mám i ve vánoč.tagu atd. A jen chci podotknout, že vím o spoustě věcí, které nejsou třeba z Péti hlavy a nechala se jimi inspirovat (neříkám, že je to zlé a že ode mě). Palec nahoru mám z FB vyjadřování, měla jsem teď na to zkoušku, tak mi z toho asi už hrabe :D, to pardon.

      Vymazat
  3. Pytlikovy vzorek Lavera mi vubec teda nevadil - byl totiz navic. Takze pokud si mam vybrat mezitim nic navic nemit, nebo mit pytlicek, jsem pro pytlicek.

    myslim, ze bychom meli rozlisovat, co je navic a co v boxu melo byt standardne.

    Ano, ta vec na kuzicku je na prd, ale zase je to neco NAVIC!

    Jinak s Tebou souhlasim co se tyce NevO - to mi prijde jako smejd vylozene...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění ;). Skutečně jsem nebrala tyhle produkty jako ,,přídavné,,.Moje chyba.Jen mi šlo o celkovou prezentaci těch přiložených výrobků a to, jak to na mě působí.

      Vymazat
  4. Moc příjemné a pohodové video. Pěkné efekty. Já jsem taky lajdák na mazání se celého těla:-)
    Eva

    giveaway Orofluido parfemky a Lush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak to jsme dvě :) ikdyž nějaké pěkně voňavé a příjemné těl.máslo, nebo mléko, mě dost motivuje :D.

      Vymazat
  5. Video se mi líbilo,bylo takové pohodové.Tu věc na kůžičku mám snad 14 let a používám jí na kůžičku kolem nehtů na nohou a nožky jsou pak super,pak nalakuji,namažu krémem nebo těl. mlékem a jsou jak ze salonu,opravdu,takže na nic se mi to (aspoň v mém případě)nezdá.Jinak hezký večer přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;). Bohužel, já tomu chtěla dát šanci a že si s tím tedy upravím okolí nehtů, ale zabrala jsem maličko a celý kov se mi ulomil a to nemám nějaké bradavice nebo šutráky okolo nehtů :D. A když mi ještě přišel kousek s odlouplým kusem kovu :(.

      Vymazat
  6. Díky za vyčerpávající video, které mě perfektně odradilo si objednávat jakýkoli LadyBox.. Moje pocity při sledování v podstatě korespondovaly s tím, co jsi říkala, navíc já bych byla v závěru asi i vzteklejší:) V takovémto podání se zdá že podobné boxy (i když tohle byl vlastně pytel) mají smysl jen pro někoho, kdo je nesvéprávný, neschopný vlastního výběru.. Protože pocitově to vnímám spíš jako drzost v chování k nám spotřebitelům z "východní Evropy", kterým se prostě něco nacpe, čeho se momentálně potřebují zbavit, nebo to tak spíš působí.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....