23. 12. 2012

Krásné vánoce 2012

tumblr_mecf578eYd1qk73j0o1_500_large

Sednout si se šálkem horké čokolády, poslouchat výběr vánočních písní, za okny je slyšet dopadající kapky z rozmrzajícího sněhu a u nohou mi vrní slastně Ozzy. Moje jediná činnost se smrskla do přebíhání mezi televizí s vánočními pohádkami, mísou cukroví a balením posledního dárku pro mamku. Po úžasném večeru s mými nejbližšími slečnami, s šálou omotanou okolo krku od V. a se zapálenou svíčkou od M., si užívám krásnou chvíli ticha. Mamka dojede až na večer, společně uválíme kuličky do polévky, naklepeme řízky a připravíme salát na jednodenní odpočinek v lednici. Proleželý je totiž nejlepší.

 

anigif

Přeji vám moji milý čtenáři krásné vánoce. Nejkrásnější vám přát nebudu, protože na světě je tak málo hezkých věcí, že přát nejkrásnější jen tyhle a napěchovat tak všechno zbylé dobré jen do jedněch vánoc, by nebylo fair. Popřeju vám tedy klidné, krásné a pohodové vánoce. Vykašlete se na honění posledních dárků někde v Tescu a raději třeba pod stromečkem řekněte tomu druhému: Mám tě rád, odpusť mi všechny chyby, kterých jsem se na tobě já dopustil a já zapomenu na chyby , které si udělal ty. Může to být prvním malým krokem ke spokojenějšímu životu. Vzpomeňte si na ty, kteří nemají takové štěstí a nedostanou ani vřelé objetí, ani ten sprcháč za dvacku z Tesca. Podarujte prodavačku, která všem těm nervózním lidem pečlivě odpípá celý nákup alespoň slůvkem děkuji a ani popřát hezké svátky by nemělo chybět. Věřte, že jsem tím už hodně lidem vyrazila dech.

tumblr_mc8urgxKUv1r3qz1lo1_500Mnoho lidí žbrblá, jak jsou to jen komerční konzumní svátky…ale za to si lidé mohou jenom sami. U nás to tak být nemusí, je to jen naše volba !! Máme přeci mozek a nemusíme si nechat diktovat. A že jsou na sebe lidé hodní jen jeden den a pak je to nanovo ? To je také jenom naše volba, ale o to větší kouzlo by měly vánoce mít. Na den se ocitnete v jiné zemi, kde úsměv a milá slůvka jsou na denním pořádku. Kde kouzelné slůvko děkuji a prosím zmůže víc, než abrakadabra. Zažila jsem ale už hodně vánoc, kdy naopak lidé zvažují rozvod, umře jim někdo blízký, po vánocích přivítají exekutora a nebo vánoce úplně bojkotují. Proto se snažím, aby každé vánoce byly krásné a pohodové,nikdy totiž nevíme dne, který bude náš poslední šťastný a vánoce k nim patří. K těm dnům, kdy jsem ochotna připustit si nutnost a požadavek být od rána s úsměvem na rtech, klidem v duši, s láskou v srdci a pochopením na jazyku.

Upřímně doufám, že na můj blog nezanevřete ani ten příští rok, že se třeba zase sejdeme u vánočních videí a společně si popřejeme hezké svátky. Že vás budou bavit i nadále moje články, neunudím vás svým tlacháním a sejdeme se tu napřesrok v tak hojném počtu….Virtuálně přijměte mé poděkování, že mi umožňujete tohle všechno !! Díky vám, ikdyž se třeba osobně neznáme…Mrkající veselý obličej(zatím).

PS. Beru si blogové prázdniny. Asi se tu objeví jedno video po vánocích, ale blogu se chci věnovat minimálně a užívat si chvíli volna. Kdy se vrátím…to jest otázka, na kterou momentálně nevím odpověď.

15 komentářů:

  1. Kačulko, i Tobě ještě jednou krásné pohodové vánoční svátky :-* Jsem ráda, že svíčka našla hned užití, někdy tě k nám pozvu a odtajním ti výrobu :D Děkuju za pozvání a pohoštění, musíme to zas brzy zopakovat... však víš, jako holky ze SvM :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě taky Myško ;). Svíčka je nádherná, jen ji musím ukrývat před mamkou, aby mi ji nechtěla zabavit :D. A určitě se někdy ráda podívám, jak to doma kutíte ;). Zopakujeme to snad na Silvestra a pak ještě mockrát doufám :) však kam se na nás hrabe nějaká Samantha, Charlotta atd.:D

      Vymazat
  2. I Tobě krásné Vánoce. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastné a veselé i tobě Káťo! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát Dari ;). Tobě také :)

      Vymazat
  4. Jé, Katy je to moc hezky napsané přání, i když- nevím proč, cítím z něj trochu melancholie, trochu smutku, stesku....netrap se ničím a užij si přesně tak báječné Vánoce, jaké přeješ nám všem. Na světě je spousta hezkých věcí, i když je někdy necitlivě zastiňují ty špatné... Hlavu vzhůru a mnoho štěstí, spokojenosti a úspěchů v novém roce!
    P.S. I když tě vlastně neznám, jsem ráda za tvůj blog, za tvé názory, za tebe. Měj se krásně! :) Xoana :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och nene Xoan, smutná nejsem ani krapet :). Spíše tak dojatá, příjemně melancholická atd. ;). Děkuji mockrát za přání :). Jsem ráda, že máš můj blog ráda ;). Krásné svátky

      Vymazat
  5. Taky ti přeju jen to nejlepší KLIDNÉ prožití vánoc a štědrého Ježíška ...tvůj blog je super pokračuj !!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné prožití vánoc ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  7. I tobě přeju krásné vánoce a šťastný nový rok ;) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně napsaný článek. I mě donutil se zamyslet v té pasáži "nikdy totiž nevíme dne, který bude náš poslední šťastný". Ne, že bych byla z té "špatné a ukňourané" části lidí, ale ještě víc mě to naťuklo. Moc děkuji.

    Přeji veselé Vánoce a hodně úspěchů v novém roce, milá Bezego. Ať se Ti daří! :]

    OdpovědětVymazat
  9. Bezego, šťastné a veselé Vánoce plné pohody a spolněných přání i Tobě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné prožití vánočních svátků =o)

    JK

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....