26. 12. 2012

Blogová předsevzetí pro rok 2013

Asi nikdo nechce číst, jak už se po třicáté budu chtít zapsat na nějaký ten sport a zhubnout 20 kg. Předsevzetí tedy spojím s blogem, protože ty budou viditelná snad i pro vás a můžete být mými hlídači !!! Milí zlatí (po vánocích boubelatí).. kárání a postřehy nechávám na vás. Jsem moc ráda, když mě upozorníte na chybu, kritiku si poctivě zapisuji do Nápadovníčku, kde jsou předpřipravené články pro vás. Mám velkou radost, když si někdo všimne čehokoliv nového ve videích, ve článcích a mou práci ocení…..takže co bych chtěla s blogem projít příští rok ? Nechci tu prozrazovat všechno do detailu, protože…chápu, že inspirace  u druhých blogerek je dobrá, ale já nemám ráda, když pak vidím svůj nápad na dalších blozích ihned po zveřejnění a jsem pak nařčena, že kopíruji já.

  • stanovit si jednotnou formu pro články – hlavně kosm.recenze
  • více recenzovat – zaměřit se i na cenově dostupnou kosmetiku
  • pokusit se kvalitněji fotit (to půjde dosti těžko, když ten můj stařešina protestuje při každém zmačknutí spouště, ale mám v plánu nastudovat něco o fotkách)
  • pořídit si kameru (jo, slibuji si to už milion let, ale nějak na ni stále nezbývá..budu se muset poohlédnout po nějakém tom aukru atd.)
  • zlepšit osvětlení (nebudu si kupovat lampy a stínidla, protože se mi to sem stejně nevejde. ale už jsem si nastudovala nějaká ty DIY zlepšovadla)
  • zlepšit pozadí
  • nastudovat tutoriály na efekty do videí
  • nastřádat nápady a zrealizovat
  • snažit se přispívat co nejvíce, ale kvalitně (aby to bavilo vás, ale i mě)
  • založit výprodejovou sekci na FB (na druhém blogu mi to přišlo nepřehledné a zdlouhavé i pro vás, pokud jste mě chtěli kontaktovat, nebo se na něco zeptat. Jen musím vykoumat, jak to provedu.)
  • založit malou sekci s poradnou Mrkající veselý obličej (psst)
  • natočit více Tagů (ty vás hodně baví)
  • více videí o škole, učení pro středoškoláky, vysokoškoláky….
  • vrátit se k výrobě šperků…možná bude i prodej
  • zapojit kamarády (mám hodně šikovných lidí okolo sebe, tak proč toho nevyužít…)

Že z toho dělám velkou vědu ? Inu, když si vezmu něco do hlavy, tak si za tím tvrdě jdu…a když mě to ještě ke všemu tak baví, jako tohle naše malé společenství, tak je to bezva ne? Dáváte si předsevzetí vy? Dodržujete je déle než týden? Já poctivě odškrtávám v diáři, kde je mám všechny napsané a to je pak radosti, když je zaškrtnuta více než polovina.

Formspringme

Youtube

Facebook

Twitter

14 komentářů:

  1. To jsme se na té změně kabátku neplánovaně shodly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš :D tak to se půjdu hnedka podívat i k tobě ;). Máme to ale pěkně zesynchronizované :D

      Vymazat
  2. já si ze zásady předsevzetí dávám a ze zásady je nedodržuji (nebo spíš zásadně? :-D)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo! videa ze školy, zlepšováky, nákupy propisek, diářů se mě líbí. takže bych brala i nějakou recenzi na zvýrazňovače a jiné věci do školy

    OdpovědětVymazat
  4. Tagy, těším se!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá předsevzetí, tak ať se ti podaří splnit si je :)

    OdpovědětVymazat
  6. juhůůůůůůůůůů :o) Tal to se mám na co těšit :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se na videa o škole :)

    OdpovědětVymazat
  8. A co takhle, kdyby nás začalo s hubnutím víc společně? Mohly bychom se navzájem podporvat :)
    S pozdravem Darinka Lautrnice, alias http://my-name-is-gabriel.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. A na šperky se moc těším. Taky už jsem dlouho nedělala a chybí mi to. Musím si koupit matriál a znova začít.
    Darinka Lautrnice

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá, jestli se povede předsevzetí splnit :-)) Taky mám pár plánů, tak uvidíme :-) Držím palce! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé na ty videa o škole/učení se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se těšim na všechno. Tvůj blog jsem objevila nedávno a jsem na něm závislá, máš na něm super věci a tvoje videa jsou stejně nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  13. videa o škole . ...... JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....