5. 11. 2012

Zlato, co se třpytí

SAM_1167

Poslední dobou vždy, když mám trochu času, sáhnu po nějakém tom zlepšovadle.

Kreativní nálada se v tomhle chmurném počasí hodí a já si tak vylepšuji pokojík.

Kdo si chce vylepšit obyčejné stojánky na štětce, tak mám pro něj jeden malý návod.

 

Pomůcky:

  • nůžky
  • kreativní síťka (k dostání v KIKA obchodu)
  • tavná pistole s lepidlem
  • prázdné skleničky (třeba od svíček i IKEA)

SAM_1160SAM_1161

Postup:

  1. Síťku si odměříme
  2. Přilepíme lepidlem
  3. Přebytečnou část odstřihneme
  4. Převážeme popřípadě nějakou stužkou
  5. Umístíme štětce a hotovo !!
SAM_1162SAM_1164

SAM_1165SAM_1166

 

 

 

 

 

Formspringme                Youtube             Facebook               Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

28 komentářů:

  1. Hezký nápad, já mívám taky na podzim hooodně kreativí náladu, která se mnohdy podepíše i tam, kde není žádoucí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. No nááádhera! Vypadá to moc dobře

    OdpovědětVymazat
  3. tak to je moc hezké... většinou jsou všechny nápady na Diy-podrž-stětce stejné... oceňuji, že jsi šla trošičku jinou cestou... jen tak dál... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké, tyhle příspěvky mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo super :) Více se mi líbí, když je síťka nalepená zešikma (ta vlevo) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju to tvoje zdobení a vylepšování...máš jednoduché, levné nápady a přitom to věci oživí. Moc povedené.

    OdpovědětVymazat
  7. tak to teda vypadá fakt krásně, palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nápad!Chci se Tě zeptat: Natočíš nějaké typy na vánoční dárky(vím,že už si takové video kdysi natočila),nebo na nějaké kreativní balení dárků?? Mischa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak balení dárečků nevím, to spíš vyfotím :). V tom jsem stará piksla a vždy se zmůžu akorát na hezký papír. Ale ozvláštnit to něčím navíc mám v plánu. Takže to spíš foto článek a typy na vánoční dárky určitě natočím ;)

      Vymazat
    2. Tak to se na to video moc těším! Mischa :)

      Vymazat
  9. super nápad..asi to vyzkouším :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi to líbí, takové síťky jsem ještě neviděla.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já když popustím uzdu fantazie tak to nedopadne vždy nejlíp :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ježiš to je super!!! Moc krásná práce. Já viděla na youtube něco podobného, ale zevnitř vysypaného glittery, což bylo docela složité. Tedy pro někoho s mojí (ne)šikovností:)))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsi moc hezky přetvořila, 10 bodů!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. tuhle síťku tu mám už rok a nevím co s ní :D
    Hned sem to zkusila...ale musím říct že naa obrázku to vypadá líp...nebo je to tím že mám obě ruce levý??.....Nee musí to bejt tím obrázkem xDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) po stranách se mi to zrovna pěkně nepovedlo, protože se síťka dost špatně napojuje, ale to není vidět, pssst :D

      Vymazat
  15. p.s. nominovala jsem tě v tagu 11 zajímavostí http://mujfialovysvet.blogspot.cz/2012/11/11.html (asi nejsem první a jediná, takže pochopím, když se ti nebude chtít :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Mar, jsi první a jediná :D neo mi to ještě nikdo nenapsal :D

      Vymazat
  16. Opravdu skvělý nápad, krásně to oživilo :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....