28. 11. 2012

Zkouška na růžovo–Claire´s barevné spreje na vlasy

SAM_1434Nemyslím teď tu školní, která kdyby byla růžová, hned by mi byla příjemnější. Třeba zkoušející v růžovém,  růžová třída atd….ale zase zpátky na zem. Už dlouho mě drží myšlenka na růžové vlasy.Nemám dost nervy na to, abych ji šoupla na celou hlavu a asi se ani nechci potýkat s pohledy, které by mě ihned odsoudily, jen za to, že mám na hlavě trochu netradiční barvičku. Hlavně si tím nechci přidělávat starosti, protože vím, jak na tyhle lidi reagují třeba právě zkoušející na školách, v práci apod. a mě by se pořád nechtělo tvrdit, jak jsem nad věcí a je mi šumák, co si o mě myslí (asi jsem na to moc povrchní). Nevzdám se ale myšlenky na růžovou úplně !!

Rozhodla jsem se, že si nabarvím alespoň konce. Nakonec přišla vlna ombre a já si řekla, že je to ideální věc pro moje dlouhé dumání. Jenže asi jsem prostě srab a než bych sáhla rovnou po krabičce s barvou, chtěla jsem zjistit, jak taková růžová bude vůbec na mě vypadat. Nechci nějakou křiklavou neonovou, raději bych pastelovější variantu. A tak, když si kamarádka kupovala v Claire´s náušnice a já tam uviděla tyhle spreje, byla to jasná volba. Nechala jsem si to projít hlavou a druhý den se tam s kamarádem vrátila už najisto. Sice můj chlapský doprovod kroutil hlavou, že jsem totální magor a tvrdí, že jestli přijdu růžová, nebude se ke mě hlásit, ale já vím, že to on jen tak (viď H. ?).

SAM_1435

Proč jsem si to vybrala? Protože jsem srab a chtěla jsem něco na zkoušku.

Cena: akce 170,- za dva (jinak 119,- za jeden) – já si vzala ještě fialový

Značka: Claire´s

Balení: spreje o objemu 75 ml

Výdrž: minimální

Kvalita: bídná – má obsahovat třpytky –> nejsou viditelné…má zářit  pod UV světlem (to radši ani zkoušet nebudu :D)

Jak se to aplikuje?

Tady radím obalit sebe a okolí čímkoliv, co chcete vyhodit. Protože vyprat to fakt nejde. Bacha kam stříkáte. Chce to alespoň 20 cm od vlasů. Připravte si kartáč, kterým vlasy rozčešete. Tady přichází ale kámen úrazu. Barva se totiž stříká a má konzistenci asi jako lak na vlasy, který se tudíž díky rozčesávání vyčesává a odpadává. Barva bude tedy čím víc budete česat, tím míň intenzivní. Hrozně to vysušuje vlasy, takže fakt nedoporučuji na nějaké častější pravidelné nanášení. Barví to ruce, pokud si vlasy projedete. Barví to oblečení, takže pokud máte třeba bílé triko…už nikdy bílé nebude. Vlasy jsou pak jako chemlon, nebo jako po nejhorším vysušujícím laku, který jste kdy měli. Na párty fajn, na zafixování účesu třeba na Halloween fajn. Jinak nepoužitelné. Můj účel to ovšem splnilo. Líbí se mi to a to moc, takže teď už se vrhnu na nějakou tu méně zatěžující a více držící variantu.

Muzy-175702Teď už se toho jen zbavit. Takže jsem nakonec ráda, že to víc nedrží. Stačí hodně česat a večer si umýt hlavu. Pak doporučuji nanést nejsilnější masku nebo cokoliv pečujícího co máte. Já plánovala na dnešek stejně zábal na vlasy, takže se mi to hodí.

Výsledek: Rozhodně tohle nedoporučuji, ale pro to, pro co jsem spreje chtěla já, se to vydařilo, takže zase tolik si stěžovat nebudu. Na párty a nějakou maškarní fajn věc. Ještě mě tu čeká někdy na Silvestra třeba, ten fialový.

15 komentářů:

  1. náhodou to vypadá dobře. Na tvých blond vlasech to skvěle vynikne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se to upřímně vůbec nelíbí, asi by to chtělo trochu sytější a o maličko tmavší barvu. Ale jinak na ty konce jako ombré styl by to bylo fajn určitě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi to nelíbí,ale na druhou stranu,vyzkoušet se má všechno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla růžovou ve vlasech a pak sem si dávala i fialovou, smívatelný gel který pár týdnů vydrží, na mých hnědých vlasech to bylo opravdu vidět :D ale omlouvalo mě to že chodím na uměleckou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to přijde až moc pastelový, kdyby to ale bylo o něco tmavší, bylo by to super!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to na tobě moc líbí :) Taky by to vypadalo dobře kdyby se to těmi spreji vystínovalo od fialova po tu růžovou, ale to půjde nejspíš těmi spreji těžko no :D Ale jinak ti to fakt sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  7. No, mně se to moc nelíbí, ale to bude tím, že se mi na vlasech nelíbí žádné takovéhle barvy :)(tím myslím modrou, růžovou, zelenou atd..)

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se to docela líbí, ale kdyby ta barva byla sytější, bylo by to podle mě hezčí :) Já zas furt myslím na modrou, ale bojím se, že by to ny hnědě vlasy moc nechytalo :/

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se to hrozně líbí a přijde mi to jako fajn varianta ombre vlasů - ale jak si konce úplně nezničit :)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. vypada to dobre, ale jak pises, asi to nebude nic dobreho pro vlasy...

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě na základní škole (bylo mi tak třináct) jsem si za pár korun pořídila podobný vodou smývatelný sprej a nastříkala jsem si celou hlavu namodro. :-D Když jsme byli tak v sedmý třídě, byl to hrozný hit. Mně se to v téhle podobě moc nelíbí, ombre neholduju, přijde mi to jako když si člověk ty konce do něčeho omylem namočil (s růžovou ve spreji navíc samozřejmě nejde udělat úplně plynulý přechod). Baví mě barevný pramínky, ty jdou v podobě clip-in vlasů vyzkoušet naprosto "bezbolestně" a před zkouškou sundat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak jsem ve škole minulý semestr potkávala slečnu s vysloveně neonově růžovými vlasy. Pokaždé mi doslova rozzářila den. :-) Bohužel jakákoli výrazná barva je pro mě tabu (dokonce i ten sprej), začala jsem si totiž barvit vlasy černou a přes to mi nic nechytne. Ale když jsem tu slečnu viděla, dostala jsem chuť si obstarat růžový alespoň pramínek. :-)

      Vymazat
  12. Hele fakt to tolik vysušuje a dělá chemlon? Už jsem ze svých vlasů zoufalá, nejdou mi vysušit nijak a ničím, nejraději bych je polila savem nebo nevím čím :D, abych konečně měla svůj vysněnej chemlon!
    Jaké jiné barvy ještě mají? Mají i něco nenápadného a přirozeného? Protože pokud to opravdu dělá chemlon, vážně uvažuju, že do toho půjdu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmajrá né, na celou hlavu to opravdu nedávej :D to jen někdy, když budeš vědět, že pak vlasy půjdou hnedka na ozdravovnu. A věř mi, chemlon místo vlasů je pěkný hnus. Nikdy to nebude taková hrůza, aby si musela chtít nepoddajné provázky místo vlasů. Raději zainvestuj do pořádné péče ;).

      Vymazat
  13. Ahoj, dlouho přemýšlím o zelené, ale bojí se že to nejde smýt. Takže jde ten sprej normálně smýt hned poprvé vodou a šamponem nebo se to musí vícekrát ???

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....