25. 11. 2012

Tipy za K(k)ačku


SAM_1424Tyhle články mám na jiných blozích moc ráda. Pokud má člověk hodně omezený rozpočet, nebo něco nutně potřebuje a nejsou na to penízky navíc, často se pak v nabídce drogerií motá jako nudle v bandě a neví, co vzít a co za ten malý peníz bude fungovat. Pro tyhle příležitosti jsem si připravila článek, kam jsem postupně fotila vyzkoušené věci.
1) Na rty
SAM_1423

Jelení lůj klasik
Vím, že existuje milion jiných pomocníků a daleko lepších. Já ale nedám  na tohohle hrdinu dopustit a vždycky ho najdu někde po bytě, abych se do něj zase zamilovala. Vytvoří na rtech potřebnou vrstvu a pěkně je hydratuje a zvláční. Vyhovuje mi, že je bez parfemace, když nemám chuť na žádné to ovocíčko nebo slaďárnu. Balení je velké (asi jako školní lepidlo) a tak i dlouho vydrží.
Dostupný v drogeriích – cena: kolem 30,-














SAM_1415


Kosmín na rty
Na opary a jiné neduhy mám tento zázrak. Více se o něm dozvíte zde, kde najdete i jeho mnohá další uplatnění.
Dostupný v lékárnách – cena: 70,-















  2) Na vlasy
SAM_1416
 Styling wax Rossmann
Asi trochu překvapení, protože vosk by jste očekávali asi spíše u pánů, nebo u někoho, kdo má kratinký sestřih. Ale i já ho používám. Uhlazuji s ním baby vlásky do hladkého drdolu, pokud mám natočené vlasy do měkkých vln, zafixuji je tímhle lépe, než lakem. Obstojně drží, jen trochu mastí vlasy, pokud ho dáte blízko pokožce hlavy.
Dostupnost- drogerie Rossmann –cena : kolem 50,-
SAM_1417


Tužící pěna Aveflor
Jedna urychlená koupě, se kterou jsem nakonec byla moc spokojená. Mám husté a tvrdé vlasy. Dodat jim objem není jednoduché, díky jejích váze. Nemám moc ráda tužidla, která vám slepí vlasy a vy vypadáte, jako po špatné transplantaci vlasů, nebo jako s parukou made in China za 50,-. Tohle nelepí, není to tužidlo, alias udělala jsem si z hlavy nerozbitný kámen.Funguje dobře, ovšem nevydrží celý den. Takže na takové ty rychlé záležitosti, kdy potřebujete být pár hodin šik, se hodí.
Dostupnost –drogerie Rossmann- cena: kolem 55,-










SAM_1428

Cien šampon Repair & Care
Tenhle šampon jsem si zamilovala. Nejen za jeho cenu, ale i za účinky. Poslední dobou trpí moje vlasy vysušením, díky barevní asi. Vybrala jsem si tedy ten pro suché vlasy. Na základě ohlasů z Dtestu,, pozitivním ohlasům i na spoustě blozích, diskuzích atd. my tenhle frája dělá společnost v koupelně už asi potřetí. Střídám ho s dražším šamponem od Kérastase, který je sice bomba, ale díky ceně si ho šetřím. Navíc K. je silikonová bomba, tohle by silikony míti nemělo. Dodá vláhu, vlasy jsou hebké a hezky se lesknou. Za mě nejoblíbenější věc do pár korun.
Dostupnost- Lidl obchod – cena: 30,-





3) Na tělo
SAM_1418

Balea kokosový tělový krém
Tenhle voňavý a hydratující zázrak jste mohli u mě vidět tutově v některých mých oblíbencích za měsíc xy. Mám už druhé balení a je to jediný tělový kamarád, na kterého nezapomínám (jsme líná se mazat), asi díky jeho hebkosti a tomu, že se poměrně rychle vsákne a já si pak nepřipadám jako mucholapka. Taky velikost je suprová, dlouho vydrží, není příliš tekutý atd.
Dostupnost- drogerie DM- cena: okolo 50,-
SAM_1422


Isana tělový krém s Ureou
Minulí oblíbenci ? Pamatujete ? Tak tam jsem zmiňovala tohohle kamaráda. Používám ho na zábaly chodidel a někdy po holení nohou. Jemný, hutnější než Balea, pomaleji se vsákává, ale hydratuje opravdu hodně dobře. Není parfémovaný.
Dostupnost: drogerie Rossmann cena: cca 30,- v akci
SAM_1427





Balea sprchový gel s vůní makrónek
Taky celkem profláknutá věc na blozích. Voní nádherně, sladce, né, že by mi připomínalo zrovna makrónky, ale stejně je k sežrání.
Jediné co mi na něm vadí, že vůně nevydrží. I pro tu chvíli ve sprše si ho ale vychutnám. Nečekejte zázrak v hydrataci, ale ani vás nevysuší.
Dostupnost – drogerie DM – cena: cca 30,-















4) Na oči
SAM_1426

Ryor dvoufázový odličovač
Asi se divíte, že jsem něco primárně určeného na obličej, zařadila do sekce na oči. Hned vysvětlím. Mám totiž mastnou pleť a tenhle miláček je mastný. Nerada si pak ještě musím obličej po něm domývat a tak ho používám jen na oči, kde je ovšem k nezaplacení. Poradí si i s voděodolným líčením. Bylo o něm řečeno už moc a moc, takže se zdržím jen na poli krátké chvály.

Dostupnost – drogerie Rossmann-cena: kolem 80,-







SAM_1419

Ryor oční gel
Pro někoho, kdo trpí nespavostí, dlouho do noci se učí, čučí do počítače apod. je to suprová věc. Krásně chladí, má povzbudivý účinek pro unavené oči. Zkuste jej dát na chvíli do ledničky a pak nanést. Rázem vás to probudí a nebo se ráno po dvou hodinách ,,spánku,, nebudete cítit jako zombie.
Dostupnost: Ryor eshop/drogerie Rossmann – cena: cca 70,-











5) Na obličej
SAM_1420

Ryor krém s fytosfingosinem
Tenhle krémík jsem si zamilovala na letní období. Je lehounký, pěkně hydratuje a zároveň brání tvorbě akné.
Cena: 97,-
SAM_1425











Lirene micelární voda 3v1
Hledala jsem hledala, vhodnou náhradu za Biodermu, kterou považuji za svatý grál mezi micelárními vodami. Našla jsem stejně příjemnou, stejně účinnou, jen za zlomek ceny. Nevysušuje, nelepí. Jediné, co mi na ní vadí je parfemace. Není nijak výrazná po nanesení, ale…no dá se to přežít, protože vyloženě nesmrdí.
Dostupnost-drogerie Rossmann – cena: 90,-














Tohle je zatím vše za babku (dědovi to líto snad nebude), co jsem vyzkoušela. Nechtějte po mě tipy na kosmetiku od Vietnamců z tržnice. To bych si na obličej nikdy nedala a raději bych nepoužívala nic. Samozřejmě pokud jste něco z tohohle zkoušeli a máte jiný názor, napište dolů, ať si další případný kupující udělá lepší obrázek. Nebo pokud máte zase někdo nějaký jiný tip za pár korun českých, sem s ním !!!

31 komentářů:

  1. Souhlasím se šampony Cien, ty jsou úžasné :) Jinak moc věcí z tvého článku neznám, tak nejspíš vyzkouším. Super tipy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tch samponov z Lidla som sa trosku bala, aj ked jeden som mala z limitky olivovy a bol perfektny, takze behnem tento kupit, prave hladam nejaky do zbierky, musim ich striedat casto, inak mam lupiny :/

      Vymazat
    2. Takže ráda bych vyzkoušela vše tak budu hledat a máš výborně zavedený blog :DDDDDDDDDD PARÁDA :D

      Vymazat
  2. moc pěkný příspěvek. Zaujaly mě produkty od ryoru! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný článek,promyslím oční gel a micelárku :)) Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :) Tu levnější micelárku si určitě koupím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Některé výrobky znám a vlastním :) (Regina na rty, šampon Cien)
    Jiné nemám nebo jsem o nich ani neslyšela :)

    Takže moc ráda vyzkouším :) Za ty peníze se to bude zkoušet jedna radost

    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Svatá pravda - i za pár korun to jde :) Zapomněla jsi ale na Isoldu!
    Udělala jsem si z recenzí na kosmetiku trochu švandu (nic ve zlým) na svém bločku:
    http://mojeobludarium.blogspot.cz/2012/11/isoldo-kde-mas-tristana.html
    Ale ona je ta Isolda fakt dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Vidíš, Isoldu neznám, jedině Indulonu ;)

      Vymazat
  7. Moc pěkný článek, hned jde do záložky a předtím než pojedu nakupovat si nějaké výrobky přepíšu na papír!! Fakt super!:))

    OdpovědětVymazat
  8. Ten jelenní lůj, co vypadá jako školní lepidlo také zbožňuji a nedám dopustitna můj Balea kokosový krém na tělo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvé články jsou fajn, ale co ty fotky Bez? Takové rozmazané, nekvalitní. Hanba ti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím kdy mám čas a technikou, na kterou mám peníze ;). Když mě zasponzoruješ, budu fotit lepší.

      Vymazat
  10. Čím to asi bude, že mám zkušenost skoro se vším...;)? Pravda, Cien mi ještě chybí, ale chystám se na něj. Nevíš, jestli dělaj i nějáký dobrý masky nebo balzámy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám jsem zkoušela a moc mi nesedl, respektive jsem po něm žádné účinky nezaznamenala. Na masky jsem nekoukala. Mají ale dobré krémy atd. Určitě vyzkoušej ;).

      Vymazat
    2. Kolegyně v práci si tuto značku(krém a myslím vazelínu) kupuje v Lídlu a je s ní spokojená.

      Vymazat
    3. Já mám kondicionér na suché vlasy a pro mě je to zázrak, má podobné účinky jako Aussie :) vlasy mám krásně lesklé, hebké, prostě dokonalost sama :)

      Vymazat
  11. Ten oční gel od Ryora určitě zkusím a ten odličovák taky :) dlouho jsem na něj koukala.

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím se vším :D Jinak ten jelení lůj mám taky a nemůžu si ho vynachválit - to samé s produkty od Balei :)
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlas se vším, já mám ještě ráda krém na nohy Ozalin :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Há, neznám děkuju ;)

      Vymazat
    2. Ozalin je stará známá dobrá věc,je fajn,že jsi jí vzpomněla.

      Vymazat
  14. Dvoufázový odličovač je dokonalý. Nic nic neodlíčí oči lépe. Aknestop krém mám taky, bohužel ho mohu používat vždy jen krátce, protože zachvíli se mi po něm začnou vytvářet suchá místečka. Ale nárazově neznám na zhoršenou pleť nic lepšího :)

    OdpovědětVymazat
  15. Takovéhle články mám nejraději, ten nápis mě hned chytil a hned se mi vybavil pořad za kačku svlíkačku :-D (V našem případě svlíkačku kreditky nebo peněženky), moc fajn tipy ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Skvělý článek, pár produktů mám a nemůžu si je vynachválit :).

    OdpovědětVymazat
  17. souhlas. Balea kokos je uzasna vec!!

    OdpovědětVymazat
  18. Balea tělové máslo s medem- nádhera, šetřím si ho na speciální příležitosti, voním pak ještě půl dne.Měla jsem ho koupit do zásoby.Jinak kondicionér Cien se mi zdá dobrý, ale nemám moc zkušenost s ostatními, roky jsem používala nepřekonatelný balzám Mil Mil.Vůni krému Ryor akne si pamatuji dosud, i když jsem ho naposledy používala před 10 lety.Jejich oční krém Q10 je můj svatý grál,hledám, co by ho překonalo, ale snad se tomu přiblížil jen Loreal, který se už nevyrábí.Bojím se ho koupit,ve strachu, že je po těch letech jiný.Ještě mám ráda intimní mýdlo Cien, hravě překoná Sebamed , Lactacyd,Jessu a podobné-myji v něm i děti a paráda.Taky na dovolenou kupujeme z Lidlu(sezonně) sprcháč na děti Top to toe, věcička vše v jednom, manžel vychvaluje, že ho potom neštípe hlava , jak po jiných šamponech.No a dobrý dárek může být i peelingová mikroutěrka z Rossmannu za cca 30kč, kterou používám v kombinaci s gelem a krásně stáhne všechen make up.Petra

    OdpovědětVymazat
  19. Hezký článek, také mě zaujal nejvíc Ryor a především ten gel na oční okolí, musím se po něm podívat u nás v drogérce :)

    OdpovědětVymazat
  20. Kosmín na rty je super! Stejně tak snad všechny výrobky z DM! Super článek :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....