21. 11. 2012

Rozbřeskává se….

SAM_1278Za tímto videem je jedna krásná spolupráce, jedno kamarádství a jeden domácí mazlíček. Trvalo mi asi 5 hodin, než jsem vše upravila a předělala a jsem na sebe pěkně naštvaná, protože vůbec nedopadlo tak, jak jsme chtěla. Kazím v podstatě nádhernou písničku a práci Páje. Jedná se o den, kdy jsem jela na promítání Rozbřesku část.2 a můj krátký názor na něj. Kdo jste na filmu nebyl, nepouštějte si jej, protože obsahuje spoilery.

Doporučuji zhlédnout v lepší kvalitě !! A pozor na uši ;)

Děkuji ještě jednou Páje za spolupráci. Když jsem si prvně pouštěla písničku, musela jsem pozvat rychle na poslech mamku a obě jsme se u toho až dojaly. Její FB stránku najdete ZDE a kdo chce, může si poslechnout něco z další tvorby na jejím youtube kanále ZDE. Zanechte jí třeba nějaký pěkný komentář.

SAM_1270Co jsem ve videu použila a co nového jsem se naučila?

  • zpětný chod videa
  • rozstříhat trailer
  • stáhnout videa z youtube
  • přebarvit si vlasy a změnit barvu očí ve Photoshopu
  • vložit píseň a zmrvit ji rozstříháním
  • rychlejší chod videa
  • nový úvodní klip v Pinnaclestudio
  • povely s mým mazlem (takové malé trhej a seď , pozor, běž)

16 komentářů:

  1. Moc hezký nápad a video se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. jako vzdycky skvele video!! kam ty na ty napad chodis?

    OdpovědětVymazat
  3. Dieta bolo animatronicke a tvaar vlozili Mackenzie Foy, cize :D A aj mna dostali na to iste, na co teba :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pecka video, opravdu výbornej nápad :)) Jen jsem to musela v půlce vypnout, protože do kina jdu s kamarádkama zítra, ale pak Tvé video určitě dokoukám :)

    OdpovědětVymazat
  5. To jsi si mákla, fakt se ti.to.povedlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se video dost líbilo.Hezký nápad.(Jo a nějak také nechápu některá děvčata,co tahají své protějšky na filmy,co se jim nelíbí,nedivím se potom těm klučičím kecům...Většině holek by se asi také nelíbil např. válečný film apod.Když vím,že se film klukovi nebude líbit,téma ho nezajímá,tak ho sebou přeci nebudu brát,půjdu třeba s kamarádkou nebo sama.)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky mě dostali, když "Carlaiovi" utrhnul hlavu tak můj výraz byl jako těch upírů ve filmu asi takhle nějak ":OOOOOOOOOOOOOOOOO" :D. Ten začátek byl frk frk šup bitva, to je fakt no.. čekala jsem to trochu propracovanější, ale celkový dojem je i tak > super :)).

    OdpovědětVymazat
  8. hezké video! :-) my byli na premiéře a jelikož je to fakt dlouho, co jsem četla knížku, tak jsem to taky sežrala i s navijákem. je to tak dobře udělaný, že mi to v tu chvíli vůbec nedošlo a až se mi chtělo brečet :-D
    jinak je fakt, že tu fázi transformace trochu odbyli, no...
    ale zase efekty se mi v tom filmu hrozně líbí. třeba i to dítě. jako na jednu stranu to bylo moc, ale na druhou to tak je vlastně správně, protože má být "jiné"...
    no prostě se mi film moc líbil a docela mě mrzí, že už je to poslední díl, ale v nejlepším se má přestat, což uznávám, protože filmy tipu Piráti z Karibiku 158 fakt nesnášim :-D

    OdpovědětVymazat
  9. užasne video, fakt skvele si ho spravila :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jseš šikovná baba, ale podle mého se vůbec neumíš líčit. Mnohem lepší by bylo, kdybys nosila jen nude oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Sabko, jen tohle líčení není na běžné nošení a je určené jen jako inspirace Bellou.

      Vymazat
  11. Díky všem :) jsem ráda, že se vám video líbilo ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc povedená polovina videa :) Jelikož, jsem se ještě nedostala do kina, video jsem na tvé doporučení nedokoukala :D Ale první polovina opravdu super a Ozzy takovej trhač :) No příští týden snad konečně i já zakončení ságy uvidím a těším se na druhou polovinu videa :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....