11. 11. 2012

Práskárna 11

Tenhle TAG letí světem blogu, asi jako recenze na krabičky. Pořád a pořád jsem si cpala do hlavy, že teda já ne a co myslíte? No samozřejmě, že když už mě někdo nominoval, vrtalo mi to v hlavě a řekla jsem si, že teda joo.

 
Tímto děkuji Mar za nominaci…a pustíme se do toho.
 

11 zajímavostí o mé osobě:

  1. Byla jsem stráášný pesimista. Do té doby, než někdo v rodině onemocněl a já se naučila, že nadhled a občasný optimismus, pokud pomůže druhému, je opravdu lepší. Snažím se proto každý den o něco více smát, nestěžovat si a vážit si toho, co mám.
  2. Jsem hrozný exhibicionista a mám v sobě i introverta. Většinou je to tak, že důležité osobní věci tajím a ostatní na sebe prásknu hnedka. Miluju, když jsem středem pozornosti, ale občas jsem ráda v ústraní.
  3. Jsem hroozně ukecaná.- Ehm, to zjistily holky třeba na srazu. Často mám pocit (to nebude jenom pocit), že mluvím jen já. To proto, že nemám ráda pauzy, kdy nikdo nemluví a všichni žmoulají hrnek před sebou..Kdyby to někomu vadilo, prachsprostě mě zarazte.
  4. Jsem upřímná.- Naučil mě čas, že moje předstíraná neupřímnost není dobrá, akorát to dělalo potíže. Někdy ale upřímnost taky nadělá paseku. Většinou na to dost doplatím. Znáte ty řeči kamarádek..já nemám peníze, nemůžu nikam jít? Když to řeknu já, myslím tím, že prostě 100% nemám. Nebo: Na ten test jsem se vůbec neučila. Já se na něj ale v tomhle případě, kdy mě uslyšíte tuhle větu vyslovit, opravdu neučila. Ani jsem to nečetla, ani neviděla v počítači, ani ani…Myslím, že to je dneska opravdu rarita. Proto už automaticky všichni předpokládají, že kecám stejně, jako to dělá x dalších lidí.
  5. Miluju svojí rodinu – část.
  6. Nesnáším, když někdo chodí pozdě, nebo se s někým na něčem domluvím, on mi to odkývá a pak je to úplně jinak. Dlouhá domluva s kýmkoliv na čemkoli je pro mě utrpením. Nemám ráda, když někdo často používá větu: Já ale nevím, co budu příští pátek dělat. Pak mám pocit, že kdyby se naskytlo něco lepšího, dá přednost někomu jinému a já jsem vzduch.
  7. Mám naštíplý obratel. – Asi v 15 letech jsem u babičky běžela po schodech a sjela je po zadku až dolů (zakopla jsem). Měla jsem slabý otřes mozku a pohmožděná záda. To v nemocnici mě při nádherné vydařené odblokaci bez rentgenu paní doktorka obratel naštípla ještě víc.
  8. Tančila jsem asi dva roky bachatu. – Dnes si z ní pamatuji už maximálně základní krok. 1-2-3 klep.
  9. Jsem hrozná romantička. Ale nesnáším, když mi kluk přinese růži.
  10. Miluju procházky přírodou, na jaře a o slunečný podzim.
  11. Přijdu si hrozně nepotřebná tady na světě, když teď nemám a nemůžu najít práci. Je to prostě můj pocit, který mě sráží.
Video na ukázku, protože většinou lidi netuší, když se řekne bachata. Pro mě nejvíc sexy tanec na světě.

11 odpovědí na otázky od Mar:

  1. Líbí se ti tvé jméno nebo by ses raději jmenovala jinak?  - Mám ráda svoje jméno (Kateřina). Přijde mi hezké, hrdé.
     
  2. Jaká je tvá oblíbená část dne a proč? – Podvečer. Většinou se vše uklidní, mám chvíli času pro sebe a miluju pozorování zapálené svíčky, čtení knihy a usrkávání čaje.
  3. Jaký je tvůj nejsilnější zážitek z letošního léta? – Jé, pěkná otázka. Asi promoce.
  4. Kolik knih máš ve své knihovně? – Pfjů..tak to netuším. V pokoji mám jen malou knihovnu, jinak jsou knížky všude. Dokonce mám část u dědy s babičkou atd. Prostě hodně :D.
  5. Černá nebo bílá? – Černá ;) zeštíhluje !!
  6. Jaké je tvé nejoblíbenější místo? Kam se ráda zašíváš? – Moje vrzací nepohodlná postel. Dřív to byla skříň :D, divný, ale já se do ní hrozně ráda zavírala.
     
  7. Matematika nebo filosofie? – Jako humanitně založen člověk bych měla říct okamžitě Filosofie, ale občas mi to přijde jako plkání a tak raději zvolí matematiku – úžasnou vědu, kterou jsem nikdy neuměla :D.
  8. Umíš na nějaký hudební nástroj? – Na nervy. To hraju velmi dobře už několik let.
  9. Kolik druhů ořechů znáš? – Jéé, podraz. Tak para,vlašáky,pistácie,lískáče,kokos …fakt nekoukám na google a víc mě momentálně nenapadá.
  10. Divadlo nebo kino? – Divadlo, miluju klasiku a prdlou modernu. Bohužel jsem tam teď dlouho nebyla. Máme ale rituál s mamkou, že každou zimu jdeme někam na představení, nebo na muzikál. Má to takovou hezkou vánoční atmosféru.
  11. Jaká je tvá nejhorší noční můra? – Utíkám a někdo mě honí, najednou zakopnu (škubnu sebou) a většinou se probudím se slzami v očích. (Tohle jsem měla několik let…)

A označím třeba: MissBeautyAddict, VendulaJirmannová, Miri, Lenika a dál nevím, nechce se mi zjišťovat, kdo už to psal a kdo ne, takže kdo chce odpovídat na moje otázky, prosím….nechávám volné pole.

11 otázek ode mě:

  1. Nejšťastnější zážitek z dětství?
  2. Kdyby si mohl/a být zvířetem, jaké by to bylo a proč?
  3. Byla by si ráda někdy opačným pohlavím?
  4. Myslíš, že to mají jednoduší chlapy nebo ženský?
  5. Kolik je na nebi hvězd?
  6. Kolik máš na hlavě vlasů?
  7. Krab nebo rak?
  8. Jak se jmenoval kluk, který se ti kdy jako první líbil?
  9. Posloucháš právě něco, když píšeš tenhle článek? Co?
  10. Jsi pro testování kosmetiky na zvířatech?
  11. Ehm, líbí se ti můj blog?
Kdo dočetl do konce, je KING nebo QUEEN, chcete-li !!
Facebook

17 komentářů:

  1. Jéé já s tebou chci taky na sraz! :D Mám ráda ukecaný lidi, asi proto, že sama nemám ráda ticho :) A taky nesnáším, když lidi chodí pozdě :/
    Kateřina zní vážně tak hrdě a vznešeně, to se mi vždycky líbilo, stejně jako Alexandra (ale za Sašu bych mlátila).
    A práci najdeš určitě, neboooj, musíš myslet pozitivně! Já myslela a zítra nastupuju a to byl hned můj první pohovor :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju ;) Bohužel, já pozitivně myslím a nějak to nevychází :).

      Vymazat
  2. S tou romantičností a růží od kluka jsem na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky přeju hodně štěstí při hledání práce! Ať se zadaří! Chce to hlavně pozitivně myslet a půjde to raz dva :)

    Jinak mě bys asi nesnášela, chodit včas není moje silná stránka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Možná bych to překousla, u lidí, které mám ráda, jsem hodně tolerantní :D.

      Vymazat
  4. Tak já jsem teda vůbec netušila, co je bachata. Fakt úplná erotika. Práci si určitě časem najdeš!

    OdpovědětVymazat
  5. ja som tento tag už mala :) http://www.missbeautyaddict.com/2012/10/tag-11-odpovedi-11-otazok.html ale odpoviem aj na tvoje otazky :D

    1. nemám žadny šťastný zážitok z detstva
    2. asi nejaký psík, o ktorého sa niekto pekne stará, pretože keď sa pozriem na toho nášho, tak môžem s kludným svedomím povedať, že má najlepší život na svete... :D
    3. no rada by som si to vyskúšala na pár dní :D
    4. myslím, že je to jedno... záleží od situácie...
    5. bez okuliarov vidím v noci asi len jednu-dve :D
    6. to viem presne :D 5 :D
    7. rak
    8. Braňo
    9. pozeram tv nejaky thriller :D
    10. nie som, ale uvedomujem si, že takmer všetko čo používame na zvieratách testované bolo... aj ked nejaká značka povie, že netestuje, tak to z čoho sa skladajú ich produkty už testované bolo... aspon vacsina si myslim... vyplýva mi to logicky... ale ak mam byt uprimna neviem ktore testuju a ktore nie a pride mi smiesne, ked napriklad moja kolegyna dala raz zoznam firiem ktore testuju na zvieratach na facebook a pritom viem ze ich produkty na milion percent pouziva...
    11. patri medzi moje top

    OdpovědětVymazat
  6. ješiš, to je super článek :-) moc děkuju, že ses do toho pustila, moc mě to potěšilo ;-)
    tvoje otázky jsou opravdu zajímavé, kdyby nebyla skoro půlnoc, tak je ráda zodpovím, tak alespoň tu poslední: "Javor!" ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já taky děkuju. Můžeš to zkusit klidně jindy ;)

      Vymazat
  7. S tou upřímností jako bys mi mluvila z duše! Jasně, že ne vždy řeknu všechno stopro na plnou hubu, ale s tou písemkou nebo penězma to mám úplně stejně. Nesnáším takové to: Já nic neumím, neučila jsem se blablabla a pak je to za 1, protože se samozřejmě učil/a. Já když jsem řekla, že něco neumím, tak jsem to neuměla, basta! :-D. A občas si taky rvu vlasy, když nemůžu někoho přesvědčit, že já to tak opravdu myslím, že si nevymýšlím!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem hrozně upřímná a spousta lidem, kteří mě enznají třeba dlouho tím docela vytřu zrak a pak už se se mnou raději nechtějí vidět. Moje nejlepší kamarádka to ale bere skvěle a vždycky je ráda, že jí říkám ve všem pravdu, ať už je dobrá nebo špatná. Jinak taky jsem romantik, ale jen občasný, nevím, jestli je dobré to říkat, ale občas jsem i na takovou tu drsnou divočinu :D Jinak ukecaná jsem taky hrozně a miluju, když je pozornost upoutaná na mě, asi to zní namyšleně nebo sebestředně, ale prostě jsem taková. Máme toho celkem dost společného :D Jinak s tím optimistou, pesimistou to mám obráceně. Já byla optimista do doby, než se mi stala životní tragédie, od té doby jsem pesimista. Né úplně velký, ale jsem a bohužel asi budu po zbytek života.
    Jinak co se týče těch tvých otázek, odpovím aspoŇ na tu poslední, ano líbí se mi tvůj blog, miluju tvé upřímné články, které prozrazují jaká jsi, ať už píšeš o čemkoliv a zbožňuju tvá videa. Jsi prostě sympoška ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Romano :) vážím si toho :)!!

      Vymazat
  9. Pěkné, tenhle TAG se mi líbí s oblibou ho čtu na blozích a také jsem ho psala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké odpovědi. Jen mě mrzí, že jsi takový pesimista. Chce to s tím ještě víc bojovat, a bude dobře. :] A bachata je opravdu sexy tanec! Nemají kluci s tím třením... Problémy? :D

    Jinak, tvůj dotazník jsem také vyplnila, protože se mi líbily otázky. Přečíst si ho můžeš tady: http://rainbowkingdom.blog.cz/1211/dotaznik-od-bezegy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, to víš, tanečníci jsou na takové věci zvyklí a věř, že většinou po tréninku, kdy je posilovací hodina před tréninkem, nebo běhání, máš pak pot všude a lepíte se k sobě, no :D to už taková sexovinka není. Hlavně tě pořád buzeruje trenér..tu máš ruku jinde, tu poděláš krok atd.

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....