3. 11. 2012

Pindulínabox–Ladybox říjen 2012

EXAMPLENADPIS1Musím říct, že s tímhle videem jsem si opravdu vyhrála. Popustila jsem uzdu fantazii a na povrch vylezlo mé blonďaté já. Každá správná pindulína totiž doma Ladybox už určitě má a je jedno, jestli jí ho koupil přítel, nebo si ho za sponzorovala sama. Důležitá je radost.

 

KRABICKAUžila jsem se i trochu té spolu koordinace. Všechny fotky a nápisy na fotkách/banner totiž vznikly ve spolupráci s úžasnou blogerkou Miri z tohoto blogu. Tímto jí ještě jednou mockrát děkuji za úpravu. Je moc šikovná..

Doporučuji si zapnout hudbu na max !!

Musím říct, že tento boxík mě moc mile překvapil. Nechci nijak dělat rozbroje, ale u mě vyhrává jednoznačně nad Senzaboxem. Jediné, co mě moc nepotěšilo, byl kartáček u řasenky, ale blíží se vánoce a tak někoho podaruji. Tvářenka mi přijde úžasná, mléko od YR tedy moc vánočně nevoní, ale stejně je super. Kakaové máslo jsem si zamilovala a mažu a mažu. Jen ten energetický nápoj nějak nemůžu překousnout a dle mě, se to do krabičky nehodí.

LADYBOXCELY

Tímto děkuji společnosti Ladybox za zaslání testovací krabičky….

MLEKO

Formspringme               Youtube            Facebook             Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

32 komentářů:

  1. Dobře!!!!!Ty!Moc se Ti to video povedlo!Shlédla jsem ho 3 krát za sebou a pecka.Jen tak dál Mischa

    OdpovědětVymazat
  2. nejlepšíííí,super video, Bezi :):*

    OdpovědětVymazat
  3. dost jsem se nad tvýma ksichtíkama nasmála :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééžiš :D To je boží:D

    OdpovědětVymazat
  5. tak tohle video je snad nejlepší, co jsi udělala :) fakt jsem se pobavila :) díky...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to bylo opravdu vtipně zpracované. Musela jsem se fakt smát :D. Pindulínu bych klidně ráda viděla v dalším videu :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvé nejlepší video :) Pindulínu chci znova!!

    Lil

    OdpovědětVymazat
  8. SUPER!!! chytla jsem záchvat smíchu hned od začátku do konce fakt supr :D pindulína musí pěkně vonět!! :P

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasné video už jsem si myslela že to nejsi ty :D Suprově pobavilo jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super ta Pindulína :D..úžasně zpracované video a musím říct, že tento Ladybox je hodně dobrý:), když jsem tak viděla ty minulé Senzaboxy a Ladyboxy.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvele video,to se povedlo. Me se moc libi jak jsou upravene ty fotky,a ten napis.Docela bych v takovych upravach pokracovala i nadale,moc pekne :) Katerina

    OdpovědětVymazat
  12. Super video! A ten nápis nebo-li název článku je úžasný :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi hotový enerdžajzr! :D
    Moc ti to sluší, na LadyBox jsi mě navnadila, pobavila jsi mě... Za mě známka 1* ;D

    OdpovědětVymazat
  14. Nejlepší pindulína jakou jsem, kdy viděla! :))) Super video, jen tak dál. :*

    OdpovědětVymazat
  15. :D jsem ráda, že se vám pindulína líbila ;)
    Nápadů je na videa hodně, tak uvidíme, jak se vám budou nadále líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  16. TO VIDEO JE BOŽÍ
    TY JSI BOŽÍ!
    Super

    OdpovědětVymazat
  17. Je škoda, že to mléko od YR je z loňské vánoční kolekce. Měla jsem od nich krém na ruce a balzám na rty a ani jeden mi vánočně nevoněl, spíš tak květinově. Snad se letos polepší. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tohle je prostě skvělej nápad! ;) jen tak dál..:)

    OdpovědětVymazat
  19. To gesto co jsi udelala u rasenky YR... stoprocentne souhlasim :D

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý video :) to se ti povedlo...

    OdpovědětVymazat
  21. Bylo mi potesenim,skvele video! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak toto bolo na zachvat smiechu!! Bezego, bezva :D

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Káťo!
    Vůbec nechápu,jak jsem se mohla ocitnout na tvém blogu až teď...taková škoda! Budu teď muset dohánět a pročítat články nazpět :).
    Pindulínabox je úžasnej nápad,máme asi podobný humor,jelikož mě tahle "legranda",jak s oblibou říkám,taky moc baví :D
    Takže,stávám se tvou "hltající" a snad časem věrnou čtenářkou a moc moc ti fandím! :)

    Pája ♥

    OdpovědětVymazat
  24. Pindulína-mluvený text(ze seriálu)-Iva Pazderková fakt nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahojky, balicek LADYBOX mam a jsem s nim moc spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....