10. 11. 2012

Odpoledne s hnědou Bobbi

IMG_0215Včerejší část odpoledne jsem strávila v moc milé společnosti Spiced Chocolate a Lucy. Díky Spiced Chocolate (díky moc L.) jsem měla možnost zúčastnit se ukázky líčení na své osobě v Bobbi Brown pobočce na Andělu. Viděla jsme představení nových výrobků a dostala jsem i nějaká ta doporučení v líčení.

Nejvíc zvědavá jsem byla na nový BB krém a tak mi milá slečna vizážistka zkusila odstín Light, který sedl perfektně mojí pleti. Odnesla jsem si plátěnou taštičku Bobbi brown, face chart a poznala jsem zase další dvě blogerky. Lucy to strašně slušelo a byla hrozně milá. Bohužel se stalo, to, co jsem trošku očekávala a BB krém ani korektor na mě vůbec nevydržely. Po cestě domů jsem měla už v autobuse pocit, že na sobě nic nemám a připadala jsem si divně, protože zrovna teď moje pleť není all right a dělá si co chce. Takže sice mě to o koupi nepřesvědčilo, ale bylo to super odpoledne a já jsem za něj moc ráda.

PS: všechny fotky jsou od Lucy z A cup of style. Děkuju mockrát Lucinko a moc ráda jsem tě poznala.

IMG_0223IMG_0247IMG_0261IMG_0287IMG_0269IMG_0270

Formspringme                     Youtube                       Facebook                   Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

22 komentářů:

  1. určitě jste si to užily! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, to muselo být prima :-) jen škoda, že ti produkty nesedly :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup v tyčince byl super, rtěnka taky ;). Jen si moje pleť teď prostě s moc věcma nerozumí :(

      Vymazat
  3. Holky vypadalo to suprově, hned bych na takovou akci taky vyrazila! Strašně ti to tam sluší, stejně tak i Spiced Chocolate, obě jste kočky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít tu možnost, pozvu si klidně všechny čtenáře na nějakou párty :). Bohužel to asi nelze.

      Vymazat
  4. Také jsem tě moc ráda poznala a hrozně ti to šlušelo :))!!
    Škoda, že ti BB nesedl, ale účelem bylo to vyzkoušet, tak alespoň víš, že tohle ne :D:D. Já jsem ho nakonec taky vyzkoušela a naopak vydržel i večerní trénink.. určitě najdeš něco, co ti bude vyhovovat :)).
    Měj se a těším se, že se zase uvidíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pěkné odpoledne. No vidíš, já říkala, že moje pleť je divná prostě :D.

      Vymazat
  5. Musel to bejt super zážitek a super den! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé a jak jste odcházely tak já si říkala "ta bloncka je mi nějaká povědomá, není to bezega?" :DD
    škoda že Ti BB nesedl, slušelo Ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D a já si zase říkala, že tohle musíš být ty :D nějak jsem v tom fofru potom nestačila ani pozdravit. Spěchala jsem pak na autobus. Děkuju Marti ;)

      Vymazat
    2. taky jsem se nějak nestihla rozkoukat a už jste byly pryč :D nemáš vůbec zač :)

      Vymazat
  7. Já si tu jen tak tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky holky, jinak jsem si připadala proti jiným holkám jako hromotluk :D. Všechny tak krásně hubeňounké, drobounké :).

    OdpovědětVymazat
  9. Ja BB vôbec nepoužívam, mám radšej klasický make-up, po rokoch som našla konečne make-up, ktorý mi vo všetkých stránkach vyhovuje.. Už len nájsť dokonalý púder :)

    PS: S tými mandľami si mi narobila chute
    PS2: Pozývam všetkých na moju vianočnú giveaway!
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2012/11/22-vianocna-giveaway.html

    S pozdravom Sue

    OdpovědětVymazat
  10. To je prima, že jsi tam byla. Dověděla jsi se něco o paní Bobbi Brown a jejich obchodech nebo jen o kosmetice? Jen mne to zajímá.

    Já tam taky byla, ale až v 18 ve čtvrtek. Žádný chart jsem bohužel nedostala. To mne mrzí nejvíc, že nevím, co jsme to přesně použily. Tak mám alespoň dobrou záminku se tam vrátit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, na to nebyl čas :(. Dozvěděla jsem se něco málo o produktech. Face chart nemáš ? Nestihly ji slečny vyplnit ? Myslím, že pokud se tam někd vrátíš a požádáš je, dokážou zhruba odhadnout, co ti daly ;).

      Vymazat
  11. No páni, to muselo být opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to muselo byť velmi prijemne stravene popoludnie :)

    OdpovědětVymazat
  13. S hnědou Bobbi bych mohla trávit každý den a neomrzelo by se mi to! ;-) Skvělý, musela to být paráda!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné fotky, musela to být skvělá akce! Oběma vám to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  15. To já začínám mít poslední dobou tyhle evropské BB krémy docela ráda a mrzí mě, že jsem ho taky nevyzkoušela, protože na mě celkem drží :D

    Bylo to moc fajn odpoledne, víc takových :) Ráda jsem tě poznala.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....