30. 11. 2012

Oblíbené věci za listopad 2012

Snímek 3 (29.11.2012 21-54)Už je zase konec měsíce. Útěchou mi budiž, že už jen pár dní a jsou tu mé milované vánoce. Já se ale těším i na nadcházející měsíc, ne jen na 24.tého. Protože tomu předchází spousta krásných ceremonií a vanilkovo-vařákového ovzduší…Mezitím tu mám ale ještě oblíbence za minulý měsíc, který byl dá se říct, celkem méně úspěšný na nákupy. Šetřím totiž na dárečky a akce s kamarády, které musím před koncem roku a před Štědrým dnem vidět.

O čem se zmiňuji:

  • Balea odličovací ubrousky v krabici
  • Pantene šampon a kondicionér
  • Gliss kur šampon
  • Sephora rtěnka
  • Listerine ústní voda
  • Pukka Pad sešit
  • Stabilo popisovače
  • Laky na nehty Essence, NYC
  • Lirene micelární voda
  • Ziaja oční krém
  • Sponky do vlasů Accessories

Oblíbené písničky za minulý měsíc:

Robbie Williams – Candy

Olly Murs – Troublemaker

Maroon5 – One more night

 
PS: Hanny Brokolička pořádá v Ostravě sraz. Pokud se vše vydaří jak má, tak bych se měla také  zúčastnit. Takže pro ty/ti z vás, které/ří mi na minulý sraz psali/y, že je to pro ně daleko a že jsou z Ovy či okolí, je tu možnost i pro vás !!! Zúčastním se jen jako pozorovatel a sledovatel holek, ale kdyby měla některá, či některý čtenář či sledovatel z youtube cokoliv na srdci a rád by mě viděl, budu jedině ráda :).Více na FB události !!! Jsem si jistá, že slečny ještě nějak upřesní info.
 

23 komentářů:

  1. Píše mi to, že video je soukromé:-(

    OdpovědětVymazat
  2. mozna chyba u me, ale video mi nejde spustit s tim, ze rika, ze je soukrome :-((

    OdpovědětVymazat
  3. Jo mi to taky píše, že video je soukromé :-(

    OdpovědětVymazat
  4. mně taky... mohla bys, prosím prosím, video "odtajnit" - není vidět ani na youtube, přestože jsem odběratel :((

    OdpovědětVymazat
  5. aj mne ukazuje ze video je sukromne,tiez som odberatel

    OdpovědětVymazat
  6. Asi se mi tam při nahrávání nějak zapnul soukromý mód, ale už by to mělo fungovat ;). Omlouvám se :).

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, ty už áš stromeček a vánoční výzdobu.. to je pěkné.. :) Máš krásné vlasy, sluší Ti to :)
    Listerine mám ráda, i když mi příjde, že v tom trošku cítím Toi Toi :D :D

    Budeš mít stejný praskací lak jako ty kouličky, to je pěkný :) Ses dobře trefila, viď. Nejraději tě sleduju na FB, líbí se mi DIY nápady..!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peťul ;) a Toi toe mě rozsekal :D to mě nikdy nenapadlo :D.

      Vymazat
  8. Jestli muzu trosku poradit tak ja si myslim, ze kdyz pod praskaci lak nedas zadny jiny, nepopraska. Ja mam cerny a obcas ho pouziji samotny a nepraska:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko díky ;) ale tenhle mi bohužel praská i bez spodního laku :)

      Vymazat
  9. Pěkné video jako vždycky. :) Jinak že fungují šampony pro barvené vlasy, jsem nikdy nevěřila. Jo a jen tak náhodou, nemáš hned na začátku chybu? Ve videu máš hnedka na začátku nadpis oblíbenci za měsíc říjen, neměli by to být spíš oblíbenci za měsíc listopad, když je dnes 30. listopadu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má tam být za listopad samozřejmě, ale už mi to nešlo změnit, když jsem si toho všimla. Pardon ;).

      Vymazat
  10. Na tu micelárku od Lirene už jsem se dívala v drogérii. Ale pořád nějak nejsem rozhodnutá. Zkoušela sis s tím odlíčit i oči? Štípe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na oči nic takového ze zásady nedávám, takže bohužel sloužit nemohu.

      Vymazat
    2. neštípe :) mám jí a už nepoužívám nic jiného...:) doporučuji :)

      Vymazat
    3. Anonymní: díky za odpověď, až mi dojdou zásoby, tak vyzkouším :)

      Vymazat
  11. Bude to znít od holky hloupě, ale vypadáš nádherně, vážně. Já tak moc obdivuju tvoje vlasy... :-) Dokonalost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) díky a dokonalé rozhodně nejsou. Nezní to vůbec hloupě, já také často a ráda chválím a slintám nad jinýma babama (a to jsem hetero :D).

      Vymazat
  12. Super VIDEO ty ubrousky bych brala :D a nejsi náhodou uchyl na sešity propisky apod??. :D ps-prosím nebij mě :D

    OdpovědětVymazat
  13. Juj nie som jedina komu sa zapacilo Stabilo :) ja som na nich uplne maniak, raz som si ich objednala v robote a odvtedy si stale zvacsujem zbierku :))
    Inak ak si sa ešte nezapojila pripomínam predvianočnú Ziaja giveaway na mojom blogu. Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, prosimtě, ve kterém Neoluxoru jsi kupovala ten sešit pukka pad? Nemůžu je nikde sehnat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Palladiu ;). Mají je v sekci papírnictví. Když vejdeš tak nalevo!!! je velký stojan se všema možnýma sešitama. Kousek od pokladny.

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....