13. 11. 2012

Oblíbenci za měsíc říjen 2012

SAM_1193Je mi jasné, že to tak nevypadá, ale za tímhle videem je pár hodin práce. Doufám, že se bude alespoň trošku líbit, protože jak už to bývá, na čem nám nejvíc záleží, nedopadá vždy dobře. Jsou to klasičtí oblíbenci, takže kdo rád tyhle videa, prosím, směle do toho…

Doporučuji si chvíli počkat, až bude video na youtube dokonale usazeno a bude možnost přepnout na HD !!

O čem mluvím:

  • Isana body creme – Rossmann
  • Max factor konturovací tužka na rty – Rossmann (v akci za 30,-)
  • Max factor lesk na rty- Rossmann (v akci za 30,-)
  • Svíčka vanilka – IKEA – 29,- (malá)
  • Donut do vlasů – H&M- cca 80,-
  • Korektor – Fit me-Maybelline – 149,-  Rossmann
  • Isana hydro balzám – DM drogerie – 20,-
  • Yes to – čistící gel – řada Tomatoes – smíšená a mastná pleť- cca 150,- v akci – Sephora
  • Neutrogena krém na ruce s lehkou texturou – DM – cca 100,-
  • L´oréal Elseve hedvábný olej na vlasy – Rossmann – cca 180,-
  • Blender na makeup – H&M – cca 60,-

PS: Kdo má rád chybičky a rád se dívá, jak to někdo kazí, uspokojím dnes váš chtíč (pěkně divnej, ale prosim)….na konci je pro vás série přeřeků a trapných chvilek. No a pro tanečně nadané, je ukázka mé slonovitosti na konci také jistě inspirativní!!! A kdo sleduje twitter nebo FB pozná župánek, o kterém jsem mluvila?

31 komentářů:

  1. Ahoj můžu se zeptat odkaď máš tu kabelku? Je moc krásná...

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo tenhle nový "styl" tvých videí mě hrozně baví :D,ale věřím, že to musí dát hrozně práce.A taky mě hrozně baví ty přeřeky na konci :D nalákala jsi mě na blender, už jsem na něj v HM narazila a asi ho zkusim za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to dá hodně práce, ale o to víc mě to baví. A jsem ráda, že se ti to líbí a ocenila si moji snahu :)...Děkuju ;)

      Vymazat
  3. Skvělé video, máš super nápady. ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a asi budu muset přestat podceňovat Isanu... :)

      Vymazat
  4. Skvělý :) ten culík ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Po prvé ta super fotečka na boku opisu je suprová ako aj videjko tak to stoji za to sledovať tvoje práce a z kamoškou ich známkujeme a dnes sme sa nachechtali ako sa nám tie známky pekne zjednocujú každím novým lepšie a lepšie.Vau Dakujeme cmuk

    OdpovědětVymazat
  6. příjemné tipy a pokoukání na dobrou noc! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taneček na závěr suverenne nejlepsi!!! :D A uz konecne vim, koho mi pripominas - Drew Barrymore!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ten taneček byl super :-D

      Vymazat
  8. Župánek máš od maminky k narozeninám :) Mně se nejvíc líbil ten stylovej taneček na konci,i ta hudba k tomu:))Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda k svátku,jsem to popletla:)

      Vymazat
  9. Jéé, to se Ti vážně moc povedlo, skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  10. Video super, jen musím zesílit repráky, abych vůbec něco slyšela :(

    OdpovědětVymazat
  11. skvělé video..hlavně na konci jsem se nasmála :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi vážně zábavný človíček. ;) Pěkné video.

    OdpovědětVymazat
  13. Jo a ten Donut mám taky a klidně ho nosím do školy a všude a nikdo blbě nekouká, dokonce mi ho spolužačka chválila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti asi sluší víc ;). Já jak mám hodně vlasů, vytvoří se mi na hlavě obří kolo :D.

      Vymazat
  14. Krásně propracované videjko a ten konec....palec nahoru dala sis záležet!

    OdpovědětVymazat
  15. Video je opravdu pěkně propracové a ten závěr na konec je bombovní. Všecho to k sobě pěkně sedí. A vím, že jsi u videa uváděla co tam hraje za písnička, ale já jí hledala a nemůžu ji najít. Prosím mohla by jsi napsat její celý název.
    :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, tak to bohužel nepomůžu. Jsou to všechno písničky ze stránky s free muzikou a název jsem si nezapsala.

      Vymazat
  16. Jen postřeh - je fajn, že sis sem dala ochranu proti kopírování, tedy spíš ochranu proti "kliknutí" pravým tlačítkem myši na obrázek. Ale víš co? Je to bohužel k ničemu... Stačí, když na obrázek kliknu kolečkem, tím pádem se mi otevře v novém okně a uložení už nic nezabrání..
    Vážně ti fotky nekradu, píšu ti jen proto, abys věděla, že je to vlastně k ničemu.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já to ale vím ;) tohle bylo hlavně v rámci spolupráce se Silvi na jejím projektu blogger monday, kd yjsem při testování už tenhle nápad na blogu nechala.

      Vymazat
  17. haha, super videjko, jsem ráda, že jsem tě objevila. Panenkovský make-up skvělý a konec k popukání :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Úžasné video, zase jsi mě pobavila. :D Kéž by bylo víc tak prdlých lidí jako jsi ty, bylo by na světě veseleji. Btw. ten panenkoidní taneček se podařil. A navnadila jsi mě na ten korektor a tu podivně ošklivou věc na nanášení makeupu. Asi budu zase utrácet. :D

    OdpovědětVymazat
  19. No opet super video s napadem :) ja sice od mala nesnasim tu hudbu,jak mad hned na uvodu,nebo melodii,ale video celkove je fakt skvele :) navnadila si me na ten fake beauty blender,pujdu do nej! :)

    OdpovědětVymazat
  20. hrozně jsi mě navnadila na tu rajčatovou řadu od Yes to :) tenhle korektor z řady FIT Me! jsem si také hodně oblíbila, skvěle kryje, ale mám trochu problém - i ta desítka je na mě trochu tmavá :/ což mě teď docela překvapilo, když jsi říkala, že sama máš patnáctku a já jsem možná trochu snědší než ty...

    OdpovědětVymazat
  21. AHojky :-) Omlouvám se jestli to už někdo předemnou psal, ale jen sem chtěla podotknout, že Peťa už dělala i srovnání těchBauty blenderů na petralovelyhair.cz Maki :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....