8. 11. 2012

Novinky listopad/ prosinec 2012

Sejde se to tak pěkně, že mám pro vás, jako pro své čtenáře pár novinek, které bych vám ráda sdělila a jelikož je toho více, nechce se mi to vypisovat na FB. Takže…

Nově jsem zařadila svůj blog do stránek Zaria.cz….takže kdo rád sleduje blogy tam, může mě zde najít. Nově je na blogu v levém postranním panelu dole maličkaté srdíčko a nápis ♥ pro můj blog na Zaria.cz. Za pár dní, tak můžete mému blogu dát nějaké to ♥.

Také jsem nově na stránce blogerky.cz …tato stránka slouží pro sledování vašich oblíbených blogů. Plus tam některé slečny přispívají svými příspěvky. Odkaz zase v pravém postranním panelu.

Po x letech jsem konečně přišla na to, jak udělat pěkné ikony, které vídám na jiných blozích, pro twitter,FB atd. nu a najdete je nalevo. Ptáček = twitter a dál už na to určitě přijdete sami…

V příštích dnech vás jako čtenáře čeká ještě jedna sponzorovaná recenze na dva kosmetické produkty, kterou budu celou znovu přetáčet, protože jsem si (frajerka) hlavní záběry omylem smazala. Doufám, že se mi to ale celé podaří, protože nápad je to opět netradiční. Celkově jsem dostala jakési vnuknutí, jaký koncept budou moje videa dále asi mít (viz pindulínabox).   Zdá se, že se vám to zamlouvá, takže ráda budu ze sebe dělat třeba kočičku a mňoukat vám do videa. Líbí?

Trošku mě v poslední době zlobí sluníčko. Respektive jeho absolutní nedostatek. Pro focení a natáčení to není zrovna ideální stav. Respektive pro někoho, kdo neoplývá vlastním nahrávacím studiem, lampami, svítilnami a stínidly.

Zítra mě čeká super věc. Tedy já se na ni moc těším a doufám, že mi povolí fotit a já vám tak zprostředkuji něco z toho, na co se moc těším.

Je tu listopad. Má maličkost si dovolí skrovně oslavit svátek. Při té příležitosti si udělám celkem tři radosti, o kterých vás zajisté budu informovat. No a co nás čeká na blogu? Třeba vánoční wishlist, DIY dekorace, balení dárečků, tipy na vánoční dárky, nebo dlouho očekávané a žádané video room tour…protože já prostě vánoci žiju a byl by hřích, prožívat něco tak krásného jen jeden den a fertig.

No a když jsou ty vánoce za dveřmi, čeká mě velký úklid. Což by pro vás nijak zajímavé nebylo, kdybych tím úklidem nemyslela výprodej kosmetiky, kterou už moje poličky neunesou, oblečení, které se mi nevejde do skříně a nově i knih a bižuterie. Nově bude vše probíhat na FB stránce.

Kdyby měl někdo jakékoliv připomínky k mému blogu, klidně pište do komentářů či na mail. Snažím se odpovídat, jak jen to jde. Otázky prosím směřovat na formsping…není to buzerace, jen je to tam daleko přehlednější a lépe se mi tam odpovídá (rychleji to odsejpá).

Formspringme                Youtube                                 Facebook                   Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

16 komentářů:

  1. Tak to se máme na co těšit :) Předvánoční čas je nejvíc inspirujícím obdobím v roce, alespoň tedy pro mě. A denně mě napadá tolik nejrůznějších témat, že i půl roku po adventu bych měla o čem psát :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vždyť já se obávám, abych vás těmi vánoci nezahltila :D. Ale bude zkouškové, takže zas tak horké to nebude.

      Vymazat
  2. po x rokoch vravíš,že si na to prišla ? ..tak to ja na to prídem za xxxxx rokov :( ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli umíš anglicky, můžu ti poslat mailem postup ;) stačí si napsat :)

      Vymazat
    2. áno samozrejme môžeš :) budem ti vďačná :)
      kikushkah@post.sk

      Vymazat
  3. Mě se změna ve stylu videí líbí, ale zase bych nechtěla přijít o tradiční kecací videa :) U těhhle nových se sice člověk pobaví, ale zase se toho moc nedozví. Ideální by podle mě bylo ty styly sřídat, jednou blbnout a po druhé povídat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O ty kecací určitě nepřijdete ;).

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    tak na ty vánoční videa se moc těším. Taky miluju Vánoce a letos už jsem se díky blogům a tvoření dekorací začala těšit už teďka :-) Normálně to na mě přijde tak začátkem prosince :-) Měj se hezky a ať ti všecko vychází...

    PS: A jestli můžu vyjádřit svůj názor, tak za mě pindulínu rozhodně ne. Pokud jsi to vzala jako srandu jedno video, tak ok, ale víc už prosím neee :-)

    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Šárko a pindulína byla jen jednou :D. Myšleno to bylo tak, že bych dělala podobná videa tématicky nějak zaměřená !!

      Vymazat
  6. Ahoj.Doufám,že o vánocích toho právě budeš psát dost,těším se,také je mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Pindulina byla super!!!

    Ty ikonky jsou proste uzasne! A ona "super" akce je s Bobbi? :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky tvůj blog už sleduji nějaký čas a doslova ho miluji, a každý den sleduji zda nepřibyl nový příspěvek :-) na tvoje novinky se moc těším, tvůj blog je super a ty mi připadáš jako skvělá holka....jen tak dál...s pozdravem Zdeňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeňko :) budu se těšit na další hezké komentáře ;)

      Vymazat
  9. jééé, tak to se těším :) já mám tenhle předvánoční čas hrozně ráda, takže si ráda počtu v článcích na toho téma a třeba mi konečně pomůžeš s nákupem dárku :D hodně se těším na Tvůj výprodej knih, to si brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....