15. 11. 2012

Na poštu

SAM_1226Jak skáče Bezega přes kaluže a prodírá se mlhou, aby se dostala s úderem posledních otevíracích minut na poštu? Obměna tohoto setu oblečení proběhla včera do školy, kdy jsem do zmrzlých ranních hodin přihodila vestu.

SAM_1226SAM_1222SAM_1224SAM_1225

Mám na sobě: dlouho svetříko šaty,šála,vestička – C&A, náhrdelník – DIY, legíny –H&M, boty – Deichmann, kabelka – maminka, kytička do vlasů – SIX

Omlouvám se za podivné světlo, ale lepší jsem bohužel během dne nevychytala. Kruhů pod očima si nevšímejte, mohla bych se na nich v poslední době skoro houpat a nepomáhá ani korektor.

17 komentářů:

  1. Ano ano,ta kabelka je super :) na kruhy mi pomaha okurka,mlecne tampony nebo cajove tampony :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééj vieš že aj ja som minulého roku dostala dlouho svetříko šaty od mojej mami pod stromček?Len neviem či aj tak super materiál ale máme rovnaký vkus pre plnšie postavy spoločné.Ha milé.

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi barva tvých vlasů na první fotce a super kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi tak hezká holka :).
    Moc Ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší a ta kabelka je opravdu krásná!

    OdpovědětVymazat
  6. A čo tá ruka "prerážačka"?

    OdpovědětVymazat
  7. Tady ti to fakt sluší. Nezhubla jsi?

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych dala pryč tu šálku, ale jinak moc hezké!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych asi ubrala tu šálu a to tričko stáhla nějakým páskem, ať není tak široké, ale to je jen můj dojem :) Jinak sluší a máš moc hezké vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Teda, opět ti to sekne, kabelka mě přímo uchvátila, krásně zkombinováno!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj.Změnila jsi styl oblékání a moc ti to v poslední době sluší.Mně by se k tomu líbila třeba zlatavá šálka nebo stříbrná,podle doplňků třeba na kabelce,šperků apod.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....