23. 11. 2012

♦Na párty-ou jé♦

SAM_1364Všechno v pohodě, přijdu a hodím odkaz na přednastavený článek na FB, google+ atd. A ejhle. Né, že jsem slibovanou recenzi publikovala a přednastavila, ale nějakým způsobem se mi povedlo ji vymazat. A tak narychlo před odchodem pachtím článek, protože jsem ho slíbila a protože ….chci. Sice nejsem fashion blogerka a budou tu za sebou dva outfity, ale snad mi to prominete. Přiložím alespoň líčení, ať se nevymykáme kosmetice….

SAM_1369-horz

 

  1. kalhoty – Topshop
  2. kozačky – Deichmann
  3. tílko – Anne Christine
  4. vestička – F&F
  5. psaníčko-NY

SAM_1353-vert

SAM_1350

  1. do koutku – bílá tužka rozmazat
  2. zlatý stín
  3. zlato hnědý středně tmavý do ohybu oka
  4. hodně tmavě hnědý do vnějšího koutku
  5. rozjasňující světlý pod obočí
  6. na rty světle růžová tužka , kterou jsem vykreslila celé rty a přetřela je leskem – tak líčení na rtech delší dobu vydrží. Na tváře bronzer a tvářenku do hnědo zlata. Trocha rozjasňovače nad lícní kosti.

SAM_1358SAM_1359

Hodit vlasy do culíku, při tanci se stejně člověk zapotí. Nezapomenout kapesníčky, deodorant, žvýkačky a peníze s doklady. Nenechat doma hlavu a soudnost a můžu se jít bavit. Na tu naši polovesnickou trsačku to stačí.

29 komentářů:

  1. Cim dalej tym lepsie vyzeras :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit - z Bezegy je čím dál tím větší kočka!! :)

      Vymazat
    2. Přidávám se, holky ;)

      Vymazat
    3. Jéžíš holky, děkuju, jste zlaté :)

      Vymazat
    4. Jo, taky se mi zdá, že ses poslední dobou nějak vyšvihla :)

      Vymazat
  2. Sluší =o)

    Letos bych si už taky chtěla pořídit vysoké kozačky. Měla jsem jedny, ale špatně to s nimi dopadlo a Deichman? Neměla jsem s ním zrovna dobré zkušenosti, ale už se těším, až se podívám do CCC =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já mám zase opačnou zkušenost :). Když si nekoupím v Deichmannu vyloženě nějaké nejlevnější kousky, vydrží mi i více sezón za sebou. Naopak z CCC se mi snad všechny boty rozpadly, ošoupaly atd.

      Vymazat
  3. Pekne, jen skoda, ze se trosku neodvazes v tech barvach....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale barvy nejsou nic moc, když jsi bloncka. Mě na barvy moc neužije.

      Vymazat
  4. Moc pěkný, taky myslím, že ti to sluší čím dál tím víc, přemýšlím, čím to je :) prozraď ;) Ta vestička je skvělá, nějákou takovou zrovna hledám. Je možné ji ještě sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, ale opravdu nevím. Ani nevím o tom, že bych změnila styl, jak tady hodně děvčat píše. Asi jsem se jen posunula zase dál o něco v oblékání atd. Vestičku mám od tety a to už asi druhý rok. Takže už ji mít nebudou. Třeba někde ale narazíš na podobnou ;).

      Vymazat
  5. Moc Ti to slušelo! To líčení je vážně skvělé, Jsi moc šikovná:)

    OdpovědětVymazat
  6. vyzeraš tu super.... joooj ja by som ta chcela namalovat :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, díky Terí. A jak ráda bych byla, kdyby si mě nalíčila. Od takové šikuly by to byla pocta pro mě ;).

      Vymazat
  7. inak cez google reader si vies vyhladat aj ten zmazany clanok... tak ak ti to nepojde daj vediet poslem ti text cez email...len mi napis na fb stranke spravu alebo koment ak budes potrebovat :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale tuhle recenzi jsem nemyslela Terí :D

      Vymazat
  8. Moc ti to slusi! Muzu se zeptat, jaky pouzivas makeup..? Terka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady mám zrovna Revlon Colorstay. Používám ho jen na večerní akce, protože hodně kryje a drží.

      Vymazat
  9. porcelanova plet ako babika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by Sim. Celou noc jsem si hlídala třetí oko :D. Přímo mezi očima mi vyrost obří beďar :D.

      Vymazat
  10. Myslím si, že ti tohle naprosto přesně sedne a vypadáš v tom úžasně. Líčení se mi také moc líbí, je takové přirozené, nenásilné :)

    http://fashion-is-myobsession.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. strašně ti to sekne:)):*

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tady ti to hrozně moc sluší! V poslední době ti to sluší ale všude.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to tu sluší. Mohla bych se prosím zeptat, jakou máš tvářenku?? Dlouho podobnou sháním a ne a ne se trefit do odstínu a značky. Díkes :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....