2. 11. 2012

♥Miluju podzim♥ TAG

Jako každá správná blogerka, mám v popisu práce milovat podzim. K tomu, abych mohla nosit všechny ty super outfity, které mám vymyšlené a proto, abych se vám mohla milionkráte fotit v zrcadle. Dělám si srandu. Já opravdu mám ráda podzim, ale slunečný podzim, nebo podzim s lehkou mlhou. Asi proto, že jsem se v říjnu narodila, asi proto, že nesnesu velké výkyvy teplot, že se nerada odhaluji, ale zároveň nemám ráda být nabalená od hlavy po paty, miluju knížky, kakao a huňaté ponožky a tohle období je na to všechno ideální. Asi proto, že mi ještě nezačalo zkouškové a můžu si chvíli říkat, že tam chodím jen poslouchat a občas si v klidu udělám nějakou tu práci. Co, že si na podzimu užívám?

SAM_1125

Z kytek nejsem příliš odvařená. Mamka mi ale přivezla onehdy vřes a ten se mi moc líbí. Našla jsem mu stylový bílý pelíšek a doufám, že chudák přežije alespoň chvíli.

SAM_1126

SAM_1128

Náušnic mám opravdu požehnaně. Vůbec si v tomhle období užívám doplňky. Více než třeba v létě, kdy mám pocit, že se zpotím i pod náramkem. Vsázím více na ty v neutrálních barvách a dolejší fotka vám ukazuje, že skoro všechny lístkové (tradičně podzimní dekorace) jsou mnou hodně oblíbené a navíc, jsou všechny DIY mou osobou.

SAM_1127

Laky na nehty nosím někdy nevýrazné, někdy zase musí křičet do světa. Tihle jsou mí oblíbenci. Na nehtech mám právě ten NYC v nádherné krvavě rudé barvě. V líčení to mám to samé – spíše zemitější přirozené líčení a nebo naopak výrazná rtěnka.

SAM_1129

Oblíbená vůně na podzim je těžší Escada Magnetism. Voním se s ní většinou jen na večer, protože je opravdu silnější. Už mi dochází. Přes den většinou sahnu po Lancome Trésor.

SAM_1130SAM_1131

Tohle je ráj pro pyromana, jako jsem já. Svíčky zbožňuju a tyhle Ikeácké jsou prostě k sežrání. Naposledy jsem utratila asi 500,- jenom za svíčky. Co jíst nebude, ale hlavně, že mi to bude v pokoji vonět. Favoritem celoročně je vanilka, ale teď jí pálím o sto šest, protože se její hutnější vůně na podzim krásně hodí. Druhou top ten je skořice a jablko. Mám všechny svíčky (je jich opravdu hodně) uložené v jednom šupleti a když ho otevřu, nebo projdu okolo..to je vůůně.

SAM_1134

Nejoblíbenější kabelkou na podzim/zimu je ta s kožešinkou (Deichmann). Jde mi krásně k nové parce. Tu hnědou už mám dlouho (H&M) a je mojí favoritkou. Ta jde zase krásně ke kozačkám.

SAM_1135

Oblíbenou barvou je pro mě fialová. Nějak jsem jí propadla a všechny její odstíny se mi moc líbí. Asi mě nakazila kamarádka Mrkající veselý obličej.

SAM_1136

Huňaté svetry moc nemusím. Už jenom proto, že při častém přemisťování, se v nich člověk neubrání pocení. Což nesnáším. Takže většinou raději vrstvím a pak od svlékám. Když je ale klidnější den a já jdu jen na jedno místo třeba, klidně si ho ráda vezmu. Ideálné dlouhé, přes moje oblíbené legíny. Tohle je jen jedna mini hromádečka z mojí skříně.

SAM_1137

Tohle jsou aktuálně moje nejoblíbenější botky. Na nohou vypadají daleko lépe.Celkově nosím na podzim nejvíc kozačky. Stále hledám krásné černé, absolutně jednoduché a bez většího podpatku. Stále hledám svoje vysněné v camel barvě.

SAM_1138

Moje sbírka kabátků a bundiček se rozrůstá, ikdyž si slibuju, že tenhle rok už fakt nic kupovat nebudu. Foťák špatně pobral barvy, navíc tam nejsou všechny kabáty a bundy, ale alespoň ilustračně.

SAM_1140

Nová parka z H&M byl takový dlouze rozvážný nákup. Pořád jsem přemýšlela nad touhle a nad jednou z Manga. Nakonec vyhrála tahle (díky ceně) a tomu, že není tak dlouhá. Dlouhé mi totiž nesluší (zkracují mi nohy). Má teplý kožíšek a je moc příjemná. Oceňuji na ní nejvíc kapucu. Nechce se mi totiž vždycky tahat čepice/deštník a když začne pršet/sněžit, je to ideální věc, jak udržet hlavu v suchu a teple.

SAM_1141

Čaje…vzhledem k videu, ve kterém se doznávám ze své lásky k čajům, vás tohle nepřekvapí. Pořádný hrnek, obyč zelený čaj, knížka a reláááx. Beru si ho všude…do koupelny, k počítači, do postele.

SAM_1142SAM_1143

V rámci zdravějšího stravování se snažím vařit si, když mám čas. Ono se totiž školní jídlo nějak vždycky vymkne kontrole a spolužák mě pokaždé (proti mé vůli) dotáhne k McDonaldovi, kde si dám minimálně cheesburger. Pak je mi špatně celý den ( po mononukleóze nesnesu nic smaženého atd.). Nej nej jídlem jsou pro mě zapečené těstoviny (zrovna nebyly celozrnné) se sýrem a brokolicí. Když si chci udělat lepší mňamku, koupím tortilly (sakra, zase nemám vyfocené ty celozrnné) a ty se dají udělat na milion způsobů. Nejčastěji si je dám s kuřecím masem, domácí omáčkou něco na styl tzatziki a zeleninkou.

SAM_1144

Tohle je ten hlavní důvod mojí lásky. Barevnost, zemité tóny, listí a sluníčko, které by mělo!! ještě trochu prohřívat moje stárnoucí kosti (just kidding).

SAM_1145

Co naopak na podzimu nemusím ? Že už se nedokopu k tomu, abych šla běhat. A to vůbec. Raději cvičím doma. Rýma – moje každoroční starost. Nenávidím dýchání pusou, když máte ucpaný nos. No a poslední dobou se cítím nějak ospalá a často mě bolí hlava.

Ale stejně podzim mám moc ráda. Jen si tam ten sníh ještě chvíli nechte vy nahoře !! A co vy?

Tenhle článek je pojatý jako TAG. Byla bych moc ráda, kdyby v něm někdo pokračoval, ale označovat konkrétně nikoho nebudu. Jestli někdo bude pokračovat, prosím dejte mi do komentářů odkaz. Ráda si váš článek na podzimní oblíbence přečtu.

Formspringme               Youtube             Facebook                Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

24 komentářů:

  1. podzim mám ráda podobných důvodů :) ty stejný tortily zrovna taky mám doma:D
    a běhat už taky nechodím, vadí mi vítr a studenej vzduch :D ale ve fitku nebo domácím cvičením si to vynahradím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tenhle Tag dělala :) Já podzim prostě a jednoduše miluju. Mám ráda to počasí, barvy, svíčky a tak dále. A hlavně můžu nosit rukavice a čepku a kozačky :D

    http://zdenka23.blogspot.cz/2012/11/miluju-podzim-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Zdeni, moc pěkně si to zpracovala ;)

      Vymazat
  3. Podzim mám taky velmi ráda :) máš úžasné naušničky =)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Píšu teď pod každý podzimní post, ale fakt mám tohle roční období čím dál tím raději :D A naopak mám ráda bych zachumlaná od hlavy až k patě, je super když jdu někam jen na skok, vzít legíny, tričko s dlouhym rukávem - klidně domácí :D A na to jen kozačky, kabát po kolena a šátek a vypadá to, bůh ví jak nejsem upravená :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda podzim nějak nemusím, přiznám se, ale ráda fotím a s mojí zrcadlovkou si s podzimními barvičkami umíme docela pěkně vyhrát. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podzim ruku v ruce s jarem jsou mí favorité z ročních období. A přitom jsou tak odlišní. Jaro vše probouzí, podzim zase ukládá ke spánku. Na podzimu zbožňuji ty samé věci jako ty. Hlavně zbarvenou přírodu a procházky během slunných podzimních dnů. Jinak když prší, je ideální hrnek kakaa a dobrá knížka.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem na tom podobně.. Narodila jsem se v září, takže možná i z toho důvodu nedám na podzim dopustit.. Mám ráda krásně zbarvené listí, vůni podzimu, a poslední paprsky.. Stejně jako ty, doslova miluji bižuterii, náhrdelníky, prsteny a náušnice. Nejoblíbenější činností je válení se u filmu v chlupatých ponožkách s ovocným čajem a v huňaté mikině. Svíčky pálím víc jak na hranici, koupel obohacuji o sůl s vůní švestky a višní, krémuji se olivovým tělovým mlékem a na vlas si dávám mandlovou masku. Večer se věnuji psaní "článků o něčem" a čtu zajímavé blogy jako je ten tvůj. Podobný tag udělám i já v brzké době, pokud by tě zajímal tak se můžeš někdy mrknout ;)
    http://vratinka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ja som mala presne tieto čižmy minulú zimu, ale bohužiaľ sa mi totálne rozpadli a urobili sa mi v nich diery:-(...ale kým fungovali boli to tie najlepšie čižmy aké som mala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, nestraš :( já si je zamilovala, tak doufám, že vydrží alespoň tuhle sezónu.

      Vymazat
  9. Skvělý článek :) já podzim miluju :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já teda podzim moc nemusím, protože hodně prší a já jsem strašně líná tahat deštníky, ale je fakt, že na krásně zbarvené stromy se dívám moc ráda :) A článek mě moc bavil :)

    OdpovědětVymazat
  11. parádní článek! asi ho také sepíšu, podzim miluji! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek, moc se ti povedl :) Podzim je skvělé roční období :)

    OdpovědětVymazat
  13. jééé, to je hezký článek a skvělý nápad ;-) kdybych se do něj pustila, určitě pošlu odkaz ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pošli pošli ;) moc ráda se podívám na jiné ;)

      Vymazat
  14. Já vůbec podzim nemám ráda :( nejradši teplo, slunko, bazén, lehátko, sluečný brýle, kraťasy a tílko :D..Asi to bude tím že jsem narozená v létě a jiné období mi není tak sympatické jako léto. Miluju na tom že se můžu odhalit, nemusím nosti tisíc vrstev a tak, kamarádka je narozená v zimě a miluje zimu :D nabalovaní věcí, teplé bundy apod...já bych chtěla zase jen jedno období - léto :D

    OdpovědětVymazat
  15. já podzim mám celkem ráda...i když mám teda radši léto no :D ale i tak..podzim je barevný a strašně fotogenický ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Néé, podzim opravdu né! =o) Všude je bláto, zima, mlha (psala si, že ji máš ráda, ale u nás - u Želivky, když jsem jezdila na SŠ, tak byla tak hustá mlha, že jsme neviděli na krok a teď v ČB to není o nic lepší, ani na Temelín čas od času nevidíme =oD )

    Prostě u mně vždycky bude na prvním místě léto, 23-26°C je ideální =o) Že by to bylo proto, že jsem červnové dítě?

    OdpovědětVymazat
  17. Taky miluju na podzimu tu barevnost a miluju takový ty šerý večery se svíčkou, čajem a knížkou. Venku sice sychravo, ale krásnej pohled a doma pohoda. Miluju podzimní fotky s kamarádama a miluju podzim, protože mam narozeniny na podzim :D:D Jinak pěkná sbírečka bundiček a kabátků, musím si pořídit nějaký nový :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já miluju na podzimu ty barvy a takový to, když je šerej večer, venku sice zima, ale ty sedíš doma s voňavou svíčkou a třeba si čteš. Nebo podzimní fotky z kamarádama, taky začíná maturáková sezóna a taky mám narozeniny :D:D Jinak super sbírka kabátků a bund, to mi připomíná, že bych si taky měla nějaký nový zase koupit :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....