22. 11. 2012

Do SinCity počasí

SAM_1313Ještě před tím, než se z mého městečka stalo Sin City a já si tak nevyzkoušela, jaké je to fotit outfity ve tmě, která je u nás už okolo druhé hodiny, jsem si na sebe vzala tohle a v klidu si to s lehčím kabátkem štrádovala po okolí. Zvládla jsem v tom klidně celé odpoledne. To by ovšem nesměla nastoupit šílená mlha, která je pěkně vlezlá a zastihneme náš autobus vždy po cestě z Prahy. Jelikož to byl ale pohodlný outfit, zvládl se mnou i přepadovku IKEA, kde jsem v něm alespoň neumírala vedrem…….

SAM_1316-horz

SAM_1310-horz

Na sobě mám:

  1. dlouhé tílko – H&M
  2. košile – C&A
  3. stahující legíny – Calzedonie
  4. kozačky nad kolena – Reserved
  5. taška – Reserved

SAM_1321-horz

Doplňky:

  1. náramek – Tunis
  2. prstýnek – Six
  3. náušnice - C&A

19 komentářů:

  1. Moc pěkný outfit! Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle ti sedne jak ulité ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že ti tento outfit sedí fakt dobře. Hezky vytvaruje postavu a zakryje dobré nedostatky. :) Určitě se v něm cítíš dobře, protože vypadáš spokojeně. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, sluší Ti to.
    Ale já bych asi umrzla. :D

    OdpovědětVymazat
  5. velmi pekny outfit :) ta kabelka sa mi velmi pači :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší a tenhle outfit je moc pěkný. Nezhubla jsi? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne to ma napadlo, krasne a Bezega, schudla si? :)

      Vymazat
    2. Děvčata děkuji, bude to ale kouzlem černé barvy ;)

      Vymazat
    3. Nemáš za co:) vážně ti to moc sluší. :) A co tvé hubnutí, jak to probíhá? :)Povím ti, že nejlíp se snad hubne na intru :D ráno hnusné snídaně, odpoledně hnusné obědy, večer hnusné večeře...něco se dá, není to zas tak hrozný, ale nikdy to nesním celé :D to bude možná ono :D

      Vymazat
  7. Moc ti to sluší :) ta taška je bombová :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší. jednoduché, ale při tom tak hezké :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,tak to je pecka,moc ti to sluší.Změna stylu ti faaaakt sedne,super.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju všem za milé komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  11. Také se mi to moc líbí! :) kočka.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj paci sa mi to oblecenie.mam otazku:Aky kozmeticky pripravok alebo nejaky domaci recept by si mi odporucila na hnede fleky na tvari ktore mi ostavaju po vyrazkach.vyzera to nepekne na tvari.dakujem za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, odpovídala jsem ti už na formspringu ;)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....