18. 11. 2012

Dermacol 24h control long lasting makeup

SAM_1298Uff, to je název…kdo sleduje FB (a že je vás hodně), tak ví, že jsem hledala nějakého toho hrdinu všedních dní, který by zakryl moji doopravdy hynoucí pokožku na obličeji. Poslední dobou trpím nespavostí a tak trpí moje pokožka a tělo samozřejmě taky…jenže poručte větru dešti, když na to není čas.

Rozhodovala jsem se, jestli zajít do Sephory a pořídit si tohohle krasavce ve světlejším odstínu (ano na Dermacol 24hzimu sněhurkovatím), protože jsem s nim byla vážně spokojená a nebo se podívám po jiném. Těžké to rozhodování. Nakonec ale zvítězila moje zvědavost a to, že jsem chtěla zkusit něco nového. Přeci jen jsem potřebovala větší krytí!

Firma: Dermacol

Cena: nyní v drogerii Rosmann za krásných 215,- (18.11.2012)

Dostupnost: drogerie Rossmann, DM

Odstín: vlastním 1

Výsledný efekt: není pudrový, jako u kolegy Clinique, ale ani ne lepivý a mastný, takový pěkný šťavnatý a to sakra potřebuju, matuje obstojně

Výdrž: zatěžkávací zkoušky v podobě školy (vstávám v 6 a domů se dostanu kolem 7), dobíhání SAM_1296tramvaje za kamarádkou, promítání Rozbřesku a točení tutoriálu přežil…prohlásím tedy, že celodenní maraton byl přečkán bez větších ztrát…asi 3x jsem přepudrovávala/odsávala papírky mastnotu

Vůně: typická Dermacol čistá vůně, nevím k čemu přirovnat..na obličeji cítit není

Balení: velice mě  potěšila skleněná lahvička, voděodolné nálepky, pumpička, která jde ovšem trochu z tuha mačkat. Balení je na 30 ml. Produkt poměrně rychle ubývá.

Krycí schopnosti: tady jsem využila srovnání s kolegy, aby bylo jasno. Vyrovná se v jedné vrstvě Revlon Colorstay (ten považuji za hodně hodně krycí) a je o něco více krytí schopný než Clinique

Krytí dermacol 24h

Nanášení: pro nanášení snese pěkně prstíky, ale nejlépe se mi nanáší houbičkou (blenderem). Plochý štětec na makeup na něm zanechává šmouhy díky tomu, že je makeup docela hutný, flat top brush jen na něj moc hustý a pak vypadáte jako maska. Poměrně rychle zasychá, nutno pracovat rychleji.

Zvláštní znaky:

  • Je určen na vypnutí pleti/vyšší elasticita/pevnost – nemohu posoudit. Znatelnější vypnutí jsem nezaznamenala.
  • Zabraňuje známkám únavy – souhlasím. Pleť je pěknější, zakryje nedostatky a nepřesušuje už tak suchá místa.
  • Není jej nutno přepudrovat, ovšem jedincům s hodně mastnou pletí nějaký ten pudr na T-zónu neuškodí.
  • Otěru odolný – tak to bohužel na 100% není. Nestalo se mi ovšem, aby mi stékal, když jsem se zpotila. Na kapesníčku ovšem po otření čela zůstával v malé míře/při smrkání taktéž.
  • Odstínovou nabídku považuji za velmi dostačující. Já se svou téměř průhlednou nevyspalou pletí sáhla rovnou po nejsvětlejším (1). Ale i slečny se střední či tmavou pletí si najdou favorita.
  • Má být hypoalergení.

hypoalergení dermacol 24h

 

Můj názor: Jsem s ním moc spokojená. Vydrží téměř celý den. Nemastí mi pokožku. Zakryje nedokonalosti (můžu používat na rychlé líčení bez nutnosti korektoru). Obličeji sednul odstín.

11 komentářů:

  1. Ahoj, Dermacol dela celkem solidni makeupy, to mohu potvrdit. Akorat ty nejsvetlejsi odstiny se o dost lisi. Mam Pure Gold ten je super, ale Caviar long stay je dost do oranzova :( Co tenhle co mas a jeho barva? Vypada taky docela oranz :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, to dělá porovnání s Colorstay na fotce. Colorstay je opravdu skoro do bíla a je extrémně světlý. Mám ten nej nej světlejší odstín. Dermacol mi nepřijde nijak oranžový.

      Vymazat
  2. Měla jsem, a měla jsem ho ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám už druhý za sebou a z dostupných drogériových značiek patrí medzi moje najobľúbenejšie :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak poprvé ked nespíme stárne nám pokoška a treba jej dopomôcť kde ekzistujú na prírodnej báze trebárs z Buarón niečo na spanie z Valeriáni a potom keď už tak z Alverde má krásne make-up matnujúce či len krémovo kricie na Slovensku sú tolko v rôznorodej forme. Ale proti gustu žiaden dišputát!Cmuk.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam teraz ten s kaviarom a naozaj mi senzacne sedi...

    OdpovědětVymazat
  6. Jej, kdybys tohle napsala o den dřív (nebo já šla nakupovat o den později), měla bych vyřešené váhání mezi tímhle a mým vcelku osvědčeným maybelline affinitone :) nakonec jsem konzervativně zůstala u maybelline, ale aspoň vím, že mám příště víc zkoušet. Nevím, čím to je, ale druhé balení mi už tak nesedí (ač je odstín stejný jako u starého).

    OdpovědětVymazat
  7. Dermacol má bezva make-upy, taky jsem jim nějak přišla na chuť. Mně teda více sedí Pure gold, ale i tenhle 24 hour je fajn. Jejich tónovací krém taky můžu. Snad jen ty matující make-upy mi přijdou nepovedené.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....