16. 11. 2012

BB válka

SAM_1253Na den jsem si zkusila, jaké je to být novinářkou. Řeknu vám, není to jednoduché. Kór když máte ve studiu takové nemluvy, jako já. Člověk, aby z nich páčil každé slovo.

O čem mluvím:

  • Lioele – Dollish lipstick – odstín 03 Baby Peach
  • Lioele – BB cream – Beyond the solution

Oba výrobky jsou od firmy Lioele..dostupné na eshopu www.bbcreamshop.sk . Tímto ještě jednou děkuji za sponzorování videa. Ceny najdete na eshopu. Případné otázky ráda zodpovím, popřípadě se zeptám přímo u zdroje.

32 komentářů:

  1. jsi bezvadná :))))) :*

    OdpovědětVymazat
  2. Není to myšleno ani trošku zle, ale prostě mám radši Tvoje klasická "normální" videa, né tyhle scénková :-(
    Jinak osobně jsem vůči všem BB skeptik.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB doporučuji. Je jasné, že i je musíš nejdříve vyzkoušet. Radím sáhnout raději po vzorečkách těch asijských, než začínat s těmi drogerkovými evropskými. Pak si na ně totiž totálně rozhodíš chuť a přijdou ti všechny na prd.

      Vymazat
  3. Tak toto je hodně povedené video, opravdu super :)) bavila jsem se :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já tenhle styl miluju :D jsi originální, nikdo jinej takhle videa nedělá (alespon co já koukám) takže pokračuj! Skvělé a pobavila jsem se :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi video líbí ,hlavně jsem štastná,že nejsem jediná komu šplouchá na maják :D

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je opravdu nápadité video :D

    OdpovědětVymazat
  7. Fakt povedené video :) zase jsem se nasmála ( jako minule u pindulíny :D ). Mě se tyhle videa líbí...

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se to tedy moc líbilo, skvělé, zábavné a s nápadem :d.

    OdpovědětVymazat
  9. Super video :)
    Plánuješ v blízké budoucnosti video alá knižní tipy? Děkuji za odpověď. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, nevím, jestli si mi to psala na FB ty, nebo ne. Každopádně odepíšu i tady. Knižní typy teď budou muset počkat, protože se mi blíží zkouškové a tak budu muset číst hlavně něco do školy. Pokusím se něco natočit, ale nezaručuji kdy. Mrzí mě to :(

      Vymazat
    2. Vůbec tě to nemá proč mrzet, škola je přednější a já si ráda počkám na jakékoliv video od tebe :) H.

      Vymazat
  10. Tak mě teda nadchnul ten nápad, je to velice originální a vtipné :). Já mám taky raději Tvá klasická videa, ale jednou za čas tyhle zprávařské tipy zpříjemní den. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  12. Recenze s nápadem :) No to tu ještě nebylo - velké překvapení.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj.Vtipný nápad,jak udělat recenzi.Ale jsem i pro,kdyby jsi to střídala i s běžnou recenzí,jak jsme zvyklé(samozřejmě,ale záleží na tobě).Aby se to časem nezvrtlo jen v "komická" vystoupení,což by byla,myslím,škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nikdy se nezavděčím všem. Chápu, že někdo má raději klasická videa, někdo tyhle ,,prdlošiny,,. Já se přiznám, že už jsem z klasických recenzí a stejnorodých videí v české scéně unavená. Samozřejmě, že být pořád třeskutě vážná neb vtipná, nejde do nekonečna a bude se to střídat. Další video plánuji povídací klasické. O psané recenze také nepřijdete. Jen jsem si našla sůj styl a tohle jsem prostě já. Takže mě mrzí, jestli se ti to nelíbí, ale bohužel můžeš očekávat, že takových videí se scénkami atd. bude více.

      Vymazat
    2. Ahoj.Ne ne,neřekla jsem,že se mi to nelíbí,naopak,je to příjemná a vtipná změna.Jen jsem tím chtěla říct,aby to nezůstalo v téhle lajně,že to by byla škoda.Myslela jsem,jako všeho s mírou,pak je to fajn.Určitě jsem se tě nechtěla nijak dotnout.Hezký víkend ti přeji.

      Vymazat
    3. V pohodě :) já jsem to pochopila. Samozřejmě nebudu takhle pořád blbnout :D.

      Vymazat
  14. jsi skvělá :D nechápu, jak tě tohle může napadnout :D

    OdpovědětVymazat
  15. pěkné, zajímavé a vtipné video :) konečně něco netradičního! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji všem, za krásné komentáře. Jak jsem psala výše a na FB, nemůžu se zavděčit všem. Nebojte, o nic ale nepřijdete ;).

    OdpovědětVymazat
  17. jednoducho-skvele asi najoriginalnješie video ake som kedy videla :D fakt super, kde ty nato chodiš :D

    OdpovědětVymazat
  18. moc som sa na tom zasmiala...bavilo ma to omnoho viac ako klasická recenzia...len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  19. jedno z nejlepších videii :))))

    OdpovědětVymazat
  20. Úžasně video! Moc se ti povedlo, tvůj nápad je skvělý..:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  22. U videa jsem se pobavila :) skvělý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  23. úžasný ta znělka na začátku no bavilo mě to moc si bezva :-)

    OdpovědětVymazat
  24. skvely video ! fakt me moc pobavilo :-)))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....