11. 10. 2012

Znovuotevření

vtejte
Na úvod se zeptám, jak se vám tu líbí? Doufám, že nový design a nějaké nové věci tady na blogu vám přijdou pěkné a že se tu budete cítit o něco lépe. Během dneška by se měl objevit první článek v novém kabátku a i na videa se už chystá nějaká ta rekonstrukce.

Doufejme, že už se nic nepokazí a že s blogem budu moci pokračovat…protože to mám přesně v plánu…..
Dalším bodem bude poděkování vám !!!! Všem čtenářů, kteří jste můj blog neopustili. Všem ,kteří mě v těžké chvilce podrželi. Mé obrovské díky patří Plum a Dear Meadow, kteří mě na hacknutí blogu upozornili včas, takže blog nebyl naštěstí celý vymazán.

Některé články se mi nepodařilo obnovit, některé nemůžu vůbec najít. Ale díky pomoci Jany Eitlerové se mi zadařilo něco z toho dohledat. Někde vám bohužel nepůjdou obrázky a fotky. Pokud by ještě něco na blogu nefungovalo, prosím o strpení. Stačí mě upozornit a já se pokusím o nápravu.
Psala jsem o tom, co všechno mi blog bere, co všechno se mi tady nelíbí, ale v záplavě krásných vzkazů, komentářů, abych neodcházela a pokračovala dál, jsem si uvědomila, co všechno mi blog dal (neberte to jako chvilku vlezdoprdelkovství, ale třeba si řekněte, že jsem stará a sentimentální). Věřte, že je toho daleko víc, než jen nějaké čísílko tady po straně s počtem čtenářů, nebo výrobky ke zrecenzování zdarma.

Chvíle pauzy mi přinesla chviličku na to, abych se mohla znovu nadechnout a rozhlédnout se kolem. Nechci psát, ani slibovat, že se změním. To bych nebyla já. Jen se musím ještě hodně naučit a díky všem, kteří mi v tom pomáháte. Bez vás by nebyl tenhle blog, protože věřte, že mě samotné se svým já, by bylo za chvíli smutno a asi bych se s tou druhou Katkou nudila.

Procházím si velmi těžkým životním obdobím a jestli na vás budu ještě někdy hnusná, bez milosti mi to zase řekněte, připomeňte a nebo stačí napsat, jako to hodně z vás udělalo: ,,Bezego, co se děje?,,

Kapitolu hnuso článku i hacknutí bych s vaším laskavým dovolením uzavřela jednou pro vždy…Ikdyž mi to někdo z vás neodpustí a stejně si bude myslet, že se přetvařuji a chci se udělat zase hodnou v očích čtenářů. Ano chci…přiznávám. Chci být zase stará veselá a hodná Bezega, nebýt za tu, která si věčně na něco stěžuje. Také si uvědomte, že víc než omluvu, ze mě virtuálně nedostanete, prostě víc se dělat tahle nedá…

Padaly tu připomínky na mou nestálost – ano, jsem nestálá. Protože ráda měním design blogu. Beru to dle sebe. Mě totiž začnou je bílé strohé designy po delším čase nudit. Líbí se mi jejich elegance a styl, ale přijdou mi neosobní.

Že si protiřečím ? – Je to možné. Nepíšu si vše, co říkám a je možné, že někdy plácnu to a jindy zase ono. Berte to třeba jako projev politiků v předvolebním období. Protože v tom jsme my blogerky vlastně 365 dní v roce. Občas mluvím rychleji, než myslím a tak mohou dvě moje věty být úplně opačné. Přátelé to o mě už vědí a umí si počkat na do vysvětlení a pak se dobereme správného konce. U vás to tak nejde, protože mě vidíte/čtete pár minut.

Že nejsem spolehlivá ? – Prosím, berte to tak, že nejsem robůtek. Neumím fungovat x hodin bez přestávky. Můj den s nocí má taky 24 hodin a to, že vám nejsem schopna odpovědět na otázku do 5 minut neznamená, že vás ignoruju. V tom množství stránek, se občas i dotaz zapomene, ztratí….atd.
Aneb, za tím vším stojí jen jedna otázka….dáte mi druhou šanci ?

Formspringme                    Youtube               Facebook               Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

50 komentářů:

  1. Právě proto, co jsi napsala, sem chodím. Nevím, jestli bych měla sílu pokračovat, ale detaily mi unikly, protože jsem velmi málo online posledních pár dnů. Držím pěsti a já osobně sobecky chci DIY a outfity. Takové ty normální, kdy v nich můžeš běhat celý den. Jo a vychytávky ohledně regulace teploty :-))) ten článek se mi moc líbil!

    OdpovědětVymazat
  2. Design je hezký, i když mně je to celkem jedno. Hlavně když to nejsou černá písmena na tmavém pozadí, to pak nemůžu přečíst na telefonu na sluníčku.

    OdpovědětVymazat
  3. Design je fakt hezky, mnohem hezčí než před atentátem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej zpět! :).. Design pěkný, podzimní.. ty listy se mi líbí :)..

    Těším se na tvé další články a videa :).. A každý máme problémy, takže nemůžeš být pořád milá a hodná ;)..

    OdpovědětVymazat
  5. Se mi chce rict, ze mozna plati, ze vsechno zle, je k necemu dobre... protoze minimalne design blogu je moc povedeny. Libi se mi hrozne zahlavi i podzimni ladeni. A drzim palce :)

    OdpovědětVymazat
  6. vitaj späť, teším sa, že ti to tu všetko opäť funguje :) dizajn sa mi páči a som zvedavá na nové články :)) mnau

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji hodně štěstí a moc se už těším na další videa. Jsem ráda, že ses nám vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musím ti moc pochválit nový design, líbí se mi víc než původní. Přeju hodně štěstí do nového začátku :)

    OdpovědětVymazat
  9. jéééééj :)som velmi rada,ze si sa rozhodla vratit :) myslim,ze stale mas viac citatelov,ktori ti praju ako sprostych neprajnikov...obdivujem ta za to,ze aj ked pises,ze prechadzas velmi tazkym obdobim,stale sa venujes blogu :)) tvoj blog by mi velmi chybal.si jedna z mala blogeriek,ktore sa na nic nehraju,su prirodzene...skratka normalna baba,ktora pise o tom,co ju bavi :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, som rada, že si to po tom všetkom nevzdala a tým máš u mňa obdiv, ja by som to možno zabalila... Teším sa najmä na videá tvoje vlastné vychytávky všeho druhu... Držím päste v osobnom živote a prajem už len pozitívnu energiu... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já už jsem Ti k tomu napsala své.. Jsem moc šťastná, že jsi zpátky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. design sa mi páči a hodí sa mi k tebe navyše je taky jesenný a podla mna bud aka si a nikomu nevysvetluj prečo si taka a prečo maš taky a onaky nazor ked sa to niekomu nepaci nemusi ta predsa sledovat a my co ta mame radi tu ostaneme... :o) tešim sa že si späť :o) :*

    OdpovědětVymazat
  13. Jakápak druhá šance, u mě si nikdy neskončila a chápu vše, co jsi napsala. Přecejen, každý jsme nějaký ne? Hodně štěstí do nového začátku, máme tě pořád stejně rádi;)

    OdpovědětVymazat
  14. Vítej zpátky. Jsem moc ráda že ses rozhodla vrátit se zpátky. Velmi ráda čtu tvoje články a celkově jsi mi sympatická bez ohledu na to, zda ti ujedou nervy či ne. Jsi zkrátka svá a toho si cenním =)

    OdpovědětVymazat
  15. Vítej zpět! Snad už se nic podobného s hacknutím blogu nebude opakovat! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem ráda, že jsi zpátky, nový design se mi líbí, ale mrzí mě, že je pryč ten článek, který to rozpoutal. Sama jsem ho nečetla, takže nevím co se vlastně stalo, ale vždy se mi líbilo, že sis stála za svým názorem, i když nebyl jiným po chuti.

    OdpovědětVymazat
  17. Snad už je všechno špatné pryč a budu se těšit na články a videa!

    OdpovědětVymazat
  18. ö Toje změna! Krásný blog a těším se moc na další videa a články!

    OdpovědětVymazat
  19. design blogu je perfektní a jestli můžu být upřímná, líbí se mi o něco více než minulý vzhled! takže změna k lepšímu! :))alespoň podle mého :) Mojí druhou šanci nemáš - ale spíš proto, že jí u mě ani nepotřebuješ :) Prostě zůstáváš jednou z mých nejoblíbenějších bloggerek a to se hned nezmění ;) každý přeci máme občas smutné dny..moc moc moc se těším na nová videa a nové články! :))) B.

    OdpovědětVymazat
  20. Vítám tě zpět! Přeju hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  21. Vítej zpět :) A víš co? Na nějak vysvětlování toho, že jsi nestálá, že protiřečíš a podobný drobnosti - to bych vůbec neřešila - nikdo není nucenej Tvůj bloček číst, souhlasit s ním apod. Ach, jak jsou ti lidé omezení ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A koukám, že neumím psát...
      "Na nějaký vysvětlování toho, že jsi nestálá, že protiřečíš a podobný drobnosti bych se vykašlala a vůbec bych to neřešila..."

      Vymazat
  22. Jsem moc ráda,že jsi zpět!!Jinak vzhled blogu je super:)))

    OdpovědětVymazat
  23. Bezego, jsem ráda že jses nám vrátila mám ráda Tvé videa oo nákupech či tipy do školy :))) seš úžasný človíčeek. jen tak dál !!

    OdpovědětVymazat
  24. Musím říct, že sem měla co dělat, abych to dočetla, ale dokonce. Je jasný, že všechno se nedá na blogu zvlánout do detailů...jak odepisovat na komentáře, psát články, hlídat si co říkáš,...Každopádně já sem chodíšm kvůli videům a článkům. A ty jsou vždycky přinejmenší dobré.:) Jinak desing se ti neskutečně povedl!:) Hodně štěstí do dalšího "začátku" :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem moc ráda, že jsi zpět :) Mám ráda tvoje videa, a povídací články :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem taky ráda, že jsi zpátky :) Design je moc povedený, velká změna k lepšímu. Těším se na další články!

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  28. Bez, drzim ti palce a nech ta nic neodradi od vytvarania clankov a skvelych videii :) Stojim pri tebe a tvoj blog mam najradsej! Iva

    OdpovědětVymazat
  29. jsem se lekla, když jsem přijela z dovolené a tvůj blog mi nešel otevřít :( už mě takhle neděs, joo? :)))

    cula

    OdpovědětVymazat
  30. jsem ráda, že ses tomu postavila čelem a nezabalila jsi to ;-) vítej zpět! máš můj obdiv!
    a mimochodem - od kdy kachny kvákaj? snad káč,ne? :-D jen, že mě to pobavilo... :-))

    OdpovědětVymazat
  31. Jsem ráda, že jsi zpět a těším na další Tvé články :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, předem chci poděkovat za tvůj úžasný intro článek :). Je dobře, že jsi s blogem nepraštila. Přemýšlela jsem o tom, co se ti stalo, a došlo mi, že tyhle věci se nedějí náhodou. Myslím tím, že špatné věci se lidem nestávají jen aby je naštvali. Má to vždy svůj důvod a je potřeba hledat nějaký hlubší smysl. Nehledět na to jen jako, že Ti nějaký čtenář hacknul blog, kvůli tvému poslednímu článku. Je to především jakási zpráva pro Tebe, že se něco děje a je potřeba s tím něco udělat. Člověk si ujasní co chce dělat, jak to chce dělat a proč to chce dělat. Snad to pro tebe mělo tenhle význam;). Tím vším bych chtěla říct, že jsi se k tomu postavila bravurně a držím palce, aby se ti v životě tyhle "zvraty" stávaly co nejméně :)). Jana

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, konečně! Čekala jsem, kdy se zase dostanu na tvůj blog! Jsem ráda, že se ti povedlo jej obnovit a přeju hodně úspěchů při pokračování! :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Jsem moc ráda, že s blogem dále pokračuješ :) Moc ráda totiž čtu tvoje články a koukám na videa ;) Doufám, že ti už blogování nikdo nepokazí.

    OdpovědětVymazat
  35. Děkuju všem !! Díky, díky za vaše pochopení a komentáře. Jdu si dát čaj a všechno si pozorně pročíst.

    OdpovědětVymazat
  36. prodisim,uz napis neco pro votocvohoz.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *prosim....preklep,promin,M.

      Vymazat
  37. Jééé, jsem ráda, že jsi to nevzdala :) neznám tě, ale z tvých videí šlo poznat, že jsi silná a statečná a překousla jsi něco, co by většina z nás dlouho nerozdýchala. Takže respekt z tebe!! :)

    OdpovědětVymazat
  38. Mě se to líbí je to nápaditý :-) Z.

    OdpovědětVymazat
  39. Jupíček! to jsem ráda, že jsi zpět!!:)) hodně chuti a nadšeni do další práce na blogu:))

    OdpovědětVymazat
  40. Design je super, co mi akorát vadí, je ta tmavě červená lišta s komentáři nebo když někdo na nějaký komentář reaguje, má to tu samou barvu a nejde to přečíst. Být tebou, udělám ji normálně bílou a bude to hned přehlednější. Ještě bych sjednotila velikosti a styly písma, zdá se mi to, nebo je každé jinak velké? Jinak bez výhrad, je to mnohem lepší. :))

    OdpovědětVymazat
  41. Rádi jsme pomohly, držíme Ti moc palce. Tvůj blog máme opravdu rádi a hrozně rádi se sem vracíme. Jak už jsme psaly v emailu. Kdyby jsi potřebovala pomoct nebo jen zpřízněnou duši ozvi se.:-* A nezapomeň, že lidská závist je všude. Nejsme stroje, a občas ujedou nervy každému. Andrea a Martina ( Deer-Meadow.com)

    OdpovědětVymazat
  42. Jsem ráda, že jsi zpět, tvůj blog by mi chyběl!

    OdpovědětVymazat
  43. Ohó, vítej zpět :)) jsem ráda, že jsi to zvládla :)) Design je moc hezký. Kdybych věděla, jak to měnit k obrazu svému, taky bych to asi střídala dost často :D ale s blogspotem jsem se ještě nenaučila pořádně pracovat; tož tak.
    Ještě připomínka k fontu - všimla jsem si, že utíká písmeno ě. Nevím, jak ta ostatní s interpukcí, ale tohohle jsem si všimla, tak kdyžtak změň font:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Syrion, stále to měním k obrazu vašemu a svému ;) vychytávám chybičky, takže děkuju za upozornění ;)

      Vymazat
  44. Jsem ráda že jsi zpátky! Drž se, a těším se na nové příspěvky! ;)

    OdpovědětVymazat
  45. upřímně máš můj velký obdiv, že po tom všem máš sílu ten blog dále vést. jsi silná a skvělá Bezego, hlavně proto máš tolik čtenářů - proto jaká jsi. o to víc mě mrzí, že se objeví tak bezohlední lidé a člověka dokáží téměř zničit. všechny Ti fandíme a držíme palce, hoď to za hlavu a jdi dál! :) jsem opravdu ráda, že ses vrátila.

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Káťo!
    Vítej zpátky! Smekám, že jsi se dokázala postavit na nohy tak rychle! Nový design je krásný, líbí se mi víc, než ten předchozí. Přeji hezké dny a hlavně už žádného takového "dobráka".
    S pozdravem Darinka Lautrnice

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....