17. 10. 2012

Sraz s Bezegou ???? Přijdete ??

Tak vážení, vzhledem k vašim dotazům na kafčo společně, jsem se přidala k nápadu Loly (Frenkies girl) a uděláme srázek i s mojí maličkostí. Kdo by měl zájem, prosím vyjádřete se, zda-li by někdo přišel. Teď je to jen orientační, později udělám událost přímo na FB.

Vůbec nevím, co od toho čekat, jak to probíhá atd. takže jsem sama zvědavá !! Ale přijde mi strašně super, poznat stejné magůrky, jako jsem do blogu/videí já a poznat i vás čtenáře, kteří tu na mě jukáte jen z ikonek.

13 komentářů:

  1. Nevím teď kde bydlíš a kde by sraz byl, ale pravděpodobně bych nepřišla, protože to budu mít nejpíš daleko.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mě Lola taky psala, ale přece jen jsem z Olomouce, tak to fakt bude muset stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na pražský sraz bych přišla, záleží jen kdy.

    OdpovědětVymazat
  4. No kdyby to bylo dobrý datum, tak bych přišla moc ráááada :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na pražský sraz bych moc ráda přišla, srazy jsou prostě super :) Ale já bych mohla jen 3.11. což ostatním nebude vyhovovat..ale moc ráda bych tě poznala! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, budeš mít asi radost, prtože náhodou to je toho 3.11. :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Pánská přítomnost velmi vítána ;)

      Vymazat
  7. Super nápad, škoda jen, že se do Prahy asi nedostanu :/

    OdpovědětVymazat
  8. Že bych přespala u Verči z pátku na sobotu.. ;) Ale není to blbé, když už se známe? :D

    Miky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není Miky, není ;) ráda tě uvidím !!

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....