17. 10. 2012

Sraz s Bezegou oficiálně vyhlášen !!


Prosím všechny, kteří vážně uvažují o sraze, aby svou účast potvrdili tady . Potřebuji to vědět kvůli počtu lidí ;). Doufám, že nám tam bude příjemně a jsem si jistá, že pokud omluvíte mé počáteční rozpaky a červenání užijeme si snad legraci !!

15 komentářů:

  1. dost mě mrzí že bydlíš tak daleko.Moc ráda bych se s tebou sešla,si moc příjemná:))tak si to pořádně užijte:)
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, sraz je v Praze ;) kdyby sis někdy chtěla udělat výlet, tak stačí napsat ;)

      Vymazat
    2. já bydlím v uplně malém městě na "valachoch"..ale škoda:(..Ale kdoví kde mě po maturitě vítr zavane:)

      Vymazat
  2. Přijdu, jestli je to ok. Promiň, nemohu se nyní přihlásit přes fb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pořádku ;) ráda tě uvidím.

      Vymazat
    2. Velice se omlouvám, ale bohužel se akce nezúčastním. Promiň. Momentálně si nějak nic nemohu plánovat, vůbec mi to nevychází.
      Moc si to užijte, už se těším na článek.

      Vymazat
  3. Škoda, my Moraváci to máme trochu z ruky....snad jindy ;) ale super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí :( ale třeba někdy já zavítám na Moravu ;)

      Vymazat
    2. Jo,taky bych tě ráda viděla naživo jsem taky z Moravy.

      Vymazat
  4. aj ja schvalujem takýto nápad. len škoda že pre mna je to daleko ale držím palce aby ste sa zabavili :-)

    http://nadkinsvet.blogspot.sk/ rozdávame darčeky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda,že mám Prahu z ruky jsem z jihu Čech,ale užijte si to tam jsi strašně fajn a mám ráda Tvůj blog :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě mrzí všici, kteří to mají daleko, ale třeba jindy v jiném městě ;).

    OdpovědětVymazat
  7. To nie je feeer, preco je Praha tak daleko od Trnavyyy!! :( Isla by som ,ale budem sa tesit aspon z prispevku o tom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) příspěvek určitě bude ;). Moc mě to mrzí, bohužel město nepřesunu, na to jsem malá kouzelnice :D

      Vymazat
    2. Byt to Brno, tak pohodicka, to mam na dvojhodinovy skok :D Ale Praha po tej super dialnici.. no nic, tesim sa na prispevok :D

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....