29. 10. 2012

Shrnutí s foťákem - za týden č.1

  1. babičky hafík
  2. tyhle schody začínám nesnášet
  3. kafíčkuju (kecám, je to čoko)
  4. očista
  5. vyrábím náušničky
  6. užívám si pin-up účes a novou výraznou rtěnku
  7. slavím Halloween s maskou a bez

 

120900051210000312100012SAM_0726SAM_0883SAM_0988

 

SAM_1032SAM_1033

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Formspringme           Youtube              Facebook            Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

13 komentářů:

  1. Najlepšie kafičkuju (kecám, je to čoko) :D :D a náhodou tie schody vyzerajú pekne takto na fotke :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na těch posledních dvou fotkách Ti to fakt sekne :) Jinak s těmi schody Ti rozumím - taky jedny takové mám, které už pomalu nesnáším :D
    Iwi

    OdpovědětVymazat
  3. pin-up účes? a kde?

    OdpovědětVymazat
  4. =D hezký ;) to kafíčkuju si zabila =D =))
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. ta výrazná rtěnka ti hrozně moooooooc sluší:):*

    OdpovědětVymazat
  6. už máš oslavu halloweenu za sebou? to ne že, jen sis zkoušela masku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už za sebou :) slavili jsme trošku předčasně, protože pak není čas.

      Vymazat
  7. Ahoj, a co je to za rtenku? :) Slusi ti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel Kate Moss ;) ale číslo se mi zamazalo.

      Vymazat
  8. Jé, ta maska je úžasná! :) kafíčko z meka, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Když komentovat, tak pořádně =o)

    1. Jorkšíři jsou krásní, ale mám zkušenost s jedním a ten je na zabití! Chová se hůř než rozmazlené děcko! Štěká při každém odchodu paničky z domu a je mu jedno, kolik je hodin a jestli ještě někdo spí. Jinak je to mazel... ale prostě kočky vedou =o)

    2. Snažím se trošku hýbat, a proto do 7. patra vyjedu výtahem a dolů chodím pěšky, pokud teda už tak nejdu pozdě. =o)

    3. V MC chodím na horkou čokoládu, ale ne do MC-café, ale do té normální části =o) Akorát už mě tam párkrát vypekli, že to byla jen teplá voda =o(

    4. Na černobílé fotce bych tě málem nepoznala, jsi to opravdu ty? =o))

    5. Náušničky kouzelné! Taky si čas od času nějaké udělám, ale mám málo uší na to, abych je všechny unosila =o)

    6. Rtěnka krásná, v podobné barvě mám zdobení na kabelce, kterou spíš používám jako menší cestovku =o)

    7. A dýně jsi taky vyřezávala? Slavit americké svátky moc nemusím, mám radši karneval/maškarní, to samé mám i u Valentýnu x 1. máj.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....