28. 10. 2012

SENZA box video s křížkem po funuse (říjen 2012)

Společnost Senzabox mi zaslala tuhle krabičku, které je plný internet na otestování. Díky úžasnému (ne)fungování České pošty, jdu trošku s křížkem po funuse. A tak jsem se snažila natočit video jen v rámci rychlého shrnutí, které by bylo alespoň trošku vtipné a poutavé. No, jak se mi to povedlo už posuďte sami.

Můj verdikt: čekala jsem od toho víc a ikdyž box obsahoval hodně věcí, ve výsledku jich je tam málo, protože třeba testery na krémy od L´occitane mi přišly plné ledatak vzduchu. Upřímně jsem hodně vděčná, že jsem mohla boxík vyzkoušet, ale nijak mě neuchvátil natolik, abych si ho objednala sama. Nejhezčí mi přijde pivoňkový parfém, naprosto zbytečná je pro mě báze (ale chápu, že jiné potěší, já se po ní hrozně mastím). Zajímavá mi přišla tužka na oči od Benecos, protože tuhle značku neznám (což jsem myslela, že bude primární záležitostí boxu – vyzkoušet, co tu není známé, profláknuté a spojit to s nějakou tou luxusnější kosmetikou atd.). Nechci po nikom Dior rtěnku v plné velikosti, ale existuje tolik levnější kosmetiky, u nás nedostupné. Doporučila bych třeba se podívat na eshop Plum..tam by měly tyhle boxo společnosti dobrou inspiraci. Nicméně pro někoho, kdo chce hodně zkoušet kosmetiku a má rád překvapení, směle do toho, protože nápad je to výborný. Balení se mi také moc líbí, krabičku díky bílé barvě krásně využiju do pokoje.

PS: zkouším nový program na videa, tak se nelekněte černého rámečku kolem videa, nějak si s tím nevím rady. Kdyby byla někde chyba, budu ráda, když mě na cokoliv upozorníte…

Formspringme                Youtube              Facebook            Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

16 komentářů:

  1. Jé, moc se mi to líbí :) Je to pěkný nápad to takhle udělat, když toho je všude až až, aspoň menší zpeštření :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už zásadně recenze na Senzabox ani na Ladybox dělat nebudu, nemá to cenu :D Vždycky se jen zmíním v krátkém článku, jen napíšu co se mi líbí a co ne a tím to hasne. Přijde mi to takové zbytečné.. hodně blogerek ho už dostává zadarmo, a tak recenzuje poněkud předčasně než my smrtelnice :P :) Ale krásné video, mám ty tvoje moc moc ráda! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu Miri, bohužel je toho moc a kdo dřív přijde, ten dřív mele, ale někdo třeba nesleduje všechny ty ostatní blogerky a rád si o tom přečte jen u své oblíbené, kterou můžeš být zrovna ty ;). Ale i z tohohle důvodu jsem napsala jen shrnutí a video ze srandy, né, jako klasické rozbal video s kecáním :)

      Vymazat
  3. Já mám cca stejný názor jako ty, akorát jsem si ho objednávala sama:-)
    Jsem ráda za 30 ml balení báze, protože je hodně vychvalovaná, ale na mě drahá, takže jsem byla ráda, že ji můžu vyzkoušet a za mě teda fajn, ale uvidím při delším používání. Pak jsem nadšená z tužky na oči, protože tužky používám a olivově zelenou ještě nemám:-) Pěkně se s ní kreslí a vydrží. No a ta pivoňka!!! To je přesně "moje" vůně! Jen škoda, že 30 ml balení stojí asi 1500 Kč, potom si ji nekoupím. Jinak vzorky jsou podle mě k ničemu. V krémech jsem měla tak na 3 použití a krémy mi strašně smrdí a dle mého názoru nejsou nic extra, za tu cenu! A původně jsem byla nadšená z krystalu, ale nevyhovuje mi používání a taky to, že ho na kůži vůbec necítím, takže mám pocit, že jsem nic nepoužila (ano, mám radši voňavé věci). Ještě mám objednáno na příští měsíc, ale uvidím, zda objednám v prosinci. První vydání Senzaboxu se mi líbilo rozhodně víc než Ladybox, tak jsem objednala Senzabox. Teď jsem zvědavá na Ladybox.

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně někdo, kdo řekl opravdu co si myslí. Já ho zadarmo nedostala, takže mé rozčarování je o to větší. Zrovna dnes jsem o tom taky na blogu psala.

    OdpovědětVymazat
  5. to video je roztomilé :-) a myslím, že takováhle stručnější recenze bohatě stačí. ze začátku jsem byla nadšená, jak je ale ten box všude, tak opadlo i mé nadšení... asi taky už objednávat nebudu :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Video supr:-D A tyhle vlasy a rtěnku nos, moc ti to sluší;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Video je super, pobavilas mě. :D A hrozně ti to v něm sluší. A zdá se mi, že jsi nějaká hubenější v obličeji. Je to možné? :]

    OdpovědětVymazat
  8. 1) moc ti to tam sluší
    2) zasmála jsem se a hodně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. super video, moc ti to sluší a ten Ozzy na konci! SUPR :D

    OdpovědětVymazat
  10. neuvěřitelně ti to tu slušíííííííí:):*

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké video:-) Zase něco nového a mně se to moc líbí..jen tě chci upozornit na hrubku ve videu, kde máš napsáno: "pojďte ke MĚ"..Promin, ale uplně to bolí do očí, tak jen malé upoznění :-))

    OdpovědětVymazat
  12. Video je uplne skvele, potesilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. pekné video :) fakt dobrý nápad urobiť to takto. milé :)
    a ty si vo videu naozaj krásna :) veľmi ti to pristane :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....