6. 10. 2012

Pro teplejší podzim

SAM_0859Už i já vytáhla kozačky a pomalu začínám schovávat žabky, do popředí skříně vystrkuji teplé svetry a v chodbě mi visí můj arsenál barevných kabátů. Tenhle ohoz jsem si vzala, když ještě v plné míře stačily k zahřátí sluneční paprsky, ale začaly se objevovat první zbarvené lístky na stromech. Zkrátka začínající podzimní outfit. Vhodný na dlouhodenní běhání po městě, na kafe s kamarádkou, nebo na návštěvu příbuzných. Vy víte, že já jsem spíš na tu účelnost než na extravaganci a dávám přednost pohodlí.

 

image

SAM_0856SAM_0857

Na sobě mám: svetřík,tričko,tílko- H&M;kalhoty – NY,boty – CCC, kabelka-Reserved,brýle-Converse

imageSAM_0863SAM_0864SAM_0865

image

SAM_0860

Tohle nemá být duck face, ikdyž by se to k mé maličkosti asi názvově hodilo. To jen komanduju fotografa, jak to má udělat správně, abych byla hezčí (já vim, těžká práce Veselý obličej s otevřenými ústy).

Formspringme              Youtube                 Facebook                     Twitter

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

39 komentářů:

  1. tak tohle ti MOC sluší!:)
    ten zlatej obojek mám taky,nosím ho pořád:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje tak to je přešlap, to ti strašně přidává kila a zkracuje krk, že se zdáš jako prasátko s obojkem.
    Slovo zasmátí neexistuje, leda zasmání :-) promiň za kritiku, ale často mě tvoje hrubky a nespisovnosti praští do očí. Jsme přece vzdělaní lidé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě zas přijde, že buď dost zhubla, nebo jí outfit naopak kila ubírá a to i přes vzorovaný kalhoty, který většinou sluší jen hubeným....Mě se tohle moc líbí!

      Vymazat
    2. Jo a slovo zasmátí znám a používám, asi není spisovný, ale to jsem teda nevěděla a nějak bych to neřešila :)

      Vymazat
    3. Naprosto souhlasím s Dashulkou, také se mi zdá, že outfit je dobře zvolený a moc Kátě sluší! Osobně ho považuji za jeden z nejlepších, co jsem měla možnost vidět :) A to opravdu nejsem z těch, co mažou člověku med kolem pusy..
      Samozřejmě, že co člověk to názor, ale za mě tohle určitě ano! :) A mimochodem také si myslím, že jsi strašně moc zhubla Kačí ;)

      Vymazat
    4. taky se mi zdá že dost zhubla, určitě jí kila nepřidává, a slovo zasmátí existuje

      Vymazat
    5. Kde berete na slečně pořád to zhubnutí, už nemůže mít co hubnout. Na můj vkus je to trošku přeplácané, ale proč ne, slečná má hezké nohy, za tu délku bych vraždila. :-)

      Vymazat
    6. Tak já se teda přidám. :) Strašně ti to tady sluší a rozhodně jsi zhubla. :)

      Vymazat
    7. První, co mě napadlo, když jsem se podívala, že musela zhubnout .) Takže s tímhle komentářem rozhodně nesouhlasím! A i ten culík jí moc sluší :) Navíc, může si dovolit věci, které by zase mně moc neslušely;)

      Vymazat
  3. Tak toto sa ti podarilo :)) Všetko k sebe ladí a proste je to veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsi zhubla, néé? Sluší ti to:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,taky se mi zdá.. :) Strašně ti to sluší :-)

      Vymazat
  5. Mně se to líbí a jsi taková rozzářená.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda Kato tleskam, protoze tohle se Ti nesmirne povedlo a moc Ti to slusi! Zaujaly me ty kalhoty, samotnou by me nenapadlo si je ani vyzkouset, ale kdyz je takhle vidim, tak slintam, vypadaji paradne! A bud si hodne zhubla, nebo delaji sexy stihle nozky ;) Z jakeho jsou materialu? Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Moni, kalhoty jsou hodně vzdušné a materiál. Hledala jsem tu pro tebe cedulku, protože sama to tak dobře nerozeznám, ale ustřihla jsem ji. Takže laicky uvedu, že je to zřejmě bavlna. Necítím v tom žádnou umělotinu. Na to, že jsou z NY mě překvapilo i to, jak jsou pěkně šité, teda až na spodní zipy na kotnících.

      Vymazat
  7. Tak tohle ti vážně sluší!! Báječná kombinace!! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. No teda, tak tohle je fakt na jednicku, jsem maximalne zamilovana do tech kalhot!!! Muzu se zeptat jestli jsou kupovane uz ted nekdy, nebo je to neco, po cem jsem se mela koukat loni?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Kájo, bohužel kalhoty mám už rok ve skříni. Podobné jsem ale viděla teď v HM ;).

      Vymazat
    2. Kájo v Hm je opravdu mají hodně podobné za 249Kč. :) Mám je tak měsíc a jsou vážně super. :)

      Vymazat
  9. Tohle ti moc sluší! Jsi kráska ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to se ti tedy Káťo strašně vyvedlo!Ta kombinace, to jak ti tyhle barvy sluší. Moc hezky se na tebe kouká, jsi kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych na takové kalhoty neměla odvahu, ale proč ne :)
    Jinak O.K. a ten náhrdelník nebo obojek :)) je super.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle je snad nejlepší outfit, co jsem na tobě doposud viděla!! Mám však jedinou připomínku - nelíbí se mi k tomu ta kabelka...Myslím, že by se k tomu víc hodila celá černá, krémová (jako svetřík) a nebo úplně nejlíp vínová, která by ladila i s lakem na nehtech:) Ale samozřejmě chápu, že člověk doma normálně nemá kabelky všech druhů a barev...takže celkově dávám za 1:)

    btw. mi taky přijde, že jsi zhubla. Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ello, přiznám se, že kabelka zůstala taková, jakou teď tahám skoro pořád :D.

      Vymazat
    2. Není zač! :) Já to znám..se vždycky do nějaký zamiluju a tu pak nedám z ruky :oD

      Vymazat
  13. Moc hezké. Kalhoty Ti strašně sluší! :) (Mimochodem, hezky Ti to ladí se skříní za Tebou... :D)

    OdpovědětVymazat
  14. Super outfit, také dávám přednost raději pohodlnosti :)

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasný, úžasný! Leopardí a růžový blbosti u tebe už nikdy! Jsi nádherná!

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju všem za komentáře ;) udělali jste mi velkou radost ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle se mi fakt moc líbí!!

    OdpovědětVymazat
  18. Také moc chválím! Opravdu Ti to sluší a kalhoty jsou skvělé a přidávám se k názoru, že jsi buď zhubla nebo outfit zeštíhluje :).

    OdpovědětVymazat
  19. Mám podobné legíny z Anna Christie, akurát mi je skoro nikdo nechválí jako tobě, spíš se na ně každý dívá, co to mám na sobě :-) A tvůj model se mi moc líbí! Palec nahoru! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Sluší ti to a ubírá kila.Hezké moc,je to svěží,mladistvé,žádné stará mladá,prostě žádný úlet,pěkné.

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto parádní!! :) Tohle mi strašně moc sluší... a vypadáš v tom strašně hubeně ( ne že bys nebyla, ale tenhle outfit tě dělá ještě krásnější) :) a ten náhrdelník také mám, koupila jsem si ho když jsem začala v září chodit do divadla, ale tak jsem si ho oblíbila, že ho nosím i jen tak :)

    OdpovědětVymazat
  22. uplne suprovy outfit..normalne ti zavidim, ze sa vies tak bohovsky upravit, doladit, pekne nalíčit...ja som v tejto oblasti lava...hotovy antitalent na modu a vsetko s tym spojene..hruza :/

    OdpovědětVymazat
  23. musím souhlasit, že Ti to velmi sluší. tvůj styl se v poslední době hodně vytříbil a víš, co Ti sluší, pěkný! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Taky jsi tedy kočka!!!! Můžu ti s jistotou říct, že pro mě je toto nejpovedenější outfit, který jsi zatím stvořila :o)

    OdpovědětVymazat
  25. moc hezké, akorát se mi nelíbí býle k velkému náhrdelníku, k brýlím se nedávají velké výrazné doplňky kolem obličeje, jako jsou naušnice, výrazný piercing, náhrdelník nebo ozdobená čelenka, pak to působí malinko nevkusně :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....