13. 10. 2012

Podzime podzime…

podzim

Nějak se nám to počasí pokazilo a z krásného slunečného podzimu, kde se listí nádherně zbarví a pomalu nás budou opouštět sluneční paprsky tu máme skoro zimu. U nás už řidiči po ránu škrábou námrazu na autech (ti, co nemají rychlé vytápění), já zahodila lehký kabátek a sáčka, která jsem před pár dny ještě snesla na tlustší svetr a pomalu vytahuji kabáty čistě k přelomu podzim/zima. Není to ale případ tohohle outfitu. To ještě krásně svítilo sluníčko a mě stačilo tričko s krátkým rukávem a sako.

SAM_0875SAM_0876SAM_0878SAM_0877

Na sobě mám: Sako – Orsay, Jeggins + dlouhé tílko – H&M, Tričko – Gate, účes –random

SAM_0880SAM_0881SAM_0883

Detaily: Taška – Reserved, boty – Deichman, hodinky – Casio, náušnice – DIY

Formspringme          Youtube               Facebook                       Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

37 komentářů:

  1. je to pěkný, tenhle účes ti sluší:)
    akorát bych to vzala bez toho dlouýho tílka, to ti dost zkracuje nohy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, máš pravdu :) když jsem pak na fotky koukala, řekla jsem si to samé.

      Vymazat
  2. Slusi ti to :) Ja podzimni barvy primo zboznuju. Tmave vinova, okrova, tmave zelena, petrolejova, oh! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo tady ti to fakt moc moc moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, škoda, že se nedá nosit ještě teď :/ Já už nosím takový ten lehký zimní kabát a v tom už po ránu a večer skoro taky mrznu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano Romano, taky jsem vytáhla tyhle kousky a ráno v nich klepu kosu. Asi proto jsem taky teď nemocná :D.

      Vymazat
  5. Týjo, ty jsi úplnej kocour!!:D :) Jakože ohromně ti to sluší!!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Btw, jsem ráda, že jsi zpět a že už tu je taak rychle nový outfit post:))

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Nedám :D já je našla poslední a kupodivu mi sedí i 39 :D skákala jsem radostí, že mi sedí, protože jinak mám vždycky 38.

      Vymazat
  8. Tak ta taška je krásná, strašně se mi líbí ta kapsička vepředu :) Můžu se zeptat kolik stála? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uffík, tuším, že jsem ji kupovala ve slevě a stála asi 500 :) mám ji už delší dobu.

      Vymazat
  9. ta taska je uzasna, strasne se mi libi a tobe moc slusi:D

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší ! tyhle barvy na podzim zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tenhle outfit se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  12. Vlasy jsou naprosto boží a myslím, že by jsi se toho účesu určitě měla držet, dělá ti hrozně hezký a štíhlý obličej. Jinak hezký outfit až na botičky, ty se mi teda vůbec nelíbí, nemám ráda botasky na podpatek:-))

    OdpovědětVymazat
  13. tenhle outfit je naprostá paráda!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,tohle ti moc slusi,barvy,uces...,ale priste bez dlouheho trika.Hezky den Tyna. Ps:krasny liceni,takove jemne,ciste

    OdpovědětVymazat
  15. tenhle outfit se povedl, moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to milionkrát ano!Tleskám!Tvůj styl se za poslední dobu hodně zlepšil. To neber jako kritiku, jen se mi strašně líbí, jak se teď oblékáš :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tenhle účes ti moc sluší. Ale i celkově ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  18. Krásně sladěný outfit :) Líbí se mi ty boty a ten účes ti moc sluší :)
    http://style-of-lonnie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělé boty. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ochladilo se nám... a já už se těším až budu moci vytáhnout své nové zimní botky... :) Ale má ten podzim něco do sebe, jsou okolo nás krásné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  21. tak toto ti moc pristane ... bezego vážne ...
    a občas zaskoč aj ku mne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubi, to víš, že skáču, jen nějak nekomentuju ;) napravím slibuju !!

      Vymazat
  22. Moc ti to sluší, ty barvičky..a ten účes, paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Outift je nádherný!! Moc ti sluší. :) Já osobně bych vybrala jiné boty, ale to je každého věc. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Moc hezký... Tyhle barvy ti parádně sednou :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  25. Tento outfit ti moc sluší si v tom jak modelka ba ještě hezčí....

    OdpovědětVymazat
  26. Moc ti to sluší a ty boty jsou boží, nevíš jestli jsou ještě v Deichmanu? :)

    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měly by být ještě k dostání :)

      Vymazat
  27. Tak tohle je vážně super, strašně ti to sluší, moc se mi líbí účes a uchvátily mě boty, za mě palec nahoru :)!

    OdpovědětVymazat
  28. Ty boty jsou super,už jsem si je zkoušela a nemohla jsem se rozhodnout,ale asi je beru.Jinak celé ti to sluší a účes taky pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  29. Sluší ti to, hlavně ten účes!!!

    OdpovědětVymazat
  30. Moc ti to sluší! :) Hlavně tyhle barvy,mám tě ráda a moc se mi líbí tvůj blog!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....