22. 10. 2012

Outfit podle Blair Fowler

anigifKdo sleduje tuhle youtube blogerku, která je mi o něco sympatičtější než její sestra, ví, že před několika dny uvedla společně se sestrou několik věcí ze svojí kolekce bot a kabelek na světlo youtubu. Mě se některé kousky moc líbí, ale protože se mi nechce objednávat si je (hlavně kvůli peněžní stránce, navíc si myslím, že všechno bude okamžitě v den uvedení do prodeje vyprodané), zapátrala jsem ve svém šatníku a složila outfit, který je trochu podobný jednomu, který Blair ukazuje ve svém videu. Samozřejmě jsem si kousky poupravila, protože nemám naprosto totožné věci. Co na to říkáte? Rádi se takhle inspirujete u někoho jiného? Prosím o to, aby jste neporovnávali mě a Blair, protože do ní mám skutečně hodně daleko.
Jedná se o TOHLE video a v něm třetí outfit (středeční=wednesday).
SAM_0956-horzSAM_0958-horzSAM_0960-horz
Mám na sobě: kabelka – Reserved, boty – Deichmann, kalhoty – H&M, tričko – Takko, vesta – Orsay
PS: nelekejte se, mám oteklé oči/obličej a odřený nos, protože je to foceno jeden den po mém ,,oficiálním,, nuceném uzdravení, kdy jsem prostě už musela mezi lidi.
Formspringme                 Youtube          Facebook              Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

14 komentářů:

  1. Jéé moc ti to sluší =) Tenhle outfit ti padne jak ulitý! =)

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvěřitelně ti to sluší!!:) V poslední době jsi nějak "zkrásněla" nebo co:D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle outfit je strašně hezkej! Moc ti to v něm sluší! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ano,tohle ti moc sluší,jen tak dál.A vlasy a rtěnka také.

    OdpovědětVymazat
  5. A opravdu jsi hezčí,buď jsi zamilovaná a nebo máš nějaké krásné,šťastné období,tak ať ti to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to na fotkách sluší, a musím souhlasit s ostatními komentáři na fotkách jen záříš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc Ti to sluší! Blair už moc nemusim, ani nevim proč. Ne, že by byla nějak špatná, jen mám jiné oblíbenkyně. Každopádně jí úspěch přeji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní, ale taky se musím přiznat, že už ji sleduji jen zběžně.

      Vymazat
  8. :) všem děkuju za krásné komentáře ;)

    OdpovědětVymazat
  9. užasny outfit :) pristane ti to :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky , chtěla jsem se zeptat , jestli bys neudělala nějaké video o tvém oblečení ,co máš , třeba jestli jsi s tím spokojená atd ... máš totiž dost podobný styl mému , a já mám většinou ráda pohodlné a teplé věci tak mě to jen tak zajímá ;) :DD

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....