21. 10. 2012

Osobní challenge 2.

Tohle spotřebovávání  za účelem uvolnění místa, neplýtvání věcmi… mi jde moc dobře. Můžete posoudit sami.

SAM_0970

  1. Celá vazelína
  2. Garnier deodorant
  3. Lybar lak na vlasy - malé balení do kabelky
  4. Ryorherba krém na ruce
  5. Essence krém na ruce – je vidět, že přichází období suchých rukou
  6. Beyonce Heat Rush parfém
  7. Gliss Kur na konečky
Formspringme                Youtube            Facebook            Twitter
BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

13 komentářů:

  1. Tak to jsi šikovná. Já se taky snažím šetřit místo a vypotřebovávat staré výrobky, ale moc mi to nejde :).

    OdpovědětVymazat
  2. A co na tom máme jakože pozorovat? :D Já jen vidím fotku s novými věcmi..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to nepochopila :-)

      Vymazat
  3. Nejhorší je, že mám třeba 5 šampónů a 2 mi nesedí a nevím, co s nima... tak je mám v poličce, na vlasy je nechci, když vím, že jsou jiné lepší... tak s tím tak různě myju štetce, hřebeny, holím nohy... a nejradši bych je vyhodila...ale taky mi to nedá.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to taky zatím jde, snažím se:)

    OdpovědětVymazat
  5. taky se snažím napřed vypotřebovat staré výrobky, abych si potom mohla nakoupit nové :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také to tak mám. vždycky se snažím vypotřebovat jednu věc a až potom načít nějakou další - chtěla bych se tak vyhnout tomu, že nejdříve vypotřebuji nejnovější věc a ty starší mi nakonec proexpirují.

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s tebou ale občas se prostě člověk těší na tu novo uvěc že neodolá a má nakonec zase načnuté obě =D
    Jinak pomozte mi rozject můj blog =) http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. taky spotřebovávám staré věci :) abych si mohla koupit nové,na které si už delší dobu brousím zoubky
    tyhle deodoranty od Garnier mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já to tak dělám vždycky, že vše spotřebovávám od nejstaršího po nejnovější.. :D nějaký zvyk, kterýho se nemůžu zbavit. Jinak gratuluji k 500! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) všimla jsem si toho, až dle tvého upozornění ;)

      Vymazat
  10. Já si Heat Rush šetřím, moc mi voní :) A za tento měsíc mám taky spotřebováno spoustu věcí, u něčeho mi hoří datum spotřeby, tak se snažím ty starší věci dopotřebovat.

    OdpovědětVymazat
  11. 3 mesiace som vydržala a nič som si nekúpila v drogérii. tak som sa samozrejme musela odmeniť =D ale naďalej sa snažím nech sa mi kúpeľňa trošku uvolní

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....